Zoekresultaten

1. ItsDash

Zeg nee

nee
  2. ItsDash

Fruit

goed nieuws, hij staat erbij?
  3. ItsDash

Kennis quiz tw

Dit is niks voor mij, meer iets voor de echte TW pro's zoals @Speeder. @Combino Pastasaus en @materlotti.
  4. ItsDash

Fruit

verdomme moh. gemiste kans
  5. ItsDash

Fruit

EN HOE HEEFT DE VLIERBES JULLIE GESMAAKT?
  6. ItsDash

Fruit

Kersttip voor 2022 is de vlierbes. De vlierbes zit boordevol vitaminen, mineralen en antioxidanten. Dit heeft veel positieve effecten op jouw gezondheid. De belangrijkste eigenschap van de vlierbes is dat de dosis vitamine C je weerstand erg goed ondersteunt. Vitamine C is ook goed voor je...
  7. ItsDash

Zeg nee

nee
  8. ItsDash

Ditjes en datjes feedback topic.

oei ik zie dit topic nu pas omdat het helemaal niet te vinden is.
  9. ItsDash

Voetbal

:biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: Matig elftal dat spanje over 2 jaar :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin:
  10. ItsDash

Feedbacktopic: Pushen & TribalWars.nl

tis maar waar je je druk om maakt nerd.
  11. ItsDash

Voetbal

Nee ik bedoelde dat faes al 24 is en dat hij echt niet meer zoveel progressie gaat maken als dat jij nu aanhaalt. verder spelen ze alle drie aan de onderkant van de premier league. >niveau >stade rennais pick one mah gast, die komen allemaal net kijken. Die zijn over 2 jaar nog lang geen...
  12. ItsDash

Voetbal

"Met Wout Faes, Onana en Lavia die volop doorbreken in de PL dit seizoen zijn er enkele vitale posities al ingedekt voor het EK 2024" over 2 jaar verwacht ik niet dat ze alle drie het niveau hebben wat je vraagt. vooral die Faes niet. "KDB, Courtois en Lukaku zijn er tegen dan nog altijd bij"...
  13. ItsDash

Voetbal

Oei
  14. ItsDash

Wvw 352 WK editie inschrijftopic

ik pas. veel te druk komende tijd. wel leuk idee.
  15. ItsDash

351 wvw speltopic

Tl;dr
  16. ItsDash

351 wvw speltopic

Elaborate?
  17. ItsDash

351 wvw speltopic

Is dit een poging om je eigen huidje te redden?
  18. ItsDash

351 wvw speltopic

Hoezo ben jij zo zeker van mij?
  19. ItsDash

351 wvw speltopic

Jokersbrain rood voor lijfsbehoud
  20. ItsDash

351 wvw speltopic

Dank maatje.
Bovenaan