Zoekresultaten

1. Flexiicution

TopSpelers/FlopSpelers

Waarom tf staan events aan op een klassieke wereld 2.... Zoveelste fuck-up van Innogames.... xD
  2. Flexiicution

[Afgekeurd] Toestemming van dorp boosten.

nooit in klassieke werelden lmfao how bout that
  3. Flexiicution

Stemtopic speedronde 6000

Wat is een slecht idee, er zijn echt 6/7 voorstellen gedaan. Bovendien kan ik met 99,9% zekerheid zeggen dat multiloggen (via zowel steam als browser) niet toegestaan zal worden, omdat dit toegepast moeten worden op elke wereld en elke server. Bovendien, waar is jouw voorstel @23042022
  4. Flexiicution

[Afgekeurd] Toestemming van dorp boosten.

Dit is een moment waarop je idd verwerpelijk bent. Afgewezen.
  5. Flexiicution

Stemtopic speedronde 6000

Algemene informatie * Start: Zondag 29 mei * Einde: Zondag 12 juni * Snelheid: 50 * Overwinningsvoorwaarden: Stam met de meeste % dominantie eind van de wereld wint. Wereldsysteem * Ridder: Ja. * Ridderitems: Nee. * Boogschutters: Ja. * Kerk en geloof: Nee. * Smederij: Simpel. * Goudmunten...
  6. Flexiicution

[Profiel] Red Haired Shanks (500pp)

Je mag hem voor 69 pp gebruiken @Virtual Riot :)
  7. Flexiicution

Case Vanquisher.

Dit is echt oprecht, diep en diep triest.
  8. Flexiicution

Case Vanquisher.

Ik vraag me echt of @Duckje of @amancho hier op kan reageren. Wederom een stamgenoot wordt geïnternd, boeit niet of het aangevraagd is of niet. Wat de actual heck... lol... Speler staat met meer dan x2 voorsprong op de rank 1 van de vijandige stam en dan wederom internen...
  9. Flexiicution

De info & opties uit /interface.php?func=get_config

bump ^ #speed6000
  10. Flexiicution

Spotprenten

Ohnee vond het eigenlijk best komisch. Ik wist dat er 999 lc inzat en het ging gebeuren, maar je had net teveel geluk mee :p
  11. Flexiicution

Spotprenten

Idd voor infantrie. Als er zwaardmannen bij zaten en/of meer zc was t gwn een block :) Maja da was nii :D!
  12. Flexiicution

Spotprenten

Yupp... ZC-count misgecalculeerd en geen zwaard meer in range gehad hihi. GGWP buddy :D! En vijf dorpen is erg schalig voor een 60% off met genoeg close-range middelen.
  13. Flexiicution

Spotprenten

14. Flexiicution

Kata's als wereld setting (net als boog)

Ik ben dan deel uit van de 20%. Ik ben ook significant tegen het gebruik van katapulten. Maar, maak het dan zo dat het enkel op specifieke targets kan: Verzamelplaats/Uitkijktoren/Kerk/Muur. Tevens wel voorstander van wereldsetting kata aan/uit (aangezien bovenstaande wss wegens technische...
  15. Flexiicution

De start

99,9% speelt voor de pp. beurs is in recordtijd al verpest kek
  16. Flexiicution

Spotprenten

@Novitius :)
  17. Flexiicution

Spotprenten

18. Flexiicution

Case Vanquisher.

Ook als je flext met ods als je 90% deff bent kek?
Bovenaan