Zoekresultaten

1. Warre

Farmen FarmGod

Deze bug samen met een paar andere kleine bugs zouden opgelost moeten zijn nu :)
  2. Warre

Farmen FarmGod

FarmGod Micro farmen begin game, het kost veel tijd en gebeurt vaak niet efficiënt... daar brengt dit script verandering in! FarmGod bied de mogelijkheid om op basis van enkele opties een farm planning voor heel je account te maken (= efficiënt) en toch het comfort van FA te houden bij het...
  3. Warre

Updates discussietopic

Mooie post, helaas lijkt ook deze (weer) door iedereen genegeerd te worden. Aangezien niet iedereen de discord volgt waar het er al over gegaan is zal ik hier ook even reageren. Het spel is er met deze wijziging, op de manier waarop deze is uitgevoerd, zeker niet op vooruit gegaan. Maar ik ben...
  4. Warre

Stoppen als Scriptmoderator

Beste spelers, Een kleine 2 jaar geleden begon ik aan dit avontuur als scriptmoderator, het was niet altijd gemakkelijk en met momenten erg druk omdat ik er bij ben gekomen toen deze community op het punt stond grote veranderingen betreffende scripts door te voeren. Al een geluk kon ik altijd...
  5. Warre

Aanval Mass Attack Planner

Nieuwe aanvalsplanner :) Ik heb de link naar de internationale server laten staan omdat daar mogelijk meer informatie beschikbaar is, maar vergeet niet om voor hier de snellijstcode van in dit topic te gebruiken en niet de internationale!
  6. Warre

Overig Coord Extractor (uit tekst)

Nieuw publiek script :)
  7. Warre

Package TribeShare

Dat zou ook terug beter moeten zijn sinds 5 min geleden :)
  8. Warre

Package TribeShare

Server updates.. altijd een miserie bij mij! Zou weer moeten draaien nu :)
  9. Warre

Package Sangu Package

Doorgevoerd :)
  10. Warre

Rooftochten Toxic Donut's Scavenge Unlocking Tool.

Update is doorgevoerd.
  11. Warre

Farmen Farm Enhancer

Nieuw prive script dat publiek geworden is :) @royco010 (of iemand anders), zou er wat extra uitleg voorzien kunnen worden zodat het voor iedereen duidelijk is aub?
  12. Warre

Verdediging Toxic Donut's Snipe Calculator.

Doorgevoerd ondertussen :)
  13. Warre

Aanval Bereken tijd tussen aanval en edel

Script waarvan de 6 maanden exclusiviteit periode verstreken is.
  14. Warre

Kaart Multicollor Coordgrab

Script waarvan de 6 maanden exclusiviteit verlopen zijn. @B3astm0de (of iemand anders) zou je misschien een beschrijving willen toevoegen?
  15. Warre

Ice en Melt.

Ik ben absoluut geen fan van de keuze van Ice om met XII te gaan samenwerken (en zeker ook nog met al die anderen) hoor. Maar Ice heeft hoe dan ook de begin/mid game beter gespeeld en verdient daarvoor ook meer kwantiteit, en vanuit hun ogen gezien heeft Melt meerdeze acties ondernomen om die...
  16. Warre

Ice en Melt.

Dat klinkt allemaal erg leuk.. maar wat wilt dat zeggen jezelf verantwoordelijk houden? Het is niet dat er gevolgen aan verbonden zijn he... Daarbij heb ik het gevoel dat ondanks dat de leiding van Ice niet volledig achter de beslissing staat ze wel gewoon zeggen "hier gaat de stam, inclusief...
  17. Warre

Bereken verschil huidige grondstoffen en max capaciteit voor het aanvragen van grondstoffen

Deze is goedgekeurd. De code voor in de snellijst kan je vinden in de post hier boven.
  18. Warre

Ice en Melt.

Veel leiden gebeurd er niet in Melt he... Iedereen doet gewoon zijn eigen zin en alles loopt door elkaar, enkel een massa datum wordt geprikt en zelfs dan lukt het nog niet voor iedereen om zich daar aan te houden. Jij hebt het naar leiding toe gemakkelijker omdat jij weinig moeite hebt met je...
  19. Warre

Ice en Melt.

Veelbelovend als in veel bekende accounts / spelers die zich op de wereld bevinden door andere werelden die toevallig gelijktijdig eindigde. Maar dat soort werelden draaien wel vaker in een sisser uit idd, net zoals deze… Geen idee of die afspraak echt gemaakt is of het meer de manier van...
  20. Warre

Updates discussietopic

Zoals ik zeg, hij was niet aangesloten op de Melt discord voor zo ver ik kon zien. Martijn heb ik, al een geluk, ook amper tot niet gezien daar ;) Ik bedoelde ook dat het niet enkel endgame handig is, ik zou zelfs zeggen dat het effect net veel groter is begin game. Als ik het goed begrijp is...
Bovenaan