Zoekresultaten

1. Peaky Blunders

Touche
  2. Peaky Blunders

Geen ruggengraat die jongens valt me van ze tegen. Je moet het maar kunnen : je trots aan de kant zetten.
  3. Spotprenten

@et Murus Magnificum
  4. Peaky Blunders

Leuk met 14 man op RR spelen. Week rooster wie wanneer mag loggen?
  5. Peaky Blunders

Ice mag xii internen als dat gebeurd
  6. Peaky Blunders

Valt te betwisten, als je zelf in het hak gezet word. Kun je rare dingen doen hè. Dus we kunnen ook zeggen : melt had de zaakjes niet goed op orde, zowel niet onder controle? Eindstand het gebeurd.
  7. Peaky Blunders

Hoe weet jij nou of het stabben is of niet? Je zegt net nog in je vorige post het fijne er niet van te weten? En toch heb je een oordeel. Ik weet niet of het stabben is of wel, het enige wat ik weet is dat peaky aangegeven had paar weken terug een plek te krijgen binnen melt. Misschien kreeg...
  8. Peaky Blunders

Mwah ik heb het meer over het feit speel het spel. Ga geen nap met de vijand aanvragen om dan de kleinere stammen moeiteloos weg te spelen. Waarom is dit de fout dan van de overige stammen? Omdat ze geen partij kiezen ? Als dit laatste hèt geval is. Dan zal ik partij gaan kiezen en me als...
  9. Peaky Blunders

Je geeft juist het probleem nu aan, je denkt te kunnen denken voor anderen. En denkt het bij het juiste eind te hebben. Tw draait dus om het handje vol community? En daarnaast heb wel meer dan 600 edels gesniped binnen de 10 ms. Probleem is alleen dat die niet traceerbare scripts gewoon nog...
  10. Peaky Blunders

Ik snap überhaupt niet waarom er 2 stammen afspraken moeten maken en op deze manier de rest van de wereld gaan benadelen. Wie zijn hun dan ? Dat ze meer recht hebben op een eerlijke evenwichtige strijd. Heeft niet iedereen daar behoefte aan? Maar er word geopperd om 2 grootmachten elkaar een nap...
  11. Spotprenten

Na onze eerste date heb jij echt wel een lassie ^^
  12. Spotprenten

En een hond toch?
  13. Spotprenten

Jij had toch een vriend
  14. Spotprenten

Ik hoorde al dat René koos voor zijn biertjes Nu is peaky en ays gaan vliegen. Eigen schuld dus
  15. Spotprenten

Ik dacht juist geef opheldering wat ik privé ook zei
  16. Spotprenten

Ow nee man geen pm gehad. Had hem nog op dis dus vroeg vanwaar iedereen weg ging na dat ze 3 dagen er voor ons de oorlog verklaarden. Toen kwam het 1 en ander naar voren. En ik weet heel goed dat wereldafspraken voor sommigen nadelig uitpakt en dus de spelplezier weg neemt. Daar hoefde ik geen...
  17. Spotprenten

Ik begrijp sws niet waarom ze een concessie proberen te krijgen. Verloren gebied door eigen gedrag. Moet niet beloond worden, maar afgestraft. Volgende keer als ze een lid 7 8 9 in een andere stam zetten. Moet je ze wel tevreden houden. Misschien een ideetje
  18. Spotprenten

Ik snap deze niet? Wat gebeurd er dan kwa vies spel? Als het gaat om de easy target van peaky. Dan heb je het wel mis imo. Als er een hele stam op delete gaat, door dat leiding melt en turtle het verzieken voor hun. Dan ligt de fout toch echt bij je zelf.
  19. Spotprenten

Wauw hahaha. Oké kick hem maar en ik join ice.
  20. Spotprenten

Les voor een volgende wereld. Zonder novitius kom je nergens. Ice gaat ook nat binnenkort ! #Solo wereldwinst.
Bovenaan