Zoekresultaten

1. Feedbacktopiq

Eens een spender, altijd een spender
  2. Ice is kut

;o
  3. Spotprenten

GG G.o.G. WP
  4. Samenwerkingstopic tegen Summer

farmshape?
  5. Ice en Melt.

Ga op delete, scheelt je enorm veel tijd en leed aan een rotspel als deze
  6. Spotprenten

Hahaha no problemo. en ik ben niet Team Flex :P Team Bjorn en Tom all the way. Ja dag 3 was ik er idd wel klaar mee. Sidenote: Bjorn en Yannick hebben ook waar zij konden hun steentje bijgedragen. Maar goed :). Zand erover en even snel deze wereld winnen tegen melt en genieten van de zomers
  7. Spotprenten

Als eerst ( per ongeluk op il-leone gelogd zo te zien ( typte op mobiel ) Ik ben Tom :), speel al sinds geruime tijd met Bjorn samen ja. Dus mag mezelf denk ik wel originele speler noemen, jaartje of 10? Hebben twee dagen actief verdedigd, daarna pas actief dorpjes verloren bij dag 3. Dus...
  8. Spotprenten

Direct delete?
  9. Spotprenten

Wellicht beter het woord saai kunnen gebruiken ja. Je hoeft niet direct vroeg de oorlog te starten, maar deze wereld was al bijna vanaf het begin bekend dat het een ICE vs MELT ging worden, en dat alle andere stammen eigenlijk geen kans maakte om überhaupt mee te doen. Ook niet in diplomatiek...
  10. Spotprenten

Zal niet naar jullie wijzen, wij hebben toch nog 3 leuke daagjes gehad samen, enigste echte actie in de wereld voor ons <3
  11. Spotprenten

Moest er niet vanaf het begin direct afgesproken zijn om er een 1v1 eindstrijd van te maken, dan had het nog best leuk kunnen zijn, maar nog geen enkele aanval op elkaar gevoerd te hebben en alleen kleinere stammen/spelers eerst opruimen is gewoon een stomme keuze geweest. Ook alle andere regels...
  12. nachtbrakers

nightlife <3
  13. Top/ flopspelers

F
  14. Top/ flopspelers

Uitzondering daar gelaten :P ; dat is ook de enigste
  15. Top/ flopspelers

Denk als je op dit punt kijkt naar Rimstammen dat er niet echt meer wat ligt waaraan je je kunt branden, alle stammen 1/max3 miljoen. Dat is ongeveer het gemiddelde punten per speler. :P
  16. Top/ flopspelers

Pavo kleine top?
  17. Praattopic

Laten se gewoon ophouden en pavo met rust laten :-[
  18. Spotprenten

Ghehehe Die bedoelde ik inderdaad anders :(
  19. Praattopic

thanks voor de tip!
Bovenaan