Zoekresultaten

1. Early - Midgame verwachtingen

Inhoudelijk reageren zit jammer genoeg niet in het repertoire van icetubbie.
  2. Early - Midgame verwachtingen

Hahaha ik denk dat de emoties het over hebben genomen van het rationele. Waar in mijn post benoem ik een groep "topspelers" ik kaart juist aan dat het een van de slechste classics ooit was door een hoop geintern. Maar aangezien jij je die classic nog goed herinnert moet ik je er wellicht niet...
  3. Early - Midgame verwachtingen

Mooie comeback, typische reactie voor iemand die niks met feiten kan ontkrachten. Je moet er niet veel verstand van hebben om te zien dat het acc niks anders heeft gedaan dan (ex) stam leden geinternd.
  4. Early - Midgame verwachtingen

Geralt op cl26 die niks anders had gedaan dan liggen internen op een van de slechste classics ooit :redface: Waarom sta ik er niet van te kijken dat jij dit ziet als een prestatie.
  5. Early - Midgame verwachtingen

Dit slaat wel de spijker op de kop. Buiten een paar keer te zijn weg gespeeld op een classic en w50 gewonnen te hebben waar hij meer dan het laatste half jaar van de wereld onder vv heeft gestaan heeft hij nooit geen zak laten zien nee.
  6. Early - Midgame verwachtingen

Als je niet tegen een comment kan kan je beter ook gewoon weg blijven van het af. Daarnaast heeft icetubbie al op meerdere classics laten zien dat hij er geen kaas van heeft gegeten. Wat ook pijnlijk duidelijk was in de start van 87 aan de hand van de hoeveel "mbs"/externe accs hij nodig had...
  7. Early - Midgame verwachtingen

Waarom word er hier gedaan alsof die icetubbie kan twe?...
  8. Feedbacktopiq

Snap ik maar op .net heet dit soort wereld "high performance" Ze gebruiken enkel de na classic hier omdat deze ik het verleden nogal populair waren.
  9. Feedbacktopiq

De naam classic onwaardig :redface:
  10. Samenwerkingstopic tegen Summer

"Zelfbenoemde topspelers" enkel dit, schreeuwt: gebrek aan ervaring. Tw is zo dood dat 90% op het forum hier rond hangt voor de meme. Maar deze postende meme's zijn en waren, nog altijd betere twers dan dat jij ooit zal zijn.
  11. nachtbrakers

Gegroet grepolitanen
  12. Ice en Melt.

Tldr; Tom veelste goeie gast.
  13. Praattopic

Sinds wanneer denkt die icetubbie dat hij kan tribalwarsen
  14. Spotprenten

Aangezien ik sinds gisteren het ww terug weet stel ik voor dat jullie allemaal gewoon op delete gaan om jullie een vernedering te besparen?? @dream
  15. Praattopic

Enkel als @Vleesje ook mee doet.
  16. Praattopic

lekker bezig @Rob.
  17. Spotprenten

doe eens lief
  18. Spotprenten

EZ win.
  19. praathoek

Dag @Vleesje , Ik was net mijn liefdesverklaring aan het uittyppen maar plots merk ik dat je reactie op mysterieuze wijze is verdwenen???
  20. praathoek

haa wie is er nat aan het gaan??
Bovenaan