Zoekresultaten

1. xena prinses

[Speeltopic] WvW #341 Chess: White vs Black

Best benieuwd naar de wolven en koppelchats
  2. xena prinses

Ja en ik was alsnog steeds je verdachte he normaal zit je er nog beter in ..maar al met al hebben we het toch Oké gedaan
  3. xena prinses

Ik was van mening dat er een sjamaan was en deze de wolven had verteld dat ik jager was en daarom nog niet was gedood
  4. xena prinses

Ja bedankt voor t spel capri en joker
  5. xena prinses

Had op t laatste moment me schot op jou staan
  6. xena prinses

Kijk bijna fout hahaha Samen toch gelukt op t laatste moment
  7. xena prinses

Gf mede goedjes
  8. xena prinses

Die heeft wel mensen hun rollen kunnen doorgeven ...soms is dat flink voordeel voor slecht ..helaas
  9. xena prinses

Twijfel tussen jan en dash Maar Jan is t actiefste van de2 en daardoor iets minder zekerdatdeze wolfs is
  10. xena prinses

En mocht de priester nog een watertje hebben kies aub iemamd ....wil niet dat bij evt lunch t drankje ongebruikt de goot in gaat
  11. xena prinses

Ja ik vind dat ook een goed idee Wolven proberen meestal zeer laag onder de radar te blijven (uitzonderingen daargelaten natuurlijk)hij is zeker een mogelijke wolf
  12. xena prinses

Jan antrax En btw een ketter is er al uit dus kans dat er geen ketter meer inzit is zeer groot...priester moet er nog inzitten denk ik zo
  13. xena prinses

Kijk als je een priester ben os t een risico als je de verkeerde waters Maar heb je een wolf ja dan sterf deze ik zou als ik priester was deze nu wel inzetten maak mij niet uit op wie ..dan heb je wel een kans op zelf een bewezen goedje te zijn en als je juist zit misschien een laatste...
  14. xena prinses

Die 3 geen idee kan hun helemaal al niet peilen . En jij?
  15. xena prinses

Kan iemand kijken naar moh hoever was deze inactief ..en vergelijk dit met de noodgevallen inactievelingen ...hoe groot is dan de kans?! Even serieus denkend om niet straks een fout te hebben gemaakt
  16. xena prinses

Kijk ik denk dat t tussen jou en moh gaat als mogelijke wolf ...als jij de anderen kan overtuigen waarom jij t niet bent ..en hun op moh stemmen wil ik er over nadenken....
  17. xena prinses

Ja iedereen weet t alleen de regering werkt niet zo lekker mee alles zo traag als dikke ... Kids hun compensatie is ook nog onbekend t bedrag en wanneer ze t krijgen..maar gelukkig nu wel schuldvrij Maar fijn was alleen de uitleg waarom t me moeite kost, telefoon is wat minder dan via een pc
Bovenaan