Zoekresultaten

1. sylar2610

[Stam] The Aztec Curse [100-200 PP]

Als het laat op de avond is moet je even geduld hebben, dan ben ik pas zondag avond terug. :)
  2. sylar2610

Oehh, deze is bijna perfect, precies zoals de wensen hier zijn. Zou je de tekst nog iets verder naar rechts/onder kunnen doen? zodat deze niet op de munt zit. En een poging om een rode gloed erdoor ergens? omdat het ook gaat over een bloed offer.
  3. sylar2610

Heel gaaf. Ik ga even een poll houden op het forum. Ik wil beide plaatjes wel hebben. Het plaatje die uiteindelijk het stamplaatje wordt zal de maker 150 pp ontvangen. Het plaatje dat hem niet wordt voor 50 pp, indien de maker daar niet ontevreden over is.. :D
  4. sylar2610

Nee, tekst is prima zo! Mooi gemaakt! :)
  5. sylar2610

Bijna... :D Iets groter nog en wat meer naar onder? En het lijkt nu alsof "The" over "Aztec Curse" staat, kan dit omgedraaid? Zodat het woordje "The" achteraan staat? @RebounceTagg jouw plaatje is ook nogsteeds gaaf. Denk dat ik straks beide plaatjes neem.. :O
  6. sylar2610

Die vuur vonken zijn echt super gaaf. Ik ben alleen nog niet helemaal tevreden over de tekst. Deze is nog wat klein en niet goed te zien. Zou je daar nog eens naar willen kijken? Sorry als ik lastig ben, ben heel kieskeurig.. :D Deze is ook echt heel vet. Zou je de tekst ook wat verder...
  7. sylar2610

Ziet er al mooi uit, zou de rekst rechts onder kunnen? en misschien nog iets duidelijker? (misschien groter) En zou je door de hele afbeelding wat van stippen/glinsters/hoe je het noemt kunnen doen? Een beetje zoals dit...
  8. sylar2610

1. De tekst: The Aztec Curse Graag dit lettertype gebruiken: https://fontmeme.com/pirates-of-the-caribbean-font/ 2. Kleurencombinatie(s) Qua tekst moet het er echt uitspringen, goud/geel/lichtgoud met zwarte rand. 3. Thema: Toch wel een beetje mysterieus vanwege de "curse" maar het goud moet...
  9. sylar2610

Top/Flop stammen

Ik niet, maar de rest van Sagra zeker wel. Ik begon niet weer over casual 2 , ik reageer op jou die net als destijds op het c2 forum steeds liep te zeuren... Als je steeds zegt dat sagra zo slecht is (En nee, op dit moment zeg je het niet letterlijk) dan kan ik toch daaruit opmaken dat je winst...
  10. sylar2610

Top/Flop stammen

Vind het gewoon grappig dat je maar blijft huilen over cas 2. Terwijl je ook wel weet dat er maar één stam de winst verdiend.
  11. sylar2610

Top/Flop stammen

Ogod krijgen we deze huilebalk weer... Grote mond en dan een weekje onder sagra vuur en meneer gaat op barbaar... :D
  12. sylar2610

Top/Flopspelers

Ik ga denk ik toch voor flop... 1,5 miljoen punten, een mb van 300k.. Hoe denkt hij dat dit gaat werken in een casual???
  13. sylar2610

Clustercontest casual 5

Is dit al voorbij of kan ik nog meedoen?
  14. sylar2610

Top/Flop stammen

Maar hoeveel grondstof pakketjes hebben jullie allemaal meegenomen van andere wereld? 1,3 mil, 900k, 800k... :o
  15. sylar2610

Praathoek

Hoihoi!
  16. sylar2610

The New World Order

Toen ik de discussie las scrolde ik al naar onder om weer een "Poar neem'n" post van morloch te zoeken xD
  17. sylar2610

The New World Order

GOGOGO!
  18. sylar2610

The New World Order

Even een vraagje tussendoor he, voor @OracleOne. Wanneer ga je de resterende dorpjes van Herjan veroveren? Ik zie dat hij nog een paar dorpjes heeft :P
  19. sylar2610

The New World Order

Als je een aanval doet op sylar, dan kan je toch niemand beter vragen dan sylar zelf? edels zijn aanwezig! :p
Bovenaan