Zoekresultaten

1. sylar2610

[Stam] The Aztec Curse [100-200 PP]

1. De tekst: The Aztec Curse Graag dit lettertype gebruiken: https://fontmeme.com/pirates-of-the-caribbean-font/ 2. Kleurencombinatie(s) Qua tekst moet het er echt uitspringen, goud/geel/lichtgoud met zwarte rand. 3. Thema: Toch wel een beetje mysterieus vanwege de "curse" maar het goud moet...
  2. sylar2610

Problemen.

Ik wist niet dat ik PA punten betaal om op een spel te zitten dat om de vijf voeten traag gaat door probs. Het hangt stevig mijn KLOTEN uit. Das elke dag hetzelfde. Doe het goed of doe het niet, simpel!!!
  3. sylar2610

Munten-stemming

Beste, kan iemand me ff uitleggen waarom er wederom een stemming komt op W13 over de munten? Daling tot 1/5 (20%) van de originele prijs Zelfde als hierboven, de stemming zal starten als er minder dan 200 actieve spelers op een wereld zijn. Indien het in de stemming afgekeurd wordt volgt...
  4. sylar2610

Rip

Vandaag gaat mijn medeleven wederom uit naar de mensen van de busramp. Veel sterkte aan de nabestaanden bij deze plechtigheid. W13 leeft met jullie mee.
  5. sylar2610

Leven na w13?

beste medestrijders. Gewoon een vraag. Weten jullie al of jullie nog op TW gaan spelen na W13 of gaan jullie dan volledig stoppen? ik weet niet hoe lang deze nog gaat duren, maar ben wel benieuwd naar jullie meningen en uitingen.
  6. sylar2610

Sun. vs SR

Beste medespelers, enkele dagen geleden heeft de stam Sun. de oorlog verklaard aan de stam SR. Zijn er hier meningen over deze oorlog? Mensen die er iets over kwijt willen? Laat gerust weten. Statistiekjes ofzo?
  7. sylar2610

Gun basje ook iets.

Om hem toch met iets de beste te laten zijn heb ik iets gevonden waar hij trots op kan zijn. Zijn profiel is al het meeste bekeken van allemaal. Meer dan 5000 keer. Er zit een vleugje sarcasme in dit bericht, maar eerlijk, vind ik toch knappe prestatie. Dus bij deze, toch proficiat. (kheb...
  8. sylar2610

Vergane glorie.

Wie is er weg op deze wereld die volgens jullie nog wel iets had kunnen betekenen? Inco is daar een goed voorbeeld in, maar er zullen er zeker nog zijn. Ik blijf mij bijvoorbeeld altijd elmastermind herinneren. Was volgens mij een hele goeie speler maar is van de ene dag op de andere...
  9. sylar2610

Oorlogsverklaring SR vs kampio

Hierbij een oorlogsverklaring om er ook maar eentje te doen. Om het op niveau te houden heb ik er een topstam uitgekozen. SR vs kampio. Statistieken volgen later.
  10. sylar2610

Fresh!.

Ik zie zoveel gespam over mensen ownen en wat ook dus open ik het topic maar even. Fresh kan er niet meer onderuit, ze verliezen dorpen. En het zijn er niet weinig. Moest het om 1 speler gaan zou je nog kunnen zeggen, hij is niet actief. Maar het begint er meer en meer op te lijken dat er...
  11. sylar2610

Bug in w13?

Ben ik de enige die dorpen heeft waar leemgroeve level31 is? Ik druk net op dat hamertje bovenaan en merk dat omdat ik te snel duw hij uitbouwt tot level 31. Ik heb dit per direct aangegeven en heb zo 1 dorp laten staan in een VV zodanig TW team dit kan zien. Maar zijn er nog met dat...
  12. sylar2610

Samsung Jet

Hallo, ik heb de Samsung s8000jet en ben ook in belgie bij base. Nu wil ik inloggen op TW maar krijg iedere keer nadat ik mijn WW heb geduwt terug een scherm, 'sessie beeindigt'. Kan iemand me helpen zodanig ik onderweg ook online kan zijn?
  13. sylar2610

TW regels.

Ik kan er niet aan doen, maar ik vind sommige regels zeer onduidelijk. Een vriend van me stuurt GS naar me. Maar nu moet hij dringend weg. Wanneer mag ik die VV aannemen? Deze regels zijn allemaal heel onduidelijk. Ik krijg ook een dorp van die persoon, wanneer mag ik dan die VV...
  14. sylar2610

Rate de stam.

Het lijkt me leuk dit ook over de stammen te doen. Dus laat jullie hier maar eens lekker gaan. Ik zou het graag zien van lock, fresh!, -bd-, cor., flow, manic, met andere woorden, de top 20.
  15. sylar2610

Traagg lopen.

Loopt het bij jullie op de moment ook zo traag op W13?
  16. sylar2610

Grove taal, schelden.

Je kan nu zeggen over het spel wat je wil, maar dit vind ik er echt over gaan. Iedereen weet natuurlijk dat dit van een grote speler komt, ik hoop dan ook dat het TW team dit wil uitzoeken. Iedereen mag doen in het spel wat hij wil, ook aanvallen wanneer, wie, waar dat hij wil. Je mag mensen...
  17. sylar2610

internet delen?

Hallo, als ik internet delen doe, ik val nooit een gezamelijke speler aan, doe nooit gs naar elkaar, doe nooit os naar elkaar, maar doe dit enkel omdat mijn zoon van 9 en mijn vader van 67 dit ook speelt, kan ik daar voor gebanned worden?
  18. sylar2610

Vraagje over VV

Hallo, ik heb een vraagje over VV. uitleggen hoe het zit. Ik ben speler A. Ik ga een weekje weg. Speler B doet mijn VV. Hij wil een speler aanvallen met de 2 accounts, mag dat? Ik lees dat er 24 uur moet tussen zitten. Die 24 uur, is dat op de aankomst van de aanvallen of...
  19. sylar2610

Termen.

Wie kent er de meeste termen? Ik hoor zoveel termen op tribalwars dat ik er zelf gek van word. Kan iemand mij de officiele termen eens allemaal doorgeven? Ik lees net ergens in een forum, backriden? Nooit van gehoord.
  20. sylar2610

Vallen van topstam.

Wie is volgens jullie de volgende topstam die gaat vallen? Genoeg over de kleine stammen gepraat, nu even de serieuse zaken. Lol.
Bovenaan