Zoekresultaten

1. *Get High*

Stelling van de dag

Rood Fier , Zwart TaoW Kan iemand me eens een verklaring geven waarom ik aan die def dorpen kom hm? Dus Probeer er maar niet rond de praten, elke keer opnieuw, wat het ook is het is een samenspel tussen Alea Fier en TaoW wat automatisch alles tegen Hi Ho is. En aan TaoW gefeliciteerd met...
  2. *Get High*

Top & Flopstammen

Heeft Fier een BG met TaoW en Alea? of Heeft Fier een NAP met TaoW en Alea? Kan iemand komen uitleggen?
  3. *Get High*

Praathoek

Speciaal voor jullie nog een liedje van Kabouter Flop! Geniet ervan noobs Wij zoeken een Stack, Wij zooooeeeken een stack! Wij zijn om die te viiinden al een hele nacht op pad. Wij zoeken een Stack, Wij zooooeeeken een stack! We hebben om die te Viiinden onze ridder meegepakt. Wij zoeken een...
  4. *Get High*

Spotprentjes

5. *Get High*

Spotprentjes

Spotprent is wel terecht , maar we zijn by far de ergste niet , leuk gevonden met die prentjes van "300 " trouwens . Past er ideaal bij XD Dacht dat dit pure frustratie was van jou kant maar als jij ermee kan lachen kunnen wij dat ook :) PS: Hoor ik daar , "Dorpenuitbouwer" Wil je niet voor...
  6. *Get High*

Spotprentjes

Voel ik daar frustratie? :biggrin: Het zou een leuker spotprentje zijn geweest moest het niet zo hypocriet zijn XD
  7. *Get High*

Spotprentjes

Jannes, alles ok ?? XDDD BG tussen TaoW en Hi Ho Gaat alles wel goed daar?
  8. *Get High*

Golden Awards (special addition)

Beste speler: King of PVM , volgens mij ook 1 van de weinigen die echt wat heeft laten zien deze wereld. Heeft zware massa's te verduren gekregen van meerdere spelers tegelijk en met overmacht op hem. Uiteindelijk kwam die met een mooi antwoord en versloeg zijn tegenstanders zonder al teveel...
  9. *Get High*

Oke, maar wat heeft dat nu met stats te maken, Traingoesciaociao is niet echt een stat lijkt me?
  10. *Get High*

Fier kan misschien wel de beste stam zijn. Maar ik vraag me af naar welke stats je dan kijkt?
  11. *Get High*

Don't Get High on your own supply

Vind het zo vreemd dat hoe verder je in de posts leest hoe meer info er verloren gaat. Meermaals gezegd dat 2 weken voor schenden NAP was al opgezegd wegens Stab Actie TaoW, zoals vermeld in het contract de enige manier om de NAP op te zeggen, maar dat is natuurlijk weer verloren gegaan tussen...
  12. *Get High*

Mijn verhaal gaat namelijk zo : https://gyazo.com/5e657ff4eac51b2df02a5ad93403436a
  13. *Get High*

Nap is wel met een degelijke reden opgezegd, lees nogis de posts... Grappig blijft dat Melvin er nog steeds probeert om te praten : Het verhaal gaat namelijk dat namelijk dat wij vv’s in de rim van TAS en Get High hebben gedraaid.
  14. *Get High*

Persoonlijk ben ikzelf Nooit geïnteresseerd geweest in een join met TaoW. Nog heb ik de join proberen tegen te houden, heb al meerdere malen verteld dat ik niet de diplomatiek zaakvoerder ben. Yorni zijn verklaring hiervoor is dat ''Interesse'' In de Join kwam door meermaals chantage met alles...
  15. *Get High*

Ik had dit graag onderling opgelost gezien, met mij niet met Yorni. Maar het is blijkbaar makkelijker om GH op de schandpaal proberen te zetten op het AF...
  16. *Get High*

Spotprentjes

ooh ik dacht dat er geen VV werd gedraait op killB door TaoW en werd ondersteund? Althans ik kreeg te horen dat Hi Ho werd beschuldigd van dit te doen bij dpschut? Ik ruik hypocrisie
  17. *Get High*

We hebben deze NAP ook draadwerkelijk een aantal weken vastgehouden, naar schuldgevoel van mijn kant uit. Heb ook een aanval van jullie allen gekregen, zonder te counteren. Sterker nog ik ging ergens anders aanvallen IPV op jullie. Als dit allemaal met opzet is geweest waarom zou ik deze NAP...
  18. *Get High*

Is ook niet ontkent geweest, en eerlijk toegegeven dat het uiteindelijk netto resultaat ons ten voordele is gekomen. Dit had nooit gebeurd geweest als de eenzijdige NAP niet kon opgezegd worden dan hadden we een ander verhaal... Worden enkel nog beledigd voor dit opzettelijk te doen terwijl er...
  19. *Get High*

3 weken geleden toen we overtuigd waren de overstap naar TaoW te maken , dat is dan toch duidelijk? Bij deze volgende screenshot : https://gyazo.com/5cd19704d437fc8da7120dddc5a9396c Bij deze is het duidelijk dat er met jou niet te praten valt, het is een schande dat je het account GH op deze...
  20. *Get High*

Ik had van jou wel een meer volwassen reactie verwacht buiten dat je opnieuw hetzelfde gaat zeggen als je eerste post en de feiten weer van een goeie kant laat zien zonder datums, wanneer het in dit soort berichten erg belangrijk was. Eveneens zie je weer hoe ik mijn excuses daar aanbied en dat...
Bovenaan