Zoekresultaten

1. Wow Who

PUGNA2W

Beste AF'ers, Leuke clickbait hé? Gaan hier eens lekker ons verhaal vertellen en genieten van de mooie meme's die meme's op zichzelf zijn met alle onjuistheden hierin. Situatie Illy/Finis Op 10 februari benaderde iemand van account Illy, deze waren verbaasd via AF te vernemen dat Insomnia...
  2. Wow Who

No Life find Life

Beste AF-gangers, Dit is de afscheidspost van de stam 24/7 (No Life). Bij deze wil ik ingaan over de reden van ons stoppen en de gebeurtenissen intern die hiertoe hebben aangezet. Ik zal eindigen met een bedank topic waar ik voor elk account kort zeg hoe vol deze zich hebben ingezet (of niet)...
  3. Wow Who

Auto-Updating Maps W75

Top 20 Players (Points) Top 20 Players (ODA) Top 20 Players (ODD) Top 20 Tribes (Points) Top 20 Tribes (ODA) Top 20 Tribes (ODD) Conquers Last 24H of Top 20 Tribes Met dank aan @Poo.
  4. Wow Who

Oorlogsverslagen der stammen van wereld 74

Beste AF'ers, vanwege de mooie strijd die begint los te barsten op de wereld wil ik graag dit topic aanmaken voor de poëtische verslaggeving van oorlogen en veldslagen die gestreden zijn op deze wereld. Te beginnen met 2 mooie battles van de afgelopen week die eindigen met de statistieken...
  5. Wow Who

Hezhi kaartjes

Stammen Top10 stammen Top 10 ODA stammen Top 10 ODD stammen Groei top 10 stammen Dominantie stammen Spelers Top 15 spelers Top 15 ODA spelers Top 15 ODD spelers Top 15 spelers aantal veroveringen Dominantie spelers
  6. Wow Who

De huidige diplomatieke situatie op 74

Omdat ik niet veel te doen had leek het me leuk om zover bij mij bekend eens alle partijen die actief samenwerken (Lees BG hebben/MB-stammen zijn/Plannen zijn voor fusies/joins) eens in kaart en in tabel te brengen. Hierbij pakken we enkel de serieuzere partijen (lees top 10 stammen)...
  7. Wow Who

Hoofdstuk 321: De grote "Wie heeft de wereld het meest verziekt awards".

Beste AF'ers van het legendarisch W73, na alle spam en modder gegooi op het GA topic leek het me het beste om een overzicht te maken van alle "wereldverziekende"-acties op te sommen over de 3 fases van de wereld. Wat voor acties kunnen dit zijn? En hoe zwaar wegen ze mee? Clusterfucken bij...
  8. Wow Who

TW Musictopic

Beste W73 AF'ers Op welke liedjes gaan jullie hard terwijl je TW speelt? Welke muziek zorgt bij jouw voor zieke snipes, mooie aanvallen of gewoon om je helemaal dood te kunnen farmen? Plaats ze hier met een leuke twist om elkaar wat beter te kennen. :)
Bovenaan