Zoekresultaten

1. the bickymeister

schuilplaats

Misschien iets kleins, maar is het geen idee dat schuilplaatsen in bb's kunnen gekata'd worden? :) Vindt het vrij vervelend aan de start, dorpen met kleine opslag en schuilplaats lvl 10 waar je amper wat kan laten vollopen...
  2. the bickymeister

Deceiver of the nine | profielplaatje

Goedeavond, 1. Soort plaatje: Profielplaatje 2. De tekst: Deceiver of The Nine 3. Kleurencombinatie(s) Zo donker mogelijk maar het is wel de bedoeling dat alles nog herkenbaar is (sauron-mountain of doom-battlefield) :D Waar z'n 'onderdanen' lopen zou het meer rood/donkere gloed...
  3. the bickymeister

circondato da ubriachi 50pp

1. Soort plaatje: profielplaatje 2. De tekst: circondato da ubriachi 3. Kleurencombinatie(s): vrij te kiezen, wel zoveel mogelijk gekleurd (geen witte achtergrond etc), iets donker zou wel nice zijn mocht het goed te linken zijn aan het thema :) 4. Thema: iets met dronken personen (omsingeld...
  4. the bickymeister

Door de muur om 7 uur

hallo allemaal, hier het lijstje, naam is wat moeilijk om wat bij te verzinnen, maar pic van vorige wereld(30) had ik zelf gemaakt en die was niet veel raars als je het mij vroeg donatie hangt tussen de 50-100 pp, afhankelijk van hoe goed ik het plaatje vind maak er wat moois van 1...
Bovenaan