Zoekresultaten

1. WatBlaasJeInMijnOor?

[Inschrijftopic] WvW #344

Gezien het mooie weer en gebrek aan interesse ga ik dit potje toch uitstellen tot er weer wat meer belangstelling is. Excuses aan de mensen die wel graag wilde spelen! Mocht iemand anders willen leiden dan mag je gerust dit potje overnemen of een eigen topic starten.
  2. WatBlaasJeInMijnOor?

@Ctrl Alt Delete @Rinske @Blue @DenDuvel
  3. WatBlaasJeInMijnOor?

@nonkel jos @materlotti @simeco @arbeitman @Westkip
  4. WatBlaasJeInMijnOor?

@FloofyPanda @MonoBear @jojor @Candiu @Calamus Incendium
  5. WatBlaasJeInMijnOor?

@.TimeforplanB @Tigor93 @laila @Capricorno @Circle
  6. WatBlaasJeInMijnOor?

1. Fombino 2. Fokersbrain 3. Fappos 4. Fash 5. mohniels1 6. killingsspreeee 7. Rob. 8. Jo ban 9. Antra 10. BloodWolf 11. Spieder 12. Jan1996
  7. WatBlaasJeInMijnOor?

Alright, denk bij zo'n 20 inschrijving zsm starten en als het woensdag nog geen 20 is begin ik dan
  8. WatBlaasJeInMijnOor?

1. Fombino 2. Fokersbrain 3. Fappos 4. Fash 5. mohniels1 6. killingsspreeee 7. Rob.
  9. WatBlaasJeInMijnOor?

Maakt me niet heel veel uit. Wanneer wilt met dat het potje start?
  10. WatBlaasJeInMijnOor?

WvW #344 Instellingen: Aantal spelers: Aantal inschrijvingen Postlimiet: Nee Klaagmuur: Aan Eindtijd stemmen: 22:00 Speciale Rollen naar WatBlaasJeInMijnOor? sturen (via privébericht op het forum) Lunch: In de titel van de Discordchat Lynch: ROOD DIKGEDRUKT in het SPEEL-topic. Stem wijzigen...
  11. WatBlaasJeInMijnOor?

[Discussietopic] Multi-accounting in WvW

Het blijft me verbazen hoe betrokken Duckje is bij WvW :p
  12. WatBlaasJeInMijnOor?

[Inschrijftopic] Spelleiding WvW #337 t/m #340

Ik ga de komende weken even geen tijd hebben helaas ivm feestdagen en trainingen in het buitenland, dus Tigor mag hem doen als ze wilt
  13. WatBlaasJeInMijnOor?

[Speeltopic] WvW #342

Manmanman waarom post ik ook überhaupt dag 1, altijd hetzelfde
  14. WatBlaasJeInMijnOor?

[Speeltopic] WvW #342

Simeco dan Om mezelf te redden
  15. WatBlaasJeInMijnOor?

[Speeltopic] WvW #342

Ik vind dit ook altijd zo'n onzin, alsof ieder voor zich moet spelen. Ik vind het eerder wolfs om bang te zijn gelyncht en daardoor niet voor iemand op willen komen, ofwel schapengedrag Ik snap ook niet wat hier verdacht aan is overigens. Vorig potje verdedigde ik Joker ook en toen waren we...
  16. WatBlaasJeInMijnOor?

[Speeltopic] WvW #342

Oh ik snapte de vraag niet, maar nu begrijp ik hem. Simeco gaf aan Joker en Rob wel te willen lynchen en ik meen me te herinneren dat er nog iemand was, maar weet even niet meer wie. Ik zal eens zoeken Edit: Speeder heeft ook een aantal opmerkingen aan Rob zijn kant gemaakt, maar handelde...
  17. WatBlaasJeInMijnOor?

[Speeltopic] WvW #342

Ben deze inactiviteit van Blood inderdaad ook niet gewend, al zei hij na vorig potje dat hij nog maar 1 post per dag zou plaatsen?
  18. WatBlaasJeInMijnOor?

[Speeltopic] WvW #342

Een lynch op Rob kan ik me inderdaad ook goed in vinden. Valt me op dat hij hier en daar wat bommen gooit, eerst op Combino, daarna op Speeder maar schrikt ervan als Spieder zich verdedigt of misschien een onderonsje? Daarna op Simeco basically zonder reden en verdwijnt weer met de noorderzon...
  19. WatBlaasJeInMijnOor?

[Speeltopic] WvW #342

Haha wat? 'Neemt liever niet deel aan het spel'? Ik tag zowel Duvel als Dash letterlijk in mijn post om een discussie te starten die losstaat van de huidige discussies en die nog niet benoemd zijn in het potje en jij zegt dat ik liever niet deelneem? Daarnaast vraag ik elk potje naar de meningen...
  20. WatBlaasJeInMijnOor?

[Speeltopic] WvW #342

Ik ben wel benieuwd naar de mening van @ItsDash over het potje tot nu. Ik zie dat hij de afgelopen potjes bijna elk potje wel een vorm van slechtje is geweest en steeds op dag 1 maar weinig tot niet post en nu ook weer enkel wat boze opmerkingen plaatst. Vorig potje ben je ook de dans...
Bovenaan