Zoekresultaten

1. DragonShield3

Golden Awards!!

Begrijp ook niet dat die faalhaas nog bij beste speler word gezet??? Hoe vaak moet je geownd worden vooraleer je shit bent op dit spel
  2. DragonShield3

Golden Awards

Lord stront flop
  3. DragonShield3

Wat een spel

Flex mvp? Jeetje dan is deze classic wel erg sneu
  4. DragonShield3

Wat een spel

Imagine klessik winnen met bgs??? Dat zijn echte rattentactieken. @.Howlin deed dat ook wel eens
  5. DragonShield3

Cult's GOT Talent

SHE WAS WITH ANOTHER MANN
  6. DragonShield3

Golden Awards

Je ma is cringe
  7. DragonShield3

Golden Awards

Ik ben idd wel een twgod. Wel een super inactieve tho. Up the new generation!!
  8. DragonShield3

Top/ flopstammen

Zit er iemand in die UP-R stam van de w5 stam UP-R?
  9. DragonShield3

Golden Awards

gewoon je mond houden als je het niet begrijpt. Je zou maar zo dom zijn :D
  10. DragonShield3

Toekomstige toppers

En weer geef je niet toe dat jij een oorzaak bent van het probleem. Mijn hemel. Iets met bord voor je kop hebben.
  11. DragonShield3

Toekomstige toppers

Hou je mond toch joh. Belangrijk doen? Je wordt met je neus op de feiten gedrukt en je durft zelfs niet te onderkennen dat jij een oorzaak bent van het probleem dat je keer op keer afspiegelt. Ik snap wel dat geld opmeet met skills op de korte termijn. Moet heerlijk zijn om 500(?) pp per dorp...
  12. DragonShield3

Toekomstige toppers

Je kan ook moeilijk nieuwe spelers kansen geven als je spelers hebt zoals jij die honderden of duizenden euro’s in dit spel steken om de start te overleven en zo’n immense voorsprong hebben na wellicht een week. Je kan moeilijk erover zeiken maar zelf een oorzaak van het probleem zijn imo.
  13. DragonShield3

Voetbal

denk dat je blij mag zijn als we 3e aankomen. Zelfs die kans is miniem.
  14. DragonShield3

Golden Awards

Arith beste team KEKW
  15. DragonShield3

Golden Awards

Kutnoob
  16. DragonShield3

Golden Awards

Wtf is dit dan. Ik pp farmen?
  17. DragonShield3

De rechtbank: Talent vs Flex (il Leone)

Want dat geeft overmacht? Enige waar wij overmacht in kunnen hebben is activiteit dumbass. Daar maken we dus gretig gebruik van. Het feit alleen al dat je dat vergelijkt met een overmacht van het aantal dorpen en troepen is eigenlijk bizar en toont aan dat je weet dat je fout zit. Sneue...
  18. DragonShield3

Het kan best dat je minder kwaliteiten hebt als stam. Dat betekent niet dat je een idiote overmacht moet creëren om te winnen. Wees gewoon beter in het spel? We gaan nou niet doen alsof tw een moeilijk spel is om onder de knie te krijgen. Doe heel even normaal zeg. Als je elke wereld start en...
  19. DragonShield3

Talent die jankt op Cult terwijl ze de hele wereld als bg willen of recruiten. Mijn hemel. Jullie hebben vgm niet eens een beetje zelfrespect binnen jullie stam.
  20. DragonShield3

Spotprenten

De beste man was aan het janken dat er iemand van CTA een ‘toon’ tegen hem opzette. Dit was 2 maanden geleden jongens. Het zou je maar diep zitten?