Zoekresultaten

1. Calamus Incendium

Nog 13 min

Spannend
  2. Calamus Incendium

Denduvel

:redface: :redface:
  3. Calamus Incendium

Paint voor gevorderden!

Wij gaan trouwens .buggs bunny stabben
  4. Calamus Incendium

.cz

noa en rob.cz :boer::cata::boer:
  5. Calamus Incendium

Hier mag je alleen posten als je op kyuka speelt

Gegroet Kyuka collegas dit is ons topic de rest is hier niet welkom
  6. Calamus Incendium

[Speeltopic] Wielerquiz

Gegroet vrienden, Nu @nonkel jos met veel verve de wielerprono's weer in leven heeft geblazen en we steeds een leuk aantal deelnemers hebben, is het tijd voor een wielerquiz. Ik ga vanavond en morgen de vragen maken, en vanaf zondag kunnen jullie komen spelen, stuur me even hier een DM als je...
  7. Calamus Incendium

Wie is e piraat #2

syucces
  8. Calamus Incendium

Wie is de piraat #2

Schrijf je in 1. Ci
  9. Calamus Incendium

Good vibes topic

In dit topic kunnen we voor een mooier en leuker klimaat van de w80 wereld good vibes houden stam en speler, vriend en vijand kunnen hier good vibes verspreiden @Combino Pastasaus zal dit topic in de gaten houden.
  10. Calamus Incendium

[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #329

Instellingen: Aantal spelers: 26 Postlimiet: Nee Klaagmuur: uit Eindtijd stemmen: 21:30 Speciale Rollen naar: Bappos en/of Calamus Incendium (via privébericht op het forum of discordbericht) Lynch: ROOD DIKGEDRUKT in het SPEEL-topic. Stem wijzigen: Combino -> Sule Silmad Burgemeester: Ja, stem...
  11. Calamus Incendium

Feliciteer en verwelkom hier de nieuwe mod Den Duvel!!

Geef hem een warm onthaal?
  12. Calamus Incendium

Gefeliciteerd Gaatje

Met de wereldwinst Vier het in dit topic jaaaaaaaaaaa
  13. Calamus Incendium

Open sollicitatie account Serenity

Ik heb aan het begin van de wereld al eens eerder gesolliciteerd bij @Perfect Hatred maar daarna heb ik er niets meer van gehoord. Bij deze stuur ik opnieuw een sollicitatie om op serenity te spelen. Graag aanraderkes?
  14. Calamus Incendium

Levens en liefdes van CactUrne: ons w78 verhaal

Gegroet Wereld 78 Forumgangers. Dit topic zal een rubriek zijn waar Hoofdspeler @Rob. en zijn cospelers waaronder ik, om de zoveel tijd een update zullen geven over hoe het staat met Cacturne. Soms zal het een update zijn over de stam, soms over het account en soms zal een co speler hier het...
  15. Calamus Incendium

Het einde van EWS....(?)

Daar zat ik in mijn stoeleke, rustig te genieten van mijn zelfgemaakte hutspot en gebraden worstjes... tot ik een tag kreeg. Ik keek op de klok en wist PRECIES hoe laat het was, tijd voor de dagelijkse MUZIEKquiz. Lekker strijden met mijn woonwagenmakkers wie er de meeste verstand heeft van...
  16. Calamus Incendium

Wens Speeder hier succes met zijn presentatie en alvast ook een felicitatie

Immers, als je mag presenteren, is het slagen slechts nog een formaliteit. Zeker als je de presentatieskills hebt zoals spieder. Enorm blij voor onze geliefde jongeman, die ondanks al zijn stress altijd de good vibes heeft weten te houden. LEKKER BEZIG MAAT
  17. Calamus Incendium

Muziektopic

W78 mag ook zijn eigen muziektopique hebben Ik trap af met dit prachtige coverke van phoebeke
  18. Calamus Incendium

Op wie gaan we met de hele wereld katas gooien wegens pp abuse

Denk tot nu toe of il leone of Against all odds
  19. Calamus Incendium

Gok hier

Gok hier hoeveel katapulten against all odds gaat koppen binnen nu en 3 weken
  20. Calamus Incendium

Goth Angel en ik zoeken een account met 100k PP en Goede Deffers

Zie bovenstaande beschrijving, voldoe jij aan onze eisen, stuur dan een berichtje. Bovendien willn we ook dat je houdt van goede muziek, dus stuur ook een paar van je favoriete nummers door. PS: als we wereldwinst niet halen, zijn jullie Zidan en ik afzonderlijk 1k pp schuldig als tijdsderving