Zoekresultaten

1. Hoe zit het nu met Thomas?

Zegt de jeugd ?
  2. Hoe zit het nu met Thomas?

Nee boodschappen reken ik af bij de kassa. Waar heb ik vakkenvullers dan nog voor nodig ?
  3. Hoe zit het nu met Thomas?

Wees gewoon gelukkig met wie je bent of wat je kunt zijn. En wees niet de persoon die je wilt zijn. Want velen vallen door de mand hier.
  4. Hoe zit het nu met Thomas?

nee ik ben een leraar
  5. Hoe zit het nu met Thomas?

Niet zo bijzonder doen, niet iedereen heeft als vakkenvuller in de winkel gestaan hè.
  6. Hoe zit het nu met Thomas?

Ik lees gewoon een hoop gejank en manieren hoe er naar de alliantie gewezen worden. Die gewoon op elke wereld het zelfde is. Een groepje jongens die proberen de boel op te stoken. Cult heeft nul fout in deze situatie, die schuld afschuiven is ook dom. Maar het hier laten blijken alsof de...
  7. Hoe zit het nu met Thomas?

En dat is juist precies wat ik bedoel ;) Nog 0.0 gesprekken gelezen wat een serieus antwoord terecht maakt
  8. Hoe zit het nu met Thomas?

nee gelukkig kunnen we jullie heerlijk serieus nemen. Zodra je puber af bent zal je wel meer begrip krijgen voor bepaalde situaties. In deze tijd zul je wel vaker tegen dingen aanschoppen
  9. Hoe zit het nu met Thomas?

tegen over de meeste helden hier achter hun scherm, heb ik schijt aan alle vormen en manier en die jegens mij geuit of gehanteerd worden. waar ik wel bang voor ben is dat straks de lockdown enzo helemaal voorbij is, dat de nitrulon 2. Schaars gaat worden met al die party’s van jullie.
  10. Hoe zit het nu met Thomas?

Net of jullie hem niet uitgehoord hebben, en ondervraagd hebben. Ga niet zo schijnheilig lopen janken, en proberen iets te bereiken hier op het AF. Dat achterbakse gelul van jullie dat zijn de meesten nu wel gewend.
  11. Hoe zit het nu met Thomas?

Ik vraag me oprecht af, zijn jullie te vroeg van de borstvoeding afgegaan ? De tering!!
  12. De ontrafeling: Cult vs Wereld 81

Ok
  13. Golden Awards

Wat een kut lijst
  14. Golden Awards

Ok
  15. Spotprenten

20 minder dan ze voor ogen hadden, betekend dat slapen dus de beste deff methode is.
  16. De Mol W81

Bied dan
  17. Spotprenten

Ja geen spotprenten meer als je het niet beter hebt gedaan dan de enemy porfavor
  18. Top/flopstammen

heb ik gedaan :o
  19. De rechtbank: Talent vs Flex (il Leone)

We zijn te druk op moment met dorpen verdelen van pony aan cult. Tevens is er hoger beroep aangetekend vanaf de aanklagers omdat de straf van intern te licht bevonden werd. Ik hoop dat de jury zich opnieuw buigt over de situatie en dat dan eindelijk de knoop eens door geknabbeld kan worden. Mvg.
  20. De Mol W81

Omleiding zijn we wel goed in, alles tot dus ver is puur tactiek !