Zoekresultaten

1. Feedbacktopic: Pushen & TribalWars.nl

Het lijkt me een verbetering ten opzichte van de situatie zoals die nu is. Want sinds de regels geheel opgegeven zijn is het boosten buiten proporties gegaan en verpest het voor veel spelers bepaalde delen van het spel (de start tot mid-game) en voor een merendeel van de mindere spelers hun...
  2. Stoppen met het toelaten van teams

Het staat in de regels dat het mag meneer, jij interpreteert die alleen verkeerd.
  3. Stoppen met het toelaten van teams

Het mag volgens Innogames de makers van de regels en bedenker van het spel op letterlijke elke Tribalwars server. Jij interpreteert de regels simpelweg zodat het binnen jou visie past en zet dan elk argument dat je tegenzit weg als onzin, klasse.
  4. Stab Damage?

Tja de titel is absoluut niet handig nee. Maar het is niet de eerste keer dat moderators aandacht vragen voor topics op het AF via in-game pm's en normaal pakt dit altijd goed uit. Hier is alleen de titel wat verkeerd want die lijkt al een conclusie te trekken en dat zou inderdaad niet mogen...
  5. Stab Damage?

De hele wereld keert zich tegen jullie doordat je (zo te lezen) een vieze actie zijn begaan, daar hoef je geen moderator de schuld van te geven hoor. Dat dit soort acties niet goedgekeurd worden en besproken worden op het AF is al sinds het prille begin van Tribalwars zo. Ik zou zelfs zeggen dat...
  6. Speler en stam van het jaar 2021.

'Als je voor me stond zou ik je tanden uit je bek slaan', 'liefst sla ik nu elke tand van je gebit er gewoon lekker uit, vrouw of man idgaf' en gevolgd met 'zouden beter eens in reallife afspreken' Heel veel meer hoef ik denk ik niet toe te voegen he?
  7. Speler en stam van het jaar 2021.

8. In Memoriam Carla van Seduced by Lies.

Namens Looney gecondoleerd en veel sterkte gewenst aan de nabestaanden en aan alle spelers die haar kende. SBL heeft sinds we het bericht kregen een NAP die onmiddellijk is ingegaan, we blijven met jullie in overleg over eventuele andere acties die jullie nog willen doen ter nagedachtenis.
  9. Kan TW nog verder zakken?

Geruild Kevin, doordat Eos er een terugpakte. Jullie wilden hem niet afstaan.
  10. Kan TW nog verder zakken?

Rene zoals ik net al zei je hebt echt een gigantisch vertekend beeld van deze wereld.
  11. Kan TW nog verder zakken?

Er is niet gedreigd met delete te gaan, dat is alleen door jullie gedaan Rene (naast de kata + cf dreigingen). De CF is legaal volgens de wereldafspraken en dus zal er ook niet gevraagd worden deze CF af te staan, zoals ik al bij jullie leiding heb aangegeven. Het door hameren op 'de wereld...
  12. Golden Awards

Heb je echt uitdaging ervaren deze wereld dan? Jullie winnen de wereld tegen een dubbele (?) kwantitatieve overmacht binnen een maand of twee, waarbij met elke massa echt gigantische winsten gepakt worden en ik Mien meermaals heb horen klagen dat de verdedigende massa's hem 'disrespecten' door...
  13. Golden Awards

Hij kraakt letterlijk zijn gehele eigen stam af en je zegt dat hij zich indekt? :p
  14. Massa's Cult top of flop

Thanks Tom, was pure interesse en was benieuwd naar hoe jullie er tegenaan keken. Ik had zelf na bijvoorbeeld W76 enigszins een anticlimax doordat de strijd relatief kort duurde en winsten soms te makkelijk gingen. Maar dat hoort wellicht gewoon bij de werelden en het spelletje tegenwoordig.
  15. Massa's Cult top of flop

.. .. Ik val jullie niet aan, ik snap de keuze wel voor flinke edelspam. Maar stel simpelweg de vraag of jullie dat kwalitatieve massa's vinden en achteraf de keuze voor het verhogen van de edelcounts door middel van spamaccounts gerechtvaardigd vinden? En of jullie het achteraf wellicht...
  16. Massa's Cult top of flop

Maar vind je dat goede massa's Tom, is een oprechte vraag? Ik weet verder helemaal niks van deze wereld, dus kan het goed helemaal verkeerd hebben en jullie massa's compleet verkeerd inschatten. Maar van het kleine beetje dat ik meegekregen heb in onze stamchat op 80, is er gigantisch gebruik...
  17. Massa's Cult top of flop

Michiel is geen stabber, groetjes.
  18. Het grote "wat ben ik toch goed" topic

Ik denk dat niemand dat hier had verwacht na hoe deze wereld verlopen is. Een terugblik uit het repertoire van streken die GWAMM/Chaos heeft uitgehaald laat meer illegale cf's zien dan op een hand te tellen zijn, het kata-en van dorpen die afgestaan moesten worden, NAP's die zo vaak gebroken...
  19. Stemming : Wereld 83

Het heeft vooral met de molens te maken, er zijn weinig spelers die een wereld puur op activiteit willen spelen en wekenlang moeten dodgen doordat iemand binnen een paar minuten honderden aanvallen eruit gooit die verwerkt moeten worden.
  20. Spotprenten

Ja.