.Arrogant
Reactiescore
41

Profielberichten Laatste activiteit Berichten Over mij

  • Hoihoi,

    Na jaren weer eens een berichtje / vraag.
    Leuk dat je er nog steeds bij bent btw.

    Je scriptje van GM troepenteller.
    Is die nog om te vromen zodat hij werkt? en wel onder de nieuwe regels als Javascript?
    Ik vond dat altijd zo'n mooi handig scripje.

    Groetjes, Wobke
    .Arrogant
    .Arrogant
    Dat zal waarschijnlijk wel kunnen maar ik speel allang niet meer en heb dus ook geen account om dat op te testen.
    Maar ik denk dat als je een topic zou openen met de vraag of iemand dat wil maken dat er wel een scripter is die dat maakt want het is wel redelijk makkelijk (en snel) te maken
    @.Arrogant ,
    Ik werk met Opera en Violentmonkey.
    Bij het aanklikken van de link, krijg ik gelijk een nieuw leeg tabblad, en daarachter een tabblad van Violentmonkey van de installed scripts met de mededeling:

    Oops, you haven't got any script yet.

    Als ik in dat tabblad nog een keer op de installed scripts klik, krijg ik mijn geïnstalleerde scripts, maar geen troepenteller.

    Met vr. Groet, Wobke
    DeletedUser77748
    Probleem opgelost. Blijkt te werken. Met de rechtermuisknop: linkadres openen in nieuw tabblad.
    Hartelijk dank nogmaals.
    Hoi . Arrogant,
    Weet je of het script troepenteller nog ergens staat en het doet? De link van je op AF geeft NOT FOUND aan. Ik vond het altijd een heel handig tooltje.
    The Wolfpack
    The Wolfpack
    Klopt, maar ik kan hem nergens meer terug vinden. Ik vrees dat ik hem gewist heb toen hij het niet meer deed.
  • Laden…
  • Laden…
  • Laden…
Bovenaan