[Speeltopic] WvW #363

Reactiescore
277
Je vraagt iemand die jou verdacht vind om je privé aan te spreken. Zodat je diegene mooi om kan praten zonder je te hoeven verantwoorden tegenover de rest van de spelers?

Dat zegt hij inderdaad helemaal niet? Het is een reden, maar geen voorwaarde. Erg makkelijk om hem hier te beschuldigen en rood te maken, niet?
Tuurlijk wel. Hij vraagt letterlijk om privé contact op te komen nemen. Waarom kan het niet hier in het topic. Dat is puur verschuilen
 
Reactiescore
3.586
Je vraagt iemand die jou verdacht vind om je privé aan te spreken. Zodat je diegene mooi om kan praten zonder je te hoeven verantwoorden tegenover de rest van de spelers?


Tuurlijk wel. Hij vraagt letterlijk om privé contact op te komen nemen. Waarom kan het niet hier in het topic. Dat is puur verschuilen

Hij mag het ook gerust op het forum doen.
 
Reactiescore
278
wil eigenlijk geen victorious stemmen die wordt elk potje verdacht gezien.

verwacht cbc of legende wolf.
verwacht cbc die probeert stemmen te trekken naar victorious na een stem van legende zonder motivatie erbij of een goedje eruit te stemmen
 
Reactiescore
1.279
Zeer benieuwd wat jan voor dirt heeft op Rinske.
 
Reactiescore
439
Jan niet het type speler om random een speler voor de bus te gooien, benieuwd wat die heeft inderdaad en Rinske moeten we scherp volgen.
 
Reactiescore
223
Zeer benieuwd wat jan voor dirt heeft op Rinske.

De lunch op Candiu lijkt me?

Zal ofwel Rinske zijn geweest, ofwel iemand die haar probeert te framen daarvoor.

Wie zou onsportief lunchen en dan ook nog eens Candiu kiezen. Ik zou het niet weten eerlijk gezegd.
 
Reactiescore
1.279
De lunch op Candiu lijkt me?

Zal ofwel Rinske zijn geweest, ofwel iemand die haar probeert te framen daarvoor.

Wie zou onsportief lunchen en dan ook nog eens Candiu kiezen. Ik zou het niet weten eerlijk gezegd.
Heb je de rol van candiu wel gelezen? Dit zegt niks?
 
Reactiescore
1.279
Deze Cowboy roept een duel uit tussen Rinske en time
 
Bovenaan