[Speeltopic] WvW #362

Reactiescore
723
Snap dit oprecht niet. Anthraxxis claimt do. Niemand doet een tegenclaim, jij noemt hem infectiewolf???

Max geïnfecteerde wolf... Maar dat haalt de rest van je leugens onderuit? Ik denk dat we goed zitten met rover en jij de geïnfecteerde wolf
Dus jij gaat er ook van uit dat er nog 3 wolven inzitten.
En als er 3 wolven inzitten en 6 van de 9 man stemt, dan zou eigenlijk de helft van de stemmers wolf moeten zijn?
 
Reactiescore
141
Reactiescore
1.279
Dus jij gaat er ook van uit dat er nog 3 wolven inzitten.
En als er 3 wolven inzitten en 6 van de 9 man stemt, dan zou eigenlijk de helft van de stemmers wolf moeten zijn?
Ja welp infectie en geïnfecteerde
 
Reactiescore
141
Als ik goed heb geteld is rover de lynch vandaag? Prima keuze, 3 lycantropen lijkt me nog steeds erg sterk. Verder denk goed naar candiu kijken, de rest lijkt mij allemaal goedje eigenlijk
 
Reactiescore
141
Ben ook geneigd de claims van beide Mike en anthraxx te geloven
 
Reactiescore
141
Tigor en rinske dus bewezen door bloodwolf, maar eventuele infectie kan nog anders maken
 
Reactiescore
276
Snap dit oprecht niet. Anthraxxis claimt do. Niemand doet een tegenclaim, jij noemt hem infectiewolf???

Max geïnfecteerde wolf... Maar dat haalt de rest van je leugens onderuit? Ik denk dat we goed zitten met rover en jij de geïnfecteerde wolf
Zoals ik eerder zei, jij de do was en daarna geïnfecteerd door anthraxx. Hij kan dan makkelijk do claimen en niemand die dat gaat tegenclaimen

Candiu was welp , verklaart waarom er dag 3 niemand is gewelpt met de inactiviteit van joker en candiu die de welp verving
 
Reactiescore
276
Al bestaat de kans dat het na vandaag afgelopen is. Rover goedje is lynch geworden en er wordt wss nog een goedje geluncht tenzij er een heks is die levensdrankje inzet
 
Reactiescore
723
Al bestaat de kans dat het na vandaag afgelopen is. Rover goedje is lynch geworden en er wordt wss nog een goedje geluncht tenzij er een heks is die levensdrankje inzet
lees dit nog eens. geen wolfje die sterft en het spel dat plots eindigt?
 
Reactiescore
1.707
het net sluit zich om rinske. Roept het einde uit terwijl we dan een 8 mans situatie hebben.
 
Reactiescore
1.279
Zoals ik eerder zei, jij de do was en daarna geïnfecteerd door anthraxx. Hij kan dan makkelijk do claimen en niemand die dat gaat tegenclaimen

Candiu was welp , verklaart waarom er dag 3 niemand is gewelpt met de inactiviteit van joker en candiu die de welp verving
De grote als show, ik kan hem omgekeerd net zo uitleggen
Al bestaat de kans dat het na vandaag afgelopen is. Rover goedje is lynch geworden en er wordt wss nog een goedje geluncht tenzij er een heks is die levensdrankje inzet
Voorkennis? Overigens heks een onwaarschijnlijk scenario
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Begin toch te neigen dat mogelijk anthraxxol en dash ons in het ootje nemen

Candiu vertrouw ik ook niet.
 
Reactiescore
141
Ja ik vind rinske raar posten maar dat ik vind het hele potje al eigenlijk
 
Bovenaan