Overdracht van Leiderschap: Nieuwe Lijder van VF Snip - Welkom blond!

Reactiescore
999
Beste mede-Tribal Warriors,

Het is met groot genoegen en een gevoel van opwinding dat ik vandaag de eer heb om aan te kondigen dat ik, onder de naam blond, de lijding heb overgenomen van onze geliefde stam, VF Snip. Voor degenen die mij nog niet kennen, ik was voorheen de diplomaat van onze stam, maar ik ben nu bevorderd tot de positie van lijder.

Voordat ik verder ga, wil ik eerst onze diepe waardering uitspreken voor het leiderschap van Speeder. Hij heeft ons door uitdagende tijden geleid en ons de overwinning gebracht in de recente oorlog tegen de stam BCBY. Onder zijn bewind hebben we triomfen behaald, waarbij spelers zoals MOHNiels1, Antrhaxxol, Speeder. en ikzelf, blond, onze krachten bundelden om onze tegenstanders, waaronder Miserie, Japannerke, Anton, en nog wat kleinere garnalen, te verslaan.

Deze overwinning is een testament van onze kracht als stam en de vastberadenheid van elk van onze leden. Maar we gaan niet rusten op onze lauweren. We staan aan het begin van een nieuwe fase, een tijdperk van groei, ontwikkeling en verdere glorie voor VF Snip.

Ik neem deze verantwoordelijkheid met de grootst mogelijke ernst en beloof mijn uiterste best te doen om onze stam naar nieuwe hoogten te leiden. Ik ben vastbesloten om een open en transparante communicatie te handhaven, waarbij ik altijd beschikbaar ben om te luisteren naar jullie feedback, ideeën en zorgen.

Laten we samen bouwen aan een sterke en hechte gemeenschap, waarin we elkaar ondersteunen, inspireren en motiveren om onze doelen te bereiken en onze stam te laten zegevieren.

Met vriendelijke groet,

blond
Lijder van de stam VF Snip
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.534
Beste blond,

Allereerst wil ik mijn oprechte felicitaties overbrengen voor het aanvaarden van de lijderschapsrol binnen VF Snip. Ik ben ervan overtuigd dat je de stam met vastberadenheid en toewijding zult lijden naar nog grotere hoogten.

Het doet me goed te zien dat de stam in goede handen is en dat je vastbesloten bent om het erfgoed van VF Snip voort te zetten. Onze recente overwinningen zijn inderdaad een resultaat van de onvermoeibare inzet van elk lid van de stam, en ik ben er trots op dat ik deel heb mogen uitmaken van deze succesvolle periode.

Als voormalig lijder ben ik ervan overtuigd dat je de stam naar nieuwe triomfen zult lijden. Mijn volledige steun gaat naar jou en het hele team. Mocht je ooit advies, ondersteuning of gewoon een luisterend oor nodig hebben, weet dan dat ik altijd beschikbaar ben.

Ik vertrouw erop dat je de stam verder zult brengen met dezelfde passie en toewijding die je hebt getoond in onze gezamenlijke strijd. Samen zijn we inderdaad sterk, en ik kijk uit naar de glorieuze toekomst die voor ons ligt onder jouw lijding.

Met vriendelijke groet,

Speeder
 
Reactiescore
240
Belangrijke vraag: Wie is de nieuwe diplomaat?
Verder veel succes gewenst blond met je nieuwe taak!
 
Reactiescore
437
RIP spieder

De koning is dood, leve de koning!

De komende week zullen we feestvieren om het nieuwe lijderschap te vieren. We hebben Sydney (die chick met die grote meloenen) van ons profiel afgehaald omdat VFSnip geen simps zijn. Althans dat is de officiële lezing, het zou ook kunnen dat we haar de komende week voor andere doeleinden nodig hebben.
 
Reactiescore
1.534
bas. je bent ook geen VF. dus hou je aub een beetje koest? ik heb sitnie ervan afgehaald na commentaar uit het VF.
 
Reactiescore
104
Beste mede-Tribal Warriors,

Het is met groot genoegen en een gevoel van opwinding dat ik vandaag de eer heb om aan te kondigen dat ik, onder de naam blond, de lijding heb overgenomen van onze geliefde stam, VF Snip. Voor degenen die mij nog niet kennen, ik was voorheen de diplomaat van onze stam, maar ik ben nu bevorderd tot de positie van lijder.

Voordat ik verder ga, wil ik eerst onze diepe waardering uitspreken voor het leiderschap van Speeder. Hij heeft ons door uitdagende tijden geleid en ons de overwinning gebracht in de recente oorlog tegen de stam BCBY. Onder zijn bewind hebben we triomfen behaald, waarbij spelers zoals MOHNiels1, Antrhaxxol, Speeder. en ikzelf, blond, onze krachten bundelden om onze tegenstanders, waaronder Miserie, Japannerke, Anton, en nog wat kleinere garnalen, te verslaan.

Deze overwinning is een testament van onze kracht als stam en de vastberadenheid van elk van onze leden. Maar we gaan niet rusten op onze lauweren. We staan aan het begin van een nieuwe fase, een tijdperk van groei, ontwikkeling en verdere glorie voor VF Snip.

Ik neem deze verantwoordelijkheid met de grootst mogelijke ernst en beloof mijn uiterste best te doen om onze stam naar nieuwe hoogten te leiden. Ik ben vastbesloten om een open en transparante communicatie te handhaven, waarbij ik altijd beschikbaar ben om te luisteren naar jullie feedback, ideeën en zorgen.

Laten we samen bouwen aan een sterke en hechte gemeenschap, waarin we elkaar ondersteunen, inspireren en motiveren om onze doelen te bereiken en onze stam te laten zegevieren.

Met vriendelijke groet,

blond
Lijder van de stam VF Snip

Is het nu leiden of lijden? :confused2:
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Succes blond als iemand dit kan ben.jij het wel
 
Reactiescore
158
Was Mohniels geen betere troonopvolger geweest?
 
Reactiescore
560
Was Mohniels geen betere troonopvolger geweest?

er worden samenwerkingen opgezet met tien stammen om accounts die als te sterk worden aanzien klein te krijgen.
Je kan je wel inbeelden dat de hele wereld met knikkende knieën edelclears was gaan spammen op het VF als moh leider werd.

door blond leider te maken geven we ze perspectief
 
Reactiescore
2.477
De legende gaat dat Anti Woke express een niet aanvalbare ban heeft gevangen om te ontlopen aan de suprematie van VFsnip.
 
Bovenaan