Rate the player

Reactiescore
100
Aloha. Het AF is redelijk levendig en het gaat dan vooral op het farmduel tussen CBC en De Sukke voor de farmer van de dag. Al komen ook andere grote accounts zoals Vinci, QQeezz, LKO, Ultimo of Choro of een Schedel worden ook wel genoemd. Alleen zijn er ook nog vele accounts die niet de aandacht krijgen die ze misschien wel verdienen? Dus daarom maar weer even een standaard topic van stal gehaald.


Activiteit en groei:
Verslagen tegenstanders ODA/ODD/ODS/totaal:
Stam:
Ligging:
Reputatie:
Gemiddeld cijfer:
(je kan ervoor kiezen om bepaalde onderdelen zwaarder of minder zwaar mee te tellen, laat dit dan ook zien in de berekening)


Celtic Warrior

1711453517014.jpeg

1711453997425.png


Activiteit en groei
image.php

image.php


Celtic Warrior staat op een derde plek en het aantal dorpen lijkt weinig stil te staan. We zien een stevige groei. Met het farmen staan ze momenteel op de 11e plek qua farmrecords met een gisteren behaalde score van afgerond 1 miljoen geroofde grondstoffen. Zeker niet slecht kijkende naar de ligging, maar daarover straks meer. Qua plunderaar staan ze 29ste met 10.904 geplunderde dorpen. Dit is behaald op 23 maart j.l. In combinatie met het hoogste record zal dat betekenen dat ze gemiddeld genomen tussen de 80 en 100 grondstoffen per plunder halen. Het zal dan ook vermoedelijk voor een deel komen door het boosten op de recent veroverde dorpen. Al bij al niet slecht, maar ook niet top.

Kijken we dan naar de veroveringen en verliezen dan zien we dat er zestien veroveringen zijn. 13 positief en 3 negatief. Wat ook opvalt is dat er geen enkele barbarendorp is geedeld. 10 verschillende spelers geedeld waarbij het account Interdictum het meest in het oog springt. Ook 6 verschillende stammen en 2 stamloze spelers. Wat ook opvalt is dat de verliezen 3x een recap betrof. Eentje van Bobbiebloemkool en twee door xlZwaardvisje. Waarop Celtic Warrior zwaardvisje maar heeft opgeruimd.


1711455270517.png

Al bij al een 7.0.

Verslagen tegenstanders

Kijken we naar de verslagen tegenstanders dan valt het op dat de recaps hen niets gekost heeft. Met een schamele 218 staan ze namelijk op de 1252ste plek.

Kijken we echter naar de offensieve tegenstander dan zit daarin de afstand die het account heeft tot De Sukke en Conceived by Communism die ze boven zich hebben staan. Daar waar de Sukke 23ste staat met 63.753 en CBC zelfs 70ste met 41.754 verslagen tegenstander doet Celtic Warrior het aanzienlijk slechter. Zij staan namelijk eerste met 154.829 en met een 35.000 tegenstanders voorsprong op nummer 2 My Name Is Jeff. Tegenstanders op de ranglijst met een vergelijkbaar aantal dorpen en punten scoren ook aanzienlijk minder ODA en hebben maar eenderde tot de helft van het aantal tegenstanders van Celtic Warrior. Voorbeelden hiervan zijn QQeezz., KevinvD of .Da Vinci. Ze clearen dus met veel troepenverlies en dit zien we ook terug in de dagelijkse ranglijsten, want ze staan zesde met 9.718. Dit is de 22ste al behaald. Dus met de verovering van witjeuhhh (stamloos) en/of BobbieBloemkool. De rest van de accounts die hoog staan hierin zijn of accounts die amper tot niet meer meedoen in de ranglijsten of ze hebben ze eergisteren of gisteren behaald. Wat wel inhoudt dat de wereld alweer een paar dagen verder is en het qua impact dus minder groot is. Dit alles zien we namelijk ook weer terug in de eerder aangehaalde farminkomsten.

ODS kunnen we kort zijn. Niet aanwezig.

Al bij al is het qua ODD top vind ik het qua aanvallend geweld toch dat dat het account teveel kost qua troepen, verloren grondstoffen en minder mogelijkheden tot farmen. Iets wat niet verstandig is wanneer we straks kijken naar de ligging. Ik kom dan ook tot een 4.0.


Stam
1711456614706.png


Hier kunnen we kort over zijn. Deze stam heeft 0 toekomstpotentie in deze vorm, Net als Celtic Warrior staat Baudi extreem hoog in de aanvalsranglijsten wanneer we kijken naar omvang van account. Namelijk een 5e plek met 100K..... Turtle Beach God 36ste met 55K ODA. De andere twee accounts zijn ook niet veel soeps. Prestaties in het verleden zijn in elk geval met deze accounts niets bijzonders. Plus qua groei liggen ze ook beroerd voor elkaar. Deze stam is binnen nu en een viertal weken gewoon van de kaart geveegd veronderstel ik.

Al bij al een
2.0

Ligging:

1711457490817.png

1711457663173.png

Wat hieraan opvalt is dat S.E. ingeklemd ligt tussen Legal en Farm. Ook ligt Chaos relatief om de hoek. Wat daarnaast opvalt is dat Celtic Warrior volledig afgesloten is van de rim. Noordoost ligt Legal en oostelijk en zuidelijk ligt Inc. Een stam waar hij nagenoeg solo door moet. De nummer 13 stam van het moment. Al bij al verklaart deze ligging de slechte farminkomsten in combinatie met de torenhoge ODA. Ook zie ik op basis van deze kaart 0 aansluitingsmogelijkheden, omdat ik voorzie dat er geen kansen zijn om Chaos en/of Legal te joinen. De enige stammen in die regio met een serieuze toekomstpotentie. Al bij al voorzie ik dus dat deze stam en dit account binnenkort uit de top 10 zal wegvallen. Ook gezien de bovenstaande rankings

Al bij al een 2.0


Reputatie
1711458285375.png

Afgezien van wereld 69 en deze huidige lopende classic heeft het account nooit iets noemenswaardig gepresteerd. Ondanks dat het account sinds wereld 43 nagenoeg elke wereld start. Meestal binnen de 10 dorpen al weggespeeld. Op 69 is het account weggespeeld toen het voor het eerst een beetje serieus front kreeg. Al bij al is er niets slechts en niet veel goeds over te vertellen. Daarom hou ik het op een schamele bonuspuntje van 5.5

(7.0+4.0+2.0+2.0+5.5) / 5 = 4.1


Het volgende account wat ik graag gerate zie worden is .Chefdiepvries





 

Bijlagen

  • 1711455195165.png
    1711455195165.png
    65 KB · Weergaven: 3
  • 1711457347829.png
    1711457347829.png
    26,2 KB · Weergaven: 3
  • 1711457578284.png
    1711457578284.png
    18,1 KB · Weergaven: 0
Reactiescore
0
Graag wel de volgende keer actuele informatie verspreiden, op het moment van publiceren had celtic 12 dorpen in bezit i.p.v. de vernoemde 11 ;p.

Voor de rest wel een zeer terechte score.
 
Reactiescore
0
Overigens hoeft hoge ODA niet per definitie slecht troepenmanagement te betekenen.
Het kan ook goede backtimes en backdrafts betekenen :)

Verder vinden wij deze score helemaal prima, we blijven graag de underdog
 
Reactiescore
100
Graag wel de volgende keer actuele informatie verspreiden, op het moment van publiceren had celtic 12 dorpen in bezit i.p.v. de vernoemde 11 ;p.

Voor de rest wel een zeer terechte score.
Ah ik zie het ja. Op de valreep van publiceren. Toen had ik stats al uit gezet.

Overigens hoeft hoge ODA niet per definitie slecht troepenmanagement te betekenen.
Het kan ook goede backtimes en backdrafts betekenen :)

Verder vinden wij deze score helemaal prima, we blijven graag de underdog

Eens, maar het moet wel in verhouding staan. Het is nu eenmaal relatief hoog. Eens hopelijk kunnen jullie verrassen en kunnen we in de toekomst een betere rating verwachten. Ik gun jullie het beste. Behalve wanneer het tegen ons is hue hue
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
haha wat kut dit voor ze, nu blijft die 4.1 de eeuwige rating van celtic rip
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Poahhh idd kanye top
 
Reactiescore
1.893
Het zou leuk zijn als het er was hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar dit kun je geen duel noemen.
 
Bovenaan