Feedback en discussietopic speedronde 6900

Kr33log

Teamleden
Tribal Wars Team
Community Manager
Reactiescore
109
Beste spelers,

Binnenkort hebben we een jubileum voor de speedrondes. Ronde 6900 gaat snel van start gaan.
Omdat we dit toch niet zomaar willen laten passeren, willen we graag van jullie weten wat voor speedronden jullie graag zien.

Laat jullie feedback hier achter, en wie weet worden jou instellingen wel door ons gekozen voor deze ronde!

Met vriendelijke groet,
Jullie Tribal Wars team.
 
Reactiescore
223
Rondes met patronen was niet meer mogelijk zeker werd er gezegd?

De laatste jaren gebruikte ze een script wat automatisch dorpen verplaatste. Als ik het goed begreep is dat wat ze niet meer mogen gebruiken, maar zou het handmatig (zoals het vroeger altijd gedaan werd) wel gewoon nog kunnen.
 
Reactiescore
188
Ik vind speciale rondes altijd een mooi moment voor een promoted stammen ronde. Automatisch indelen in stammen(max 4). Er werd altijd wel even gekeken dat niet alle topspelers bij elkaar zaten.

Daarnaast aangepast niveau en zou altijd productie 200% doen dat ook minder goede farmers vooruit komen.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Ik vind speciale rondes altijd een mooi moment voor een promoted stammen ronde. Automatisch indelen in stammen(max 4). Er werd altijd wel even gekeken dat niet alle topspelers bij elkaar zaten.

Daarnaast aangepast niveau en zou altijd productie 200% doen dat ook minder goede farmers vooruit komen.

Dit was inderdaad leuk ja een keer die ik meedeed, gewoon speciale discord gemaakt voor die speed zelf, met het hele team de hele speedronde in 1 call, zo leren nieuwere speeders ook gelijk van de ervaren speeders.

En laat mensen die veel speeds spelen even meekijken of het eerlijk random is ingedeeld
 
Reactiescore
338
De spelers worden altijd 1 op 1 verdeeld in de stammen. Daardoor kan je mikken welke stam je komt. Denk dat dit op de Franse specials niet zo is, dat je bvb 2 spelers na elkaar kan hebben die in dezelfde stam terecht komen.
 
Bovenaan