Discussietopic - Nieuw community management

Reactiescore
1.735
@Kr33log hoe sta jij tegenover het VF? De vroegere CM pestte ons altijd, ik hoop van harte dat jij dat niet gaat doen namelijk.
 
Reactiescore
16
Bij bappos is het glas altijd halfvol. Het wil eigenlijk nooit wat worden dus. Niet erg, sommige teleurstellingen in het leven heb je maar mee te dealen. Het is alleen altijd jammer dat de community daar ten dupe van is.
 
Reactiescore
581
Blijft maar een spelleke gelukkig.

Welkom kreelog, heb je ook een voornaam of is dat nog geheim?
Als je zoekt op @Kr33log (gewoon Google), dan zie je dat hij eerder bij/met Grepolis en TW2 aan de slag was en daar noemde ook niemand hem bij zijn voornaam. Dus ik denk niet, dat deze bekend is.

Zijn verjaardagsdatum dan weer wel, 12/13 september kan je hem feliciteren (er is enige verwarring in het topic van het forum Tribalwars 2, wss iets te vroeg geplaatst, dus dan is hij de 13e september jarig). Enige dat ik daar uit kan concluderen, is dat hij daar vrij populair geweest moet zijn.
 
Laatst bewerkt:

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.030
Als je zoekt op @Kr33log (gewoon Google), dan zie je dat hij eerder bij/met Grepolis en TW2 aan de slag was en daar noemde ook niemand hem bij zijn voornaam. Dus ik denk niet, dat deze bekend is.

Zijn verjaardagsdatum dan weer wel, 12/13 september kan je hem feliciteren (er is enige verwarring in het topic van het forum Tribalwars 2, wss iets te vroeg geplaatst, dus dan is hij de 13e september jarig). Enige dat ik daar uit kan concluderen, is dat hij daar vrij populair geweest moet zijn.
haha waarom zoek je dit op

nerd
 
Reactiescore
5.700
Ik ben jarig op 21 november
 

Kr33log

Teamleden
Tribal Wars Team
Community Manager
Reactiescore
109
Ik ben inderdaad 13 September jarig.
Als er mensen zijn die mij graag ook eens naast het forum spreken. Dat kan via discord - kr33log#7715
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
68
Ik ben inderdaad 13 September jarig.
Als er mensen zijn die mij graag ook eens naast het forum spreken. Dat kan via discord - Kr33log#7715
Helaas
 

Bijlagen

  • Screenshot_4.png
    Screenshot_4.png
    30,9 KB · Weergaven: 62
Bovenaan