[Wedstrijd] Feedbacktopic - 20 Jaar Tribal Wars

Reactiescore
2.490
panorama.png



20 Jaar Herinneringen!



Krijgers, diplomaten, leiders, vrienden en vijandelijke spionnen!

Vandaag brengen we jullie een wedstrijd! Wat is een betere manier om de 20e verjaardag van Tribal Wars te vieren! Twee ongelooflijke decennia vol onvergetelijke momenten, gekoesterde vriendschappen en grenzeloze avonturen staan ons te wachten. Deze mijlpaal gaat niet alleen over het spel zelf; het gaat over de ongelooflijke impact die het op ons allemaal heeft gehad.

Als we nadenken over de ontelbare uren waarin we nobele treinen hebben gestuurd en ontweken, epische gevechtsverslagen hebben teruggekeken en eeuwige banden hebben gesmeed, worden we overweldigd door een diep gevoel van dankbaarheid. Jullie, onze gepassioneerde spelers, hebben onze nederige creatie getransformeerd in iets veel meer dan een spel. Het is jullie toewijding die deze reis mogelijk heeft gemaakt.

En niets van dit alles was mogelijk geweest zonder jullie passie, toewijding en liefde voor het spel. Daarom willen we dat deze wedstrijd speciaal en anders is, en met dat in gedachten zullen we een prijs uitreiken aan alle deelnemers die zich aan de regels van de wedstrijd houden (zie hieronder).

Nu willen we JOUW verhalen horen. We nodigen je uit om deel te nemen aan deze grootse viering door een korte video van 15 tot 60 seconden te delen waarin je vertelt hoe ons spel een onuitwisbare stempel op je leven heeft gedrukt. Of het nu de vreugde is van het overwinnen van een koppige buurman, de vriendschappen die in een stam zijn gesmeed of de epische gevechten die de wereld hebben gewonnen, we willen het allemaal weten. Jullie verhalen zijn het kloppende hart van onze game en ze verdienen het om gedeeld te worden.

Beloningen


Dit is een feest! Door je video te uploaden krijgen deelnemers die zich aan de regels van de wedstrijd houden (zie hieronder) 600 Premium Punten! Als je meer dan één video wilt delen, willen we ze allemaal graag zien, maar deze wedstrijd is beperkt tot 1 prijs per persoon.

We zullen - naar eigen goeddunken - elke dag video's selecteren! [Deze video's zullen worden gedeeld op onze sociale media als een single of als een mesh-up!]

Beperkte beloningen


  • Een T-Shirt gesigneerd door ons Tribal Wars team gaat naar elk van de eerste 20 deelnemers die video's uploaden en daarbij de regels van de wedstrijd volgen (zie hieronder)!

    Haast je dus en mis ze niet!

    Onze Community Managers zullen contact opnemen met de eerste 20 deelnemers die het T-shirt winnen om jullie gegevens te verkrijgen.


Regels van de wedstrijd


We willen dat je trouw blijft aan jezelf en dit zo eenvoudig mogelijk maakt, zodat iedereen ervan kan genieten!

Hier zijn de belangrijkste regels die gevolgd moeten worden,

  1. Toestemming! Deelname vereist je toestemming om de regels van deze wedstrijd te volgen en om je video met ons te delen. Je doet dit door de schriftelijke verklaring " Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden van de wedstrijd en ga ermee akkoord dat InnoGames deze video kan gebruiken en delen zoals uiteengezet in Art. 5 van de Wedstrijdvoorwaarden " toe te voegen aan je bericht dat je geüploade video bevat.

    Je vindt de algemene voorwaarden van de wedstrijd in de bijlage bij dit forumbericht.

    Geüploade video's zonder deze toestemming tellen niet mee voor de wedstrijd.

  2. De wedstrijd loopt van 2 tot en met 30 juni en alleen inzendingen die in die periode binnenkomen, worden in behandeling genomen.

  3. Privacy is belangrijk! We vragen je om in je video geen informatie te geven die gevoelige persoonlijke gegevens over jezelf of anderen bevat (zoals naam, adres, locatie etc.).

  4. We vragen dat deze verhalen de forumregels volgen en dat deze verhalen niet bedoeld zijn om te beledigen, belachelijk te maken of een gemene toon aan te slaan. Als een verhaal een ongepaste of gevoelige inhoud heeft, hebben we geen andere keuze dan het bericht te verwijderen.

  5. Eén prijs per persoon. Je kunt zoveel video's insturen als je wilt, maar beloningen zijn beperkt tot eenmalig.

  6. Kort en bondig! De video moet tussen de 15 seconden en 1 minuut zijn.

  7. Geen auteursrechtelijk beschermd materiaal! Dit betekent geen soundtrack, achtergrondvideo's of afbeeldingen waarop auteursrecht van derden rust.

  8. Leeftijdsbeperkingen, om deel te nemen is het verplicht om 18 jaar of ouder te zijn.
Voor deelname aan de wedstrijd verwijzen we verder nadrukkelijk naar de algemene voorwaarden van de wedstrijd, die je kunt vinden in de bijlage van dit forumbericht.


Vragen en feedback


Als je vragen hebt, kun je de algemene voorwaarden bekijken en aarzel niet om ons een ticket te sturen via ons Ondersteuningssysteem, en als je feedback hebt, deel deze dan met ons via onze feedback thread, we horen je graag!

Nogmaals bedankt voor het spelen van Tribal Wars en het maken van Tribal Wars en onze community tot de plek die het de afgelopen twintig jaar is geweest! We kijken uit naar jullie verhalen!

Met vriendelijke groet,

Jouw Tribal Wars Team
 

Bijlagen

  • Tribal Wars Contest T&Cs.pdf
    160 KB · Weergaven: 12
Reactiescore
536
Ik doe mee!
Zijn naast filmpjes documenten, TW cv's en extra info als aanvullende documentatie ook mogelijk om mee te sturen?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Is er een volksjury en kan ik me inschrijven
 
Reactiescore
536
Straks komt er een hele TW reality show.
TW spelen is gewoon een dubbel leven.
 
Reactiescore
0
Zou graag met mijn oude accounts (K.C., NoArmyFTW, LittleMuppets ) het een en ander posten, ware het niet dat alles verdwenen is :)
Anyway, mooi dat het nog bestaat, ik ga weer een poging wagen in de klassieke wereld :)
 
Reactiescore
987
Zou graag met mijn oude accounts (K.C., NoArmyFTW, LittleMuppets ) het een en ander posten, ware het niet dat alles verdwenen is :)
Anyway, mooi dat het nog bestaat, ik ga weer een poging wagen in de klassieke wereld :)

mooie namen, heb ik denk ik nog meermaals van de kaart geveegd

gr blond
 
Reactiescore
0
mooie namen, heb ik denk ik nog meermaals van de kaart geveegd

gr blond
Dat zou best kunnen ja, we hebben nogal wat klappen gehad destijds.. Op alle mogelijke manieren :)
 
Reactiescore
5.687
Veel inzendingen al, wat een ongelofelijk succes!
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Hahahahahahhaha zelfs de actie dat de eerste 20 deelnemers een gesigneerd tw shirt krijgen werkt niet
 
Reactiescore
5.687
We kunnen toch wel concluderen dat dit een gigantisch succes was.
 
Bovenaan