Feedback topic Classic 33 | Negeren community.

Reactiescore
167
Haa vrinden,


Ik wil even zeggen. Kansloos dat er 1, niet een eigen voorsteltopic is gekomen vanuit het Tribalwars Team.

En twee, wat een kansloze kut instellingen dit zijn. https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/voorsteltopic-classic-33.208725/, amper instellingen vanuit dit voorstel (wat overigens over het algemeen best goed beviel, behalve de dorpafstand). Echt wauw... Echt echt echt wauw... En maar afvragen waarom de community leegloopt, pest ze dan ook niet weg.

Bij deze roep ik iedereen op om #DOWNVOTE in deze 'feedbacktopic' te typen. Alvast bedankt voor uw steun!

Doe beter Duckje en TW team. Jullie kunnen beter dan dit...


Kusjes!
 
Reactiescore
1.089
Kansloos topic
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
neen ik zou deze classic direct spelen moest ik geen pilaar van de maatschappij zijn die door zijn vitale functie in de samenleving geen tijd meer heeft voor dit spelletje
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.633
Volgens mij zijn ze de negatieve feedback zat en droppen ze geen feedback topics meer. Ook bij het laatste nieuwe event geen feedbacktopic.

Nu goed, ze waren toch symbolisch. Het is een aardig lange tijd geleden dat de feedback opgenomen is, still. Het typeert de achteruitgang van TW wel (zowel het functioneren van de CM als de playersbase).
 
Reactiescore
1.089
Die achteruitgang dat was 10 jaar geleden toch ook al zo. Meen me nog discussies te herrineren rond de tijd van cl7 over de gs productiefactor die ze toen nooit openbaar bekent maakte met als gevolg dat je gewoon nattevingerwerk aan gs productie had iedere classic.

Letterlijk enige reden waarom er nu dingen zoals barbdorpen verhoudingen, gs productiefactor, hoe een wereld sluit, os instellingen etc. worden vermeld is omdat er altijd gedoe mee was, en er nooit duidelijkheid on werd gegeven

En het leuke was, dan startte de classic en bleek duckmans de helft van de instellingen te zijn vergeten te veranderen.

Dusja kan niet zeggen dat hij ooit wel wat om de feedback heeft gegeven
 
Laatst bewerkt:

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.633
Die achteruitgang dat was 10 jaar geleden toch ook al zo. Meen me nog discussies te herrineren rond de tijd van cl7 over de gs productiefactor die ze toen nooit openbaar bekent maakte met als gevolg dat je gewoon nattevingerwerk aan gs productie had iedere classic.

Letterlijk enige reden waarom er nu dingen zoals barbdorpen verhoudingen, gs productiefactor, hoe een wereld sluit, os instellingen etc. worden vermeld is omdat er altijd gedoe mee was, en er nooit duidelijkheid on werd gegeven

En het leuke was, dan startte de classic en bleek duckmans de helft van de instellingen te zijn vergeten te veranderen.

Dusja kan niet zeggen dat hij ooit wel wat om de feedback heeft gegeven

Achteruitgang is er altijd wel, maar er komt een punt dat het echt de gameplay verandert.

Ik vond dat Duckje van de mods die toen actief waren het relatief prima deed en wel degelijk communiceerde met de community. We houden er niet altijd rekening mee dat Duckje ook te dealen heeft met wat Inno wil. Maar sinds er rellen zijn geweest in Discord etc. is het toch wel veranderd, is er een kloof ontstaan tussen de community en de CM en verpaupert alles van communicatie mbt boosten / bans tot het AF. Helaas
 
Reactiescore
1.089
Achteruitgang is er altijd wel, maar er komt een punt dat het echt de gameplay verandert.

Ik vond dat Duckje van de mods die toen actief waren het relatief prima deed en wel degelijk communiceerde met de community. We houden er niet altijd rekening mee dat Duckje ook te dealen heeft met wat Inno wil. Maar sinds er rellen zijn geweest in Discord etc. is het toch wel veranderd, is er een kloof ontstaan tussen de community en de CM en verpaupert alles van communicatie mbt boosten / bans tot het AF. Helaas

Dat moment is er echt al jaren. Juist in classic instellingen zijn ze redelijk vrij tov van Inno om te beslissen wat ze willen instellen. Alleen ik heb meerdere malen meegemaakt dat de instellingen dan worden vergeten, verkeerd worden ingevoerd of whatever excuus ze dan mee op kwamen draven.
Instellingen waar we dan op de classic mee lekker werden gemaakt, er positieve feedback op kwam, en we ze nooit in normale werelden hebben gezien.

Echt er is nooit maar dan ook nooit wat om feedback gegeven, niet positieve, niet om de negatieve. Die rellen in de discord, en die situatie omtrent boosten tja het zijn vervelende situaties die zeker niet bijdragen aan een betere community. Maar ik denk dat die eerder een verder duwtje de verkeerde richting in hebben gegeven, dan dat ze echt aanstichter zijn van de verpaupering.

En tja ik moet eerlijk zijn, zo gek zijn deze instellingen niet als je ze vergelijkt met eerdere classics. Ze zijn allemaal wel eens een keer gebruikt
 
Reactiescore
973
Ik had altijd genoeg kritiek, maar vaak werden instellingen uit voorsteltopics wel soort van overgenomen door Duckje en werd enig niveau kwa instellingen wel redelijk bewaakt.

Imo zijn deze instellingen echt meer dan prima. Dacht even dat alle commotie kwam door de absurd vele hoeveelheid BB's per speler, maar sinds ik kort het voorsteltopic heb gelezen besef ik dat dit voor bepaalde mensen zelfs aan de lage kant zit... Treurig niveau, Uitkijktorens horen imo niet op een classic, maak dan het percentage van troepen per aanval hoger, dat al op 5% vrij hoog ligt voor TW. Met zulke voorstellen snap ik dat Duckje dat totaal negeert.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Gegroet mag ik ook mascotte zijn
 
Reactiescore
389
Wordt denk heel druk voor het supportteam
Kan denk relatief makkelijk grootte dorpen edelen van inactieve spelers

Of is dat boosten volgens sommige andere spelers
Ga dit maar goed onderbouwen wat boosten is
Verwacht onterechte bans en ongestrafte spelers die wel bewust boosten
Veel sterkte gewenst aan het supportteam
—-
Ben zelf niet fan van classic
Gaat te snel voor een solo speler en ik start altijd solo aan elke wereld
Ga wat proberen met de 7 dagen gratis pa maar ga niet serieus starten
 
Reactiescore
1.089
Bovenaan