Package Mark enemy villages on map from database

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
99
Auteur
martijn1279
Beschrijving
Markeer de dorpen van je vijand makkelijk en snel in op de kaart voor beter overzicht.
Publiek of Privé
Publiek
Werkt op pagina
Totaal overzicht aanvallen, op de kaart, in gevecht berichten, op spelers profiel, op dorps informatie.
Automatisch uitvoeren
ja
Snellijstcode
javascript: $.getScript('https://media.innogames.com/com_DS_NL/scripts/Mark-enemy-villages-on-map-from-database_206158.js');
Mark enemy is een script waarmee je heel eenvoudig samen met al je stamleden de huidige kaart van Tribalwars kunt aanpassen tot een goed beeld hoe je vijand zijn dorpen heeft ingedeeld. Het script maakt het mogelijk om de dorpen van je vijand in te delen in groepen, zodat je op de kaart de dorpen van de vijand kan herkennen als een off, def, zc of scout dorp. Maar ook kun je aangeven of er edels aanwezig zijn of dat het dorp een kerk of toren bevat. Met zoveel meer overzicht op de kaart heb je een groot stuk extra inzicht om je vijand nog beter te kunnen voorspellen en hun een stap voor te zijn.

Voorbeeld van de extra informatie op de kaart:
ME001.png

Hoe voeg je als stam deze plaatjes toe aan de kaart?
Je hebt 2 manieren om het plaatje op de kaart te zetten.
- via dorpsinformatie.
- Via een gevechtrapport.

Als je naar een dorp van je vijand gaat op de kaart of via de rangenlijst kunt je de informatie van het dorp zien. Net boven de dorpsnotities komt nu een klein menu te staan met een aantal plaatjes. Je kunt door op het plaatje te klikken hem toevoegen tot de groep of hem verwijderen uit de groep. Plaatjes die zijn toegekend aan het dorp zullen een klein beetje groter zijn met een zwarte rand er omheen.

ME002.png

Ook is het mogelijk om plaatjes toe te voegen via gevechtrapporten. Dit kun je doen door een gevechtrapport te openen en dan te klikken op de plaatjes die nodig zijn voor het bericht. Het enige waar een bericht minimaal aan moet voldoen is dat de troepen van de vijand zichtbaar zijn. Dit mag door scouts zijn of omdat hij je een aanval heeft gestuurd. Het is daarom mogelijk om beide partijen er in te zetten. Al raad ik je wel af om je eigen account er in te zetten, omdat je dan de plaatjes boven op je eigen groepen krijgt en totaal geen overzicht van je eigen dorpen meer hebt.

ME003.png

Het is helaas best veel werk om alle dorpen van je vijand er in te zetten of er uit te halen, maar de voordelen, als je dit samen met de stam bijhoud, is wel enorm veel waard. Doordat het script gebruik maakt van een externe database (een plek buiten het spel, waar jullie informatie wordt opgeslagen), kunnen alle stamleden die bij je in de stam zitten ook gebruik maken van de plaatjes die je hebt toegevoegd. Zo kan jouw harde werk ook gebruikt worden door andere stamleden en kunnen jullie samen een hele goede informatieve kaart samen bouwen en beheren.

Maar dit script heeft nog meer voordelen. Als je samen met de stam zorgt dat de plaatjes goed beheerd worden en er vaak genoeg even bij langs gelopen wordt om ze te controleren als ze nog kloppen, dan heeft het bij het krijgen van aanvallen ook nog een groot voordeel. Tijdens het krijgen van veel of weinig aanvallen helpt het script je ook om goede keuzes te maken. Doordat je samen met de stam veel informatie over je vijand hebt kunnen opslaan, kan het script je heel goed helpen bij het bepalen of je echte of fake-aanvallen krijgt. Als aan het script is doorgegeven wat voor dorp het betreft, zal het script je informeren op de pagina waar alle aankomende aanvallen zijn te zien. Zo kun je zelf heel snel zien dat een aanval eerder is geregistreerd als off dorp of juist als def dorp.

ME004.png

Op de foto kun je duidelijk zien dat het dorp eerder is geregistreerd als zijnde def dorp. Dit weet het script aan de hand van wat je zelf of samen met je stamgenoten hebt ingegeven. In dit geval kunnen we dus zeggen dat deze aanvallen vermoedelijk fake zijn. Het dorp is aangegeven als zijnde def dorp, waardoor het niet logisch is dat hier een volle aanval vandaan komt. Maar je moet er wel bij stilstaan dat de plaatjes door jou of door je stam zijn aangegeven en dat dit niet wil zeggen dat de speler die je aanvalt zijn dorp niet heeft verandert van def naar off troepen. Daarom is het wel van belang om de plaatjes wel als hulpmiddel te blijven zien en er niet blind op te vertrouwen.


Extra informatie die handig is om te weten bij het gebruiken van dit script:

Dit script maakt gebruik van een database, dat houdt in dat er informatie van je account/stam wordt opgeslagen buiten het spel. Dit betekent ook dat het Tribalwars support team noch Innogames-medewerkers geen controle hebben over de informatie die wordt opgeslagen in deze database. Het script Mark enemy valt net als een aantal andere scripts onder de database van twtools.tk. Alle informatie wordt hier op een zo goed mogelijke manier behandeld en zal enkel gebruikt worden om de speler/stam, die de informatie heeft ingezonden, de extra opties die het script geeft in het spel te kunnen aanbieden. Wij zullen de opgeslagen data niet gebruiken voor andere doeleinden dan dat er in de omschrijving van het script is vermeld. Dit houdt ook in dat we de data niet doorverkopen aan bedrijven die hier belang in zouden kunnen hebben.

Wij streven er naar dat iedere speler het script op een veilige manier kan gebruiken en dat iedereen die het script gebruikt dezelfde voordelen zou kunnen behalen. Daarom zullen wij bij oneigenlijk gebruik van het script de betreffende persoon(en), account('s) aangeven bij het Tribalwars support team. Wij zullen samen met het Tribalwars support team dan gaan kijken hoe wij deze situatie kunnen oplossen. Indien het Tribalwas support team hier bewijs voor nodig heeft, zullen wij hun de benodigde gegevens geven aan het support team. Zij zullen deze data dan ook uiterst zorgvuldig behandelen en alleen voor de betreffende overtreding gebruiken.

Het script wordt geheel gratis aangeboden en is vrij om door te geven aan alle spelers die je kent. Al raden wij wel aan om de speler naar het forum te sturen in plaats van hem alleen het script te geven. Zo kan de speler zelf ook eerst even goed lezen wat het script doet en voor zichzelf bepalen of hij het wel wilt gebruiken.

Echter het huren van serverruimte en de benodigde capaciteit van de server kost ons als aanbieder van het script wel geld. Dit wordt door ons zelf betaald en doen we omdat we het leuk vinden om iedereen van dit geweldige script plezier te geven. Op dit moment wordt de server al door veel spelers gebruikt en we hopen dan ook in de toekomst iedereen van dienst te kunnen zijn. Maar dat betekent wel dat we in de toekomst, als het te druk wordt, de server moeten upgraden. Helaas betekent dat ook dat het meer geld voor ons zal gaan kosten, want meer spelers betekent ook meer brandbreedte en meer rekenkracht om alle spelers zo snel mogelijk zonder vertraging hun opgeslagen data te geven. Daarom willen we heel graag een beroep doen op de spelers die het gebruiken. Mocht je het script geweldig vinden en in de mogelijkheid zijn om een kleine bijdrage te geven, dan zouden we het zeer op prijs stellen als je het wilt overwegen om een kleine donatie te doen om mee te helpen de serverkosten te dekken en het script online te houden voor iedereen. Het helpen om de server online te houden door een kleine donatie te doen zal geen extra voordelen opleveren, behalve dat de server kan blijven bestaan en iedereen er gebruik van kan blijven maken.

Je kunt ons via de onderstaande link een donatie doen.
https://www.paypal.com

Ondanks dat we ons uiterste best doen om het script 24/7 bereikbaar te houden voor alle spelers kan het gebeuren dat de database om welke reden dan ook offline gaat. Wij proberen dit altijd zo snel mogelijk op te lossen zodat iedereen er ten alle tijden gebruik van kan maken. Maar ook wij hebben een privéleven waardoor we niet elke minuut van de dag kunnen controleren of alles functioneert. Daarom hebben we een leuke tool, zodat spelers zelf kunnen zien of de server nog online is. Dit kun je zelf checken op: https://status.twtools.tk/. Hier kun je per script bekijken of het nog online is. Door op de juiste naam bij het bijbehorende script te klikken kun je extra informatie vinden over de status van het script. Hier wordt ook weergegeven hoe snel alles gemiddeld reageert en wanneer de laatste keer was dat het script offline was. Maar mocht je desondanks toch problemen ondervinden, dan zouden we je ook willen vragen om ons op de hoogte te stellen van het probleem. Dit kun je doen door ons even een tag te geven zodat we een pushmelding ontvangen. Maar je mag ons uiteraard ook op Discord aanspreken, onze namen zijn: martijn#1279 en Justin | TWscripts.nl#0601. Ook kun je ons in de Tribalwars Discord chat in het kanaal #Scripters aanspreken.

Mocht je opmerkingen of feedback voor ons hebben dan vernemen we dit graag. Veel plezier met het script!

Met vriendelijke groet,
Martijn en justin
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.237
Reactiescore
1.237
Reactiescore
99
Als deze site nog klopt ligt de server down. :O
Domein is inderdaad down, server draait nog wel vrolijk. Maar denk dat ME ook down blijft...

Het domein is nu meer dan een maand niet bereikbaar maar dit de eerste die de problemen aangeeft dus denk niet meer dat het script veel gebruikt wordt
 
Reactiescore
1.237
Domein is inderdaad down, server draait nog wel vrolijk. Maar denk dat ME ook down blijft...

Het domein is nu meer dan een maand niet bereikbaar maar dit de eerste die de problemen aangeeft dus denk niet meer dat het script veel gebruikt wordt
Dat begrijp ik ja, kost ook allemaal geld. :)
 
Reactiescore
7
Domein is inderdaad down, server draait nog wel vrolijk. Maar denk dat ME ook down blijft...

Het domein is nu meer dan een maand niet bereikbaar maar dit de eerste die de problemen aangeeft dus denk niet meer dat het script veel gebruikt wordt
Draaide in het begin ook met moeilijkheden. Ik denk eerder dat spelers gewoon afwachten en niet de moeite nemen op het forum te gaan. Met alle toen afgekeurde userscripts zullen ze er misschien van uitgaan dat deze ook afgekeurd was. ;)
 

victorious

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
256
Reactiescore
1.237
@martijn1279
Script werkt niet meer, geeft fout aan bij ophalen van data als je het script probeert te draaien (W91) (geen idee of het probleem zich ook voordoet op andere speelwerelden.)
Zou je hier eens naar kunnen kijken, of iemand anders @Qui Intus Diaboli misschien?
Scripts zoals deze zijn niet te fixen zonder dat de maker de backend fouten fixed/het script weer online zet.

Eventueel zal ik deze op non actief zetten. :)
 
Reactiescore
7
Scripts zoals deze zijn niet te fixen zonder dat de maker de backend fouten fixed/het script weer online zet.

Eventueel zal ik deze op non actief zetten. :)
TribeShare bedoel ik

@Qui Intus Diaboli
Dat lijkt me idd beter. Liefst met aankondiging in de eerste post. Toen ik weer begon met TW was dit een van de eerste scripts die ik installeerde vanwege de gedeelde info binnen de stam.. Helaas functioneerde hij toen al niet meer.
Het alternatief van @Warre is prima. Een mooie mix van (heel) oud en nieuwe toevoegingen. Doet wat ME deed en meer.
 
Reactiescore
1.237
Dit topic zal gesloten en verplaatst worden aangezien de backend van dit script niet meer actief is.

De link van het script is offline gehaald,
als iemand dit toch zou willen overnemen en de code wilt van het script kan hij hiervoor een pm sturen naar mij. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan