Early game verwachtingen (stam)

Reactiescore
1.478
Wanneer gaan cure en venom met elkaar vechten ipv de kleinere stammen te bullyen?
Dat is niet hoe werelden gaan tegenwoordig. De eindstrijd wordt zo lang mogelijk uitgesteld en is dan bij 90% van de werelden binnen een maand afgelopen.
 
Reactiescore
10
Dat is niet hoe werelden gaan tegenwoordig. De eindstrijd wordt zo lang mogelijk uitgesteld en is dan bij 90% van de werelden binnen een maand afgelopen.
Recruit to win en daarna bij de eerste paar massen spelers die opgeven?
 
Reactiescore
1.237
Recruit to win en daarna bij de eerste paar massen spelers die opgeven?
Niet eens recruit to win, 50/50 endgame ingaan en bij 1 massa een speler die gaat runnen. :p al meermaals gebeurd
 
Reactiescore
1.237
Reactiescore
41
bestaat die stam nog joh? laatste wat ik ervan hoorde is toen erik binnen 1 dag weg was door de aangegeven flop stam... toegegeven Wij zijn zeker niet top
Dit was niet door de aangegeven flop stam jullie waren laf genoeg om te wachten tot Qui Intus Diaboli eerst op hem zijn gaan lopen, jullie hebben na 100den aanvallen nooit een dorp van mij kunnen pakken totdat wederom QID langs kwam dus ik zou maar een toontje lager zingen.

Bij PIRATA had jij anders ook maar weinig succes dus veel praat maar weinig kunnen bij jou.
 
Reactiescore
80
Veel praat weinig zaad
 
Reactiescore
14
Dit was niet door de aangegeven flop stam jullie waren laf genoeg om te wachten tot Qui Intus Diaboli eerst op hem zijn gaan lopen, jullie hebben na 100den aanvallen nooit een dorp van mij kunnen pakken totdat wederom QID langs kwam dus ik zou maar een toontje lager zingen.

Bij PIRATA had jij anders ook maar weinig succes dus veel praat maar weinig kunnen bij jou.
Laf , slim ,verstandig of geniaal noem het wat je wil. Feit is dat wij er nog liggen ( of naja deels ) en jullie ( Qotm ) niet....

Pirata is ook gewoon prima gegaan zonder enige inzet de grootste spelers weg ( waren veel kleiner als ons dus niet zo lastig ) en zelfs tegen venom dorpen gepakt, die zijn niet zo goed... we winnen de oorlog woo-ha!
 
Reactiescore
2.386
Laf , slim ,verstandig of geniaal noem het wat je wil. Feit is dat wij er nog liggen ( of naja deels ) en jullie ( Qotm ) niet....

Pirata is ook gewoon prima gegaan zonder enige inzet de grootste spelers weg ( waren veel kleiner als ons dus niet zo lastig ) en zelfs tegen venom dorpen gepakt, die zijn niet zo goed... we winnen de oorlog woo-ha!
Jij ligt er nog omdat Kursoo tussen jou en QID lag/ligt. Andersom was jij eerst aan de beurt geweest. Niet zo stoer doen graag.
 
Reactiescore
1.237
Reactiescore
1.237
Bovenaan