De meest trieste persoon van wereld 90.

Reactiescore
478
Daar wordt aan gewerkt!

edfc8f6d65f1f3fa2b75b2d777fce76e.png
 
Reactiescore
478
Een antwoord zal nu wel niet meer komen gok ik zo? Nu grote uil het boek dicht geslagen lijkt te hebben ingame...
Misschien zijn ze een uiltje knappen.
En je weet wat ze zeggen, uilen spreken nooit.
Tevens kan zo’n actie goed proberen te praten vergeleken worden met uilen naar Athene dragen. Niet zo zinvol.
Geconcludeerd kan worden dat het slachtoffer in ieder geval een behoorlijke uil heeft gevangen.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.149
Binnenkort nieuws vanuit Blaze / Law?

Nog geen 5 dagen uit Blaze..


083c60741ab5a3cd0efca9cac774b74a.png
 
Reactiescore
1
Je moet tegenwoordig gewoon zoveel mogelijk bb-dorpjes veroveren om je veroveringen op peil te brengen. Als je 400 kleine bb-dorpjes hebt, dan kan jij met je paar dorpen al niet meer aanvallen, want je tegenstander heeft veel meer dorpen. En iedereen weet dat een dorp van 26 punten niks waard is, dus blijf ze veroveren en je status daarmee verhogen, want één voor één verdwijnen al die dorpen van de kaart als zijnde 'niet aanvalbaar'. Dit spel heeft zichzelf de das omgedaan en is niet meer leuk met al die nieuwe regels. Ik heb ook een paar jaar helemaal niet meer gespeeld en wordt nu hiermee geconfronteerd. Een dorp van 26 punten in bezit van iemand met meer dan 400 dorpen.... hij neemt alle dorpen in de buurt zomaar over... van 300 punten, of 400... of 500... en ik blijf maar meldingen ontvangen dat ik niet kan aanvallen, want die speler heeft weet ik hoeveel dorpjes van niks! Wat is er met TW gebeurd? Toen ik begon met spelen was het veel leuker en veel uitdagender. Maar ik heb mijn lesje geleerd. Volgende keer dat ik weer begin, verover ik zo snel mogelijk dorpjes die niks voorstellen, het liefst meer dan 200 of 300 en dan ben ik blijkbaar onverslaanbaar en kan op m'n gemak alles uitbouwen. Zo werkt dit spel tegenwoordig denk ik? En wat is daar leuk aan precies? Ik weet het ook niet.
 
Bovenaan