Spotprenten W89

Reactiescore
5.598
Je begrijpt niet hoe het zó moeilijk is om te stoppen. Dit spel was groot in de tijden dat de andere spellen minstens even erg waren qua graphics en alles.
Nu kan je zelfs een virtual reality bril opzetten zodat het levensecht lijkt alsof je verwend wordt door Lana Rhoades en Luna Star. Jullie begrijpt wel welke keuze ik heb gemaakt en waar ik nu mijn vrije avonden mee bezig hou.
 
Reactiescore
2.878
Je begrijpt niet hoe het zó moeilijk is om te stoppen. Dit spel was groot in de tijden dat de andere spellen minstens even erg waren qua graphics en alles.
Nu kan je zelfs een virtual reality bril opzetten zodat het levensecht lijkt alsof je verwend wordt door Lana Rhoades en Luna Star. Jullie begrijpt wel welke keuze ik heb gemaakt en waar ik nu mijn vrije avonden mee bezig hou.

TW?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Je begrijpt niet hoe het zó moeilijk is om te stoppen. Dit spel was groot in de tijden dat de andere spellen minstens even erg waren qua graphics en alles.
Nu kan je zelfs een virtual reality bril opzetten zodat het levensecht lijkt alsof je verwend wordt door Lana Rhoades en Luna Star. Jullie begrijpt wel welke keuze ik heb gemaakt en waar ik nu mijn vrije avonden mee bezig hou.
omegle idd ik zie je daar vaker
 
Reactiescore
5.598
Beide goed
 
Reactiescore
1.228
Reactiescore
5.598
Feitelijk onjuist, je bent wel gestart gr lord
 
Reactiescore
1.228
Reactiescore
490
image (1).jpg
 
Reactiescore
2.304
Ergens nog een discord waar ik nog een paar miempjes kan droppen?
 
Bovenaan