Wereldwinst

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
gefeliciteerd met de wereldwinst

wie heeft er gewonnen?
 
Reactiescore
983
geen 30ms, geen 9 uur nachtbonus. Ja leuk als je instellingen aankondigt om mensen te hypen te spelen, maar als ze niet kloppen...
Geen 30 ms kon je al lang op voorhand weten want het is nog al voorgevallen dat ze lager dan 50 zetten en dit niet lukt. Joost mag weten waarom het voor tw onmogelijk is onder die 50 ms te gaan maar denk dat velen daar alleen maar gelukkig mee zijn.

De eerste wereld met 9 uur nachtbonus moet ik ook nog tegenkomen... Kan er één gemist hebben maar de standaard is altijd 8 uur nachtbonus.
 
Reactiescore
80
Geen 30 ms kon je al lang op voorhand weten want het is nog al voorgevallen dat ze lager dan 50 zetten en dit niet lukt. Joost mag weten waarom het voor tw onmogelijk is onder die 50 ms te gaan maar denk dat velen daar alleen maar gelukkig mee zijn.

De eerste wereld met 9 uur nachtbonus moet ik ook nog tegenkomen... Kan er één gemist hebben maar de standaard is altijd 8 uur nachtbonus.
W88 is tot 09.00 nachtbonus.
 
Reactiescore
1.542
Ik zie nachtbonus voorbij komen van 03:00 tot 11:00 uur.. wat een waanzin zeg.
 
Reactiescore
80
Klinkt als een verstoord dag-nachtritme, is in ieder geval niet aan te raden nee.
 
Reactiescore
524
Ik zie nachtbonus voorbij komen van 03:00 tot 11:00 uur.. wat een waanzin zeg.
Als je dagelijks tot 12/1 wakker bent en je ziet geen aanvallen kan je dan slapen.

Wordt je rond 9 weer wakker heb je nog 2u de tijd om voor te bereiden mocht iemand je aanvallen.

00-8 NB moet je dagelijks om 6u checken?
 
Reactiescore
33
Of je zet hem overdag omdat bijna niemand je snachts aanvalt en dan kan je overdag zelf lekker je gang gaan. vooral als je nachter hebt
 
Reactiescore
140
Of speelt niet als je bang bent om aangevallen te worden? :D
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
schiet niet onder mijn duiven svp
 
Bovenaan