Wie zijn grotere abusers ZO of Clean

Reactiescore
145
Het interessante aan de PP discussie is dat de partij die veel PP gebruikt altijd zegt dat het er bij hoort en dat de ingame prestaties geldig en verdient zijn.

Veelal oldgen spelers spreken dit tegen waarop de reactie komt dat ze zelf ook gewoon moeten abusen.

Mijn vraag voor de PP gebruikers is: Als PP niet de hoofdoorzaak van jullie ingame succes is, waarom zou je dan niet de instap drempel verlagen voor spelers die minder goed bedeeld zijn.

Ik ben er persoonlijk van overtuigd dat er zeer goede spelers zijn die wel op hoog niveau willen spelen, maar niet bereid zijn grote hoeveelheden PP te vergaren.

Diep van binnen weet elke abuser dat de competitie schrijnend is omdat ze de instapdrempel met extreem abuse hebben verhoogd :)
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
overlord wel een typetje die nog nooit zonder pp gestart is om te ervaren hoe bizar hard je achter loopt op abusers
 
Reactiescore
10
PP farm je op eerdere werelden en boost je je start mee op de wereld waarop je echt wilt spelen.
Is onderdeel van de algemene strategie voor een succesvolle start.

Iedereen weet en begrijpt dit, behalve jullie 2 blijkbaar.
 
Reactiescore
140
PP farm je op eerdere werelden en boost je je start mee op de wereld waarop je echt wilt spelen.
Is onderdeel van de algemene strategie voor een succesvolle start.

Iedereen weet en begrijpt dit, behalve jullie 2 blijkbaar.
Een van de weinige die echt iets nuttig zegt nu. :p
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
totaal irrelevant in de discussie maar goed geprobeerd copain
 
Reactiescore
10
Juist relevant, gezien jullie alleen maar lopen te klagen over aangekochte pp terwijl de meeste spelers het gewoon farmen
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
145
PP farm je op eerdere werelden en boost je je start mee op de wereld waarop je echt wilt spelen.
Is onderdeel van de algemene strategie voor een succesvolle start.

Iedereen weet en begrijpt dit, behalve jullie 2 blijkbaar.

Ik ben er persoonlijk van overtuigd dat er zeer goede spelers zijn die wel op hoog niveau willen spelen, maar niet bereid zijn grote hoeveelheden PP te vergaren.

Nogmaals, mentaal stabiele spelers hebben geen zin om 100k+ pp te vergaren.

Voor de duidelijkheid, vergaren impliceert niet of het gefarmed of gekocht is.

Ofwel je opmerking is idd totaal irrelevant en negeert alle pijnpunten die ik aankaartte :redface:
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Juist relevant, gezien jullie alleen maar lopen te klagen over aangekochte pp terwijl de meeste spelers het gewoon farmen
amai bedankt dat jij ons nieuwe dingen bijleert dit wist ik niet
 
Reactiescore
1.367
PP farm je op eerdere werelden en boost je je start mee op de wereld waarop je echt wilt spelen.
Is onderdeel van de algemene strategie voor een succesvolle start.

Iedereen weet en begrijpt dit, behalve jullie 2 blijkbaar.
Klopt precies, maar of dat nu zo goed is... Maar ja, inno wilt gewoon een doodgaande game zolang mogelijk melken
 
Reactiescore
10
5 jaar geleden zei iedereen ook al dat de game aan het doodgaan was, maar tw is er nog steeds :tongue:

Ik vind het juist wel ingenieus bedacht dat je zonder geld uit te geven, toch van dezelfde voordelen kan profiteren.
Kost miss wat meer moeite, maar er zit wel een bepaalde balans in.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
473
Kan iemand me vertellen waar die ovenlord speelt? Heb momenteel een beetje moeite met hem serieus te nemen.
 
Bovenaan