Flop settings

Reactiescore
47
Die Wirtual kerel gaat wel hard haha, niet bij te houden die kerel :p
 
Reactiescore
93
Ik vermoed dat jullie allemaal niet veel troepen maken ofzo, ik kan geen pakketjes slaan zoals jullie als ik 24/7 troepen maak lel
 
Reactiescore
469
Dan doe je iets fout
 
Reactiescore
93
Als je het berekent door 24/7 troepen te maken gebruik je rond de 14.000 ijzer in def dorpen en 13.000 per uur in off dorpen, weet niet waar jij dan gs vandaan haalt hoor XD
 
Reactiescore
469
Als je het berekent door 24/7 troepen te maken gebruik je rond de 14.000 ijzer in def dorpen en 13.000 per uur in off dorpen, weet niet waar jij dan gs vandaan haalt hoor XD
het is al even geleden dat ik nog actief ben geweest op een classic maar als ik het zo lees ga jij er van uit dat je vanaf dag 1 zc maakt in je def dorpen?
dat lijkt me niet echt de bedoeling. ;)
 
Reactiescore
93
het is al even geleden dat ik nog actief ben geweest op een classic maar als ik het zo lees ga jij er van uit dat je vanaf dag 1 zc maakt in je def dorpen?
dat lijkt me niet echt de bedoeling. ;)
Dit is ook geen normale classic?
Ik zou het raar vinden dat je geen troepen bouwt, als je hier nog geen zc bouwt dan heb je echt geluk nodig dat je niet wordt aangevallen
 
Reactiescore
469
ach ieder zijn mening, maar daar zit het verschil waarom je niet kan volgen met edels.
early game gs management is ook een kunst.
 
Reactiescore
47
Schuiven met je grondstoffen, marktplaats gebruiken? ;)

Bovendien zijn de vroegere off dorpen ondertussen ookal rond de max. capaciteit, helpt ook weer mee
 
Reactiescore
93
Schuiven met je grondstoffen, marktplaats gebruiken? ;)

Bovendien zijn de vroegere off dorpen ondertussen ookal rond de max. capaciteit, helpt ook weer mee
Tuurlijk verschuif je gs maar dat maakt niet dat je dan opeens meer per uur hebt? xD
 
Reactiescore
47
Mja, ik heb er geen problemen mee iig haha
Al zou ik wel meer edels willen :p
 
Reactiescore
47
Aanvaller van de dag
Versla als aanvaller de meeste eenheden in deze wereld.
62.061 / 62.518
62.061 / 62.518

Grootmacht van de dag
Verover de meeste dorpen in deze wereld.
11 / 11
11 / 11
Je staat gedeelde eerste plaats! Neem een voorsprong en behoud deze tot middernacht om deze prestatie te winnen.


Is dat even huilen, beide net niet
 
Bovenaan