scripts

Reactiescore
1
kan iemand
helpen meteen paar scipts inbouwen voorme op mebrowser? het is een lange tijd geleden voor mij TW

ik zal het waarderen, evt via teamviewer? of anydesk
 
Reactiescore
1.753
Hoi hoi

Daar ga ik niet aan beginnen, maar ik kan je wel hier via het forum even een beetje uitleg geven:
Stap 1 van scripts hebben is het downloaden van de 'Officiële TW.nl extensie'. Meer uitleg daarover kan je hier terugvinden.

Er is een grote wijziging gebeurd op vlak van scripts en dat is vooral dat alle scripts nu in de snellijst moeten staan. Het gebruik van Tampermonkey of alternatieven is bijgevolg ook verboden (zeker verwijderen of uitschakelen als je dit nog hebt staan dus!) en dit wordt vervangen door de officiële extensie waar ik het eerder over had.
Wanneer je scripts in je snellijst toevoegt, zal je zien dat je bij de pagina 'snelschakellijst' (ingame -> instellingen -> snelschakellijst) overal een vakje kan aanduiden per script. Dit is om dit automatisch te laten laden (zoals tampermonkey vroeger) zodat je niet elke keer hoeft te klikken.

Op het AF kan je ook een grote database terugvinden van alle goedgekeurde scripts: klik hier
Deze scripts voeg je toe door het blokje met titel 'snellijstcode' te kopiëren en dan in je snellijst te plakken (via "nieuwe invoer beginnen" en dan bij "doel-URL" de code te plakken die je van het forum hebt gekopieerd). Je kan ook een gepaste naam toevoegen en een icoontje selecteren als je dat wil. Ook op dit scherm heb je de optie 'automatisch uitvoeren' die je kan aanvinken om het script dus automatisch te laten werken.

Ik zou zeggen, begin bij het downloaden van de officiële extensie, kijk even welke scripts je graag wil en probeer die eens toe te voegen.
Als je verder nog vragen hebt, mag je steeds een berichtje sturen! Of iets op het forum posten ofzo :)
 
Bovenaan