[Profiel] Profielplaatje Exquire et Destrue

Reactiescore
1
1. De tekst: Exquire et Destrue
2. Kleurencombinatie(s) Op eigen keuze.
3. Thema:
De naam betekent Search and Destroy, dus een plaatje met een Call of Duty thema zou nice zijn maar als je zelf een leuker idee hebt mag dat ook
4. Plaatje(s) om te gebruiken:
5. Deadline:
///
6. Prijs/gift:
Kan besproken worden tot maximaal 400 pp
7. Favoriet tot nu toe:
 
Reactiescore
11
4AvnE77.png

hd66gRm.png
 
Reactiescore
2.372
Die tweede is sick :eek2: enkel tekst mag best groter, maar edit op zich is insane
 
Reactiescore
11
Die tweede is sick :eek2: enkel tekst mag best groter, maar edit op zich is insane
Thanks!
Tekst kan altijd vlug wat groter gemaakt worden, vind hem zelf ook wel wat klein uitvallen.
Eerste profielplaatje dat ik maak in 4-5 jaar dus het was nogal lang geleden dat ik op zo een klein formaat gewerkt heb :tongue:
 
Reactiescore
11
Exquire et Destrue PF RedDet.pngExquire et Destrue PF BlueDet.png

Exquire et Destrue PF RednoDet.pngExquire et Destrue PF BluenoDet.png
Een beetje grotere tekst nu, heb hem niet te groot gemaakt zodat hij nog slick is. Maar ik kan nog meer dingen proberen als je wilt ;)
 
Reactiescore
1
Bekijk bijlage 33129Bekijk bijlage 33130

Bekijk bijlage 33131Bekijk bijlage 33132
Een beetje grotere tekst nu, heb hem niet te groot gemaakt zodat hij nog slick is. Maar ik kan nog meer dingen proberen als je wilt ;)

vind beide onderste wel mooi genoeg man, je hoeft ook niet uren te spenderen aan een tw plaatje.
Heb 400 overdraagbare pp, dus voor pp voor de 2 onderste goed?
En als je echt denk dat je nog snel een goeie aanpassing kan doen mag je het van mij proberen? Maar meer dan 400 PP heb ik niet
 
Reactiescore
11
vind beide onderste wel mooi genoeg man, je hoeft ook niet uren te spenderen aan een tw plaatje.
Heb 400 overdraagbare pp, dus voor pp voor de 2 onderste goed?
En als je echt denk dat je nog snel een goeie aanpassing kan doen mag je het van mij proberen? Maar meer dan 400 PP heb ik niet
Exquire et Destrue PFTEXTREWORK RED.pngExquire et Destrue PFTEXTREWORK Blue.png
Ik heb vlug nog wat geprobeerd om de tekst groter te maken zonder dat hij de focus character begint te coveren, ik zal sowieso alle versies zonder mijn naam doorsturen wanneer je pp overgedragen hebt.
dan kies je zelf maar welke je het beste vind ;)

pp mag naar magmaz
 
Reactiescore
1
Reactiescore
11
Damn thanks man, Hopelijk blijf je plaatjes maken en word de competitie weer beter en de plaatjes kwaliteit hoger
Thanks & no problem :)
Idd jammer dat het beetje inactief is geworden. Ik werk inmiddels in AAA als VFX Artist en kwam uit nostalgie nog eens terug hier. Dit is waar ik voor het eerste begonnen was met digital art 12 jaar geleden. Echt insane hoe hoog het niveau hier altijd heeft gelegen.
Ik speel nu eventjes weer tw (dicht bij jou in w87 zie ik!) dus ik ben er nog wel eventjes :p
 
Reactiescore
2.372
Thanks & no problem :)
Idd jammer dat het beetje inactief is geworden. Ik werk inmiddels in AAA als VFX Artist en kwam uit nostalgie nog eens terug hier. Dit is waar ik voor het eerste begonnen was met digital art 12 jaar geleden. Echt insane hoe hoog het niveau hier altijd heeft gelegen.
Ik speel nu eventjes weer tw (dicht bij jou in w87 zie ik!) dus ik ben er nog wel eventjes :p
Damn, scheer je weg dan xd
 
Bovenaan