[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #347

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
ik verspreid de stemmen enkel, uiteindelijk wordt er toch samen beslist dus maakt niet zo veel uit
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Simeco ben jij goedje?

Graag eerlijk zijn
 
Reactiescore
397
Ik verwacht dat er een wolf zit tussen alle spelers die gisteren een lynch stem kregen.

Alles is open gehouden door de spreiding en het gedoe dat enkel de 2de lynch werd maakt dat de risico's kleiner waren een medewolf eruit te krijgen. Wegens er altijd meer spelers zijn die bijna lynch zijn dan spelers die grote kans maken de lynch te worden. Idk of dat ergens op slaat of mensen begrijpen wat ik wil bedoelen.

Kom niet aan de juiste bewoordingen.

Dat komt neer op 6 spelers inclusief mezelf. Dus mijn keuze zal gaan uit de andere 5.

Wat even uit mijn hoofd, Dash, Jan, Time, CI en Tigor waren.

Kan pas straks tegoei deze spelers eens in detail analyseren. Nu geen tijd voor.
Simeco zat er ook nog bij bedenk ik mij net.
De kans wij beide wolf zijn is bijzonder klein. Aangezien ik Simeco er gisteren bijna heb uit gestemd.
 
Reactiescore
275
Ik zeg Jan blauw en Simeco rood.

Simeco net zo meningsloos als laatste keer dat hij slecht was.
 
Reactiescore
1.530
12 spelers
Waarvan er gisteren er volgens mij 7 spelers niet stemde
Het wordt daardoor een gok
Bij de inactieve zitten goedjes en waarschijnlijk ook slechtjes
Zou graag babbos adviseren om iedereen die inactief is dood te laten vallen en als er goedjes met krachten bij zitten die krachten geven aan burgers die actief zijn als die er zijn
Spelleider vragen om de inactiefjes dood te laten vallen. Ik weet het niet... Voelt niet goed.
Ik ben best bereidt om er op te stemmen
Mede doordat ik niet verwacht dat je slecht bent daarom ben ik bereidt om je te volgen
En bij joker heb ik wel vraagtekens bij wat acties
Ook deze voelt niet goed.

Ik verwacht dat Bappos er nog wel een koppeltje in heeft zitten. Een ander wolfje maakt zich er makkelijk vanaf, is denk ik lekker inactief. Ik ga het eens op een rijtje zetten
 
Reactiescore
397
Dl 3 hebben buiten mezelf om 3 levende spelers gestemd
Zou belachelijk zijn als er die dag geen wolf heeft gestemd en wel een lunch is
Blood stemt op Moh zonder argument
Snipvis stemde eerst ook Moh en ging na ci
Simeco ging voor time
Wat hier voor simeco spreekt is dat de lunch van time niet verandert is
Blood stemde dl 2 wel tigor maar toen niet
Snipvis veranderde zijn stem toen tigor lynch leek te worden
Blood en snipvis hebben gestemd zonder te willen mengen in uiteindelijke stemming
Probeerde beide stemming op Moh te starten
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
net even teruggelezen

bloodwolf

een te makkelijke stem op mohke die beargumenteerd wordt;
Ik laat mn stem dan op jou staan totdat je wel zelf met wat meningen komt, priem?

Moh rood
 
Reactiescore
1.693
combino

heeft in 4 dagen geloof ik 2 posten gemaakt. het kan niet anders dat hij in de wolvenchat wel actief is en daarom nog leeft
 
Bovenaan