[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #347

Reactiescore
3.540
ik zeg ook niet dat het niet mogelijk is. ik zeg dat het kortzichtig is en door hier de focus op te leggen hij bewust de aandacht afhoudt van het grotere doel, namelijk wolven zoeken. en ik beschuldig jokersbrain van forse oogkleppen op meerdere fronten te meer omdat hij zelf NIET heeft gestemd ook al had hij alle reden dit wel te doen als nummer 2 in de lynch. (hij was toen wel online)

Ik maakte er 1 post over. Jij maakt er een hele discussie van. Is discutabel wie de aandacht van al de rest wilt afhouden. Enige wat jij doet is je focus op mij zetten en rept met geen woorden over 'alle' andere spelers.

Overigens haal je zelf aan dat ik voor de DL online was. Welke wolf die al 2 stemmen op hem heeft staan neemt het risico zijn stem al niet op iemand anders te zetten die ook op 2-3 stond. In een potje waar de DL elk moment kon komen om mezelf alvast veilig te stellen.
 
Reactiescore
3.540
Rob wat begrijp je niet aan mijn poost

Ik moet eerlijk zijn. Ik snap je theorie ook niet of welke conclusies je er dan aan vast wilt binden.

Overigens zijn alle spelers die opgemerkt hebben dat Dash en ik een toneelstukje gehouden hebben gestegen in de verdachtenlijst.
 
Reactiescore
389
Joker als je goed bent
Dan weet je dat er geen wolven in gevaar waren
Dus dat zou voor de wolven ideaal geweest zijn
Dus verwacht dan dat de wolven zich buiten de stemming zouden houden
Nadat ghmegers Mike en jij joker meerdere stemmen kregen
Bedoelde jullie deze theorie
 
Reactiescore
1.238
Zucht, wat is er zo moeilijk aan de post van jan...


Gisteren staan er 3 mensen op meer dan 1 stem

Jokersbrain
Chmegers
Mike tijger.

Jokersbrain roept als argument voor mij als mogelijk slechtje ivm de lynch op mike dat ik dat misschien wel als wolf heb gedaan. Hintend naar mogelijk is het een reddingsactie.

Jan merkt vervolgens terecht op dat daar geen spraken van kan zijn. Immers zijn de andere 2 spelers bewezen goed en dus geen wolf.
 
Reactiescore
1.238
Omdat?
Nou, dash kan heus wel 1 lijn houden als wolf zijnde of als goedje. Dus moeilijk te peilen.

Voorlopig dash
meer omdat hij er zo hard opspringt en countert terwijl joker niet eens een lynch op hem heeft staan.
Als hij niks op mij heeft staan is het geen counter toch? Ik val jokersbrain aan en jij verdedigd hem. Waarom doe je dat tigor?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.157
Omdat?

Als hij niks op mij heeft staan is het geen counter toch? Ik val jokersbrain aan en jij verdedigd hem. Waarom doe je dat tigor?

Met name omdat ik op dit moment geen lead heb en ik een enorm verschil in je manier van verdedigen hoe je nu doet en hoe je dat deed vorig potje.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.157
Zucht, wat is er zo moeilijk aan de post van jan...


Gisteren staan er 3 mensen op meer dan 1 stem

Jokersbrain
Chmegers
Mike tijger.

Jokersbrain roept als argument voor mij als mogelijk slechtje ivm de lynch op mike dat ik dat misschien wel als wolf heb gedaan. Hintend naar mogelijk is het een reddingsactie.

Jan merkt vervolgens terecht op dat daar geen spraken van kan zijn. Immers zijn de andere 2 spelers bewezen goed en dus geen wolf.

Slim gezien van Jan trouwens.
 
Reactiescore
1.238
Met name omdat ik op dit moment geen lead heb en ik een enorm verschil in je manier van verdedigen hoe je nu doet en hoe je dat deed vorig potje.
Lees mijn argumenten over jokersbrain een rustig door laat het op je inwerken etc etc
 
Reactiescore
1.383
Dash probeert het potje veel te veel te sturen. Vaak een teken van wolfsheid. Ook de onmacht als er stemmen op 'm staan.
 
Reactiescore
257
Ik zie Tigor (rood) hier slechtje zijn.

De kleine discussie tussen Dash en Joker is volgens mij goed v goed. Tigor komt hier vlak achteraan met een kleine push naar allebei de spelers, verdwijnt even van het toneel en komt even later terug met een stem die de trein start.

Verder is Rob zijn keuzeloosheid ook een wolfs trekje en Speedert schiet ook makkelijk mee.
 
Reactiescore
3.540
Nee, jan zegt dat het argument onzin is want JokersBrain kent zijn eigen rol en weet dus dat er geen sprake van een reddingsactie was.

Mijn theorie ging dan ook niet over een reddingsactie. Maar over het feit Wolfjes makkelijke lynchstemmen zetten.

Staat los van het feit dit gebeurd als reddingsactie of niet. Maar ik snap wel wat Jan bedoelt nu.
 
Bovenaan