[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #347

Reactiescore
389
Wordt voor mij een gok
Had van joker een mening verwacht over de verkiezing en hoe de goedjes het beste de verkiezing zouden kunnen aanpakken
Voor nu
Joker rood
 
Reactiescore
1.383
die paar non-berichten van je in deez topic vind ik vrij harig

zeker als je ondertussen heel serieus op discord loop te sjetten
ah je volgt mijn wijze inbreng zie ik. verstandig. calamus was mn target. je bent een goede volgeling snipvis
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Time

wederom op achtergrond in de start, om vervolgens wellicht weer actief te worden terwijl hij bij iedereen al uit spotlichtekes verdwenen is
 
Reactiescore
1.659
Maar je maakt je er wel makkelijk vanaf. Winnende tactiek van vorig potje nabootsen?
 
Reactiescore
1.237
Was geen tactiek tbh, ik baal daar nog steeds van.

Als ik nu zou moeten kiezen ga ik voor chmergers rood door te obvious trollen.
Idem voor jou. Tis dag 1 beetje potje op gang trekken mag wel. Ben ik wel met rob en jan eens dat dit verdacht veel lijkt op vorige pot.
 
Reactiescore
397
Wordt voor mij een gok
Had van joker een mening verwacht over de verkiezing en hoe de goedjes het beste de verkiezing zouden kunnen aanpakken
Voor nu
Joker rood
Voor mijn gevoel pak je een willekeurig iemand er nu uit, had je dit niet van meer mensen verwacht? Daarnaast vind ik je 'wordt voor mij een gok' en 'voor nu' klinken alsof je je indekt voor als het je beter uitkomt om te wisselen. Ik had je liever niet gestemd aangezien je dag 1 vorige potje mede door mij er onterecht uit werd gestemd toch Jan rood.
 
Reactiescore
2.177
Idem voor jou. Tis dag 1 beetje potje op gang trekken mag wel. Ben ik wel met rob en jan eens dat dit verdacht veel lijkt op vorige pot.

Nja niet mee eens. Vorig potje was ik 3 dagen nergens te bekennen wegens drukte. Mijn stem is wel makkelijk ja maar dat is de jouwe ook?

Ik zie bappos ci wel wolf maken om samen te chille in wolvenchat btw.
 
Bovenaan