Spotprenten

Reactiescore
50
Scripts en premades had je in die tijd ook al.
Ow en zeker weten, maar de bepalende mate is vergroot heb ik gehoord.

Volgens oude bekenden is het verschil:

*Een wereld is in bepaalde mate al behoorlijk pre-made, met accounts en spelers
*Mate van wat een script (openbaar goedgekeurd even ter toevoeging) is desmate groter heb ik gehoord. Van de timing, tot de mogelijkheden.
 
Reactiescore
448
Ow en zeker weten, maar de bepalende mate is vergroot heb ik gehoord.

Volgens oude bekenden is het verschil:

*Een wereld is in bepaalde mate al behoorlijk pre-made, met accounts en spelers
*Mate van wat een script (openbaar goedgekeurd even ter toevoeging) is desmate groter heb ik gehoord. Van de timing, tot de mogelijkheden.
Ja. Eigenlijk zouden ze die scripts in het spel moeten toevoegen, dan wel gewoon verbieden.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
eens
 
Reactiescore
363
Een wereld is in bepaalde mate al behoorlijk pre-made, met accounts en spelers
*Mate van wat een script (openbaar goedgekeurd even ter toevoeging) is desmate groter heb ik gehoord. Van de timing, tot de mogelijkheden.
Rond 30-45 heb ik in zat premades gespeeld hoor???
Overigens als elke speler beschikking heeft tot greasemonkey of de time scripts van nu veranderd er geen reet. Als iedereen dezelfde middelen heeft. Los van privé scripts
 
Reactiescore
50
Rond 30-45 heb ik in zat premades gespeeld hoor???
Overigens als elke speler beschikking heeft tot greasemonkey of de time scripts van nu veranderd er geen reet. Als iedereen dezelfde middelen heeft. Los van privé scripts
Ik niet en dat maakte geen zier uit. Stammen veranderde doorgaans heel erg veel, genoeg ruimte voor newbies om zich er tussen te wurmen. En de wereld was immers gewoon groter.

En ik heb vernomen dat er inderdaad genoeg privéscripts zijn die een graadje sterker zijn
 
Reactiescore
140
liefde naar W85.
 

Bijlagen

  • 7f2eeac26d68474f02ef41b17969816b (4).jpg
    7f2eeac26d68474f02ef41b17969816b (4).jpg
    123,5 KB · Weergaven: 56
Reactiescore
50
Ik wou net zeggen. Op een kinderlijke dag tussendoor na, is dit een heel rustige forum.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
5.592
Wereldchat is waar het gebeurd.
 
Reactiescore
903
Ik snap deze niet? Wat gebeurd er dan kwa vies spel?
Als het gaat om de easy target van peaky. Dan heb je het wel mis imo.

Als er een hele stam op delete gaat, door dat leiding melt en turtle het verzieken voor hun. Dan ligt de fout toch echt bij je zelf.
Nee schuld bij je tegenstander leggen is makkelijker
 
Bovenaan