Speedronde #6000 - Special ronde (29.05 19:00-12.06 19:00)

Reactiescore
575
Beste spelers,

Hieronder vinden jullie de instellingen voor de speciale speedronde 6000. Deze instellingen zijn gebaseerd op de inzending van @Kapoentje in het stemtopic en heeft dankzij jullie de meeste stemmen gekregen. We adviseren om de instellingen goed door te lezen zodat je op de hoogte bent.

We wensen jullie heel veel succes en plezier op deze ronde. Mochten er vragen of onduidelijkheden zijn, dan kun je deze kwijt in dit topic of via het supportaanvraag.

Feedback mag eveneens hieronder in dit topic.

Met vriendelijke groet,
Jullie tribalwars.nl team



#6000 NLS(Speed)
Snelheid: 50
Start: Zondag 29-05-22 19:00
Einde: Zondag 12-06-22 19:00
Scenario: Alternatief
Special ronde

Gedetailleerde instellingen:

Algemene informatie

* Start: Zondag 29-05-22 19:00
* Einde: Zondag 12-06-22 19:00
* Snelheid: 50
* Startniveau: Niveau 1 (oplopend tot max. niveau 4, naarmate de ronde vordert)
* Windrichting kiezen: ja

* Overwinningsvoorwaarden: De stam met de meeste punten wint. De punten van de stamleider van iedere stam tellen hiervoor dubbel (2x), hiervoor dient iedere stam uiterlijk op dag 2 (maandag 30 mei) via het supportsysteem door te geven wie de stamleider is.
* Prijs: De top 3 van de winnende stam krijgt respectievelijk 2.000, 1.500 en 750 premium punten. Daarnaast krijgen de nummers 4 t/m 10 van de winnende stam 250 premium punten ieder.
* Benodigde premium punten: Je hebt op zijn minst 30 premiumpunten voor de deelname nodig.
* De eerste 300 spelers kunnen ook zonder premium account deelnemen. Wees er op tijd bij!


Wereldsysteem

* Ridder: ja
* Ridderitems: nee
* Boogschutters: ja
* Kerk en geloof: nee
* Smederij: 1-level systeem
* Goudmunten: ja
* Barbarendorpen: ja, 7 per speler
* Bonusdorpen: ja, 3 per speler
* Verlaten dorpen groeien: ja, tot 6000 punten (snelheid: 40%)


Aanvalsysteem

* Snelheid: 0.9
* Milliseconden: ja
* Time-gap: 100 milliseconden
* Fake-limiet: 2%


Slaapmodus: Ingeschakeld

De slaapmodus is verplicht en moet 60 minuten op voorhand worden ingesteld!
* Minimum slaaptijd: 10 uur
* Maximum slaaptijd: 12 uur
* Minimum wakkertijd: 12 uur
* Maximum wakkertijd: 14 uur

Hoe werkt de slaapmodus?
Lees deze aankondiging voor een gedetailleerde handleiding van de slaapmodus.


Restricties

* Beginnersbescherming: 180 minuten (3 uur)
* Stamleden: Je wordt automatisch ingedeeld in 1 van de 8 aanwezige stammen.
* Gesloten stammen: ja
* Boerderijlimietregel: ja, 2500 eenheden per boerderijlevel worden ondersteund!
* Moraal: ja
* Vakantiemodus: ja


Extra spelregels

NLS §1: Eén account per computer
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde computer op meerdere accounts in te loggen.

NLS §2: NLS §2: Eén account per ip
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde internetverbinding (binnen hetzelfde huishouden) op meerdere accounts in te loggen. Per ip-adres mag er dus maar op één account ingelogd worden. Het is wel toegestaan om met meerdere spelers en verbindingen op één account in te loggen.
(!) Op deze ronde worden alle spelers willekeurig in een van de stammen ingedeeld. We behouden ons het recht voor om spelers te verplaatsen om de stammen gebalanceerd te houden. Het is de bedoeling om samen met jouw stam aan het einde van de ronde de meeste punten te hebben.

(!) Er zullen op dag 4 (woensdag 1 juni) in totaal 8 boostdorpen (barbarendorpen met verhoogde stats) op de kaart worden geplaatst die kunnen worden geëdeld. Het exacte tijdstip zal niet worden bekend gemaakt. Deze dorpen zijn te herkennen aan het grote aantal punten en bevatten verdedigende troepen.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
48
Ik ben stiekem best blij verrast met de activiteit in mijn Stam 8, tuurlijk, hoop mensen die niet spelen. Maar heb meer reacties op het forum gekregen dan ik had durven hopen
 
Reactiescore
116
Die slaapmodus valt me zeer tegen..
Als ik slaap mag ik spelen, en als ik wil spelen moet ik slapen...
En aanpassen ho maar, dat lukt dan weer niet.
 
Reactiescore
13
Kansloze ronde, innosmurf logde in op King Louis en liep al onze troops dood.
Arme stakker die inno…
 

Bijlagen

  • C4CAED17-D23C-47D9-9433-CB6CB9D3DF40.png
    C4CAED17-D23C-47D9-9433-CB6CB9D3DF40.png
    49,6 KB · Weergaven: 40
  • 3486638C-603D-4A40-9007-E452260247B2.png
    3486638C-603D-4A40-9007-E452260247B2.png
    80,6 KB · Weergaven: 40
Reactiescore
344
En toen aan het uitdagen, via pm verkeer dat ik wilde horen hoe goed en geweldig ik wel niet was.

Toen kreeg ik de volle laag. Maar had wat os gefixt ondertussen :p
 
Reactiescore
344
Vanaf dit tijdstip begon het, dus ja je kon verwachten er staat ooit keer os als je keer op keer met 1 deff dorpje gaat snippen. Omdat ik deze Dodge fout gemaakt had


44B5F3DD-BB91-4D73-B857-139E44CFCF93.jpg
 
Bovenaan