praathoek

Reactiescore
37
Wel echt sneu hoe men hier met man en macht zijn best probeert te doen om Mark af te zeiken. Het is net weer de basisschool, waar de zielige onzekere jongetjes van de klas maar met de meerderheid meetrekken om dat ene lulletje nog verder te pesten en de grond in te trappen om zo hun eigen onzekerheid te verbergen.

Ik ben het totaal niet eens met de gang van zaken van beide stammen deze wereld, derhalve sta ik ook niet achter Mark. Wel vind ik het triest om te lezen dat die beste jongen persoonlijk wordt aangevallen, terwijl zijn bedoeling (hopelijk) is om Dream naar een WW te leiden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.476
Leuk om het berichtje in kwestie te lezen. Betere vraag is welke sukkel op de report knop heeft gedrukt?

Ook leuk om te zien dat frats zo vaak benoemd word. Jammer dat het steeds over samenwerkingen en gezamenlijke aanvallen gaat. Dat terwijl wij vooral iedereen afgewezen hebben deze wereld.

Het schijnt de norm te zijn tegenwoordig om met iedereen om je heen nap/bg te hebben, behalve degene die je op dat aanvalt.
 
Reactiescore
487
Leuk om het berichtje in kwestie te lezen. Betere vraag is welke sukkel op de report knop heeft gedrukt?
Ik denk dat dit komt, omdat naar onze stam al eerder een bedreiging is gekomen, van iemand die ons allemaal ging doodsteken als we hem tegenkwamen op straat, vol trots erbij te zeggen dat die het vaker had gedaan.

hier kon niks tegen gedaan worden door Duckje, aangezien het via discord was.
 
Reactiescore
143
De sfeer tussen dream en tales was er ook niet echt naar om dit soort “grappen” uit te halen. Gewoon echt een lomp misplaatst bericht. Waarom zou je iemand een sukkel noemen die dit report lol.
 
Reactiescore
500
Reactiescore
1.476
Omdat je wil vechten voor een wereldwinst toch?
Ik wil het bericht zeker niet goedkeuren, maar tales had al betere papieren. Eindstrijd is toch overrated.
 
Reactiescore
69
LLM is een hele aparte verhaal en wat ik nu uitmaak uit hun vehaal, jong wat zijn jullie gedupeerd geworden.
Zelfs ik krijg nu tranen in mijn ogen na lezen van jullie bull shit verhaal.
Maar zielen winnen middels een bull shit verhaal, daarvoor is de AF toch.

Bullshit verhaal? net zoals jij het zoeken naar een eerlijke oplossing bullshit vond binnen Dream he? (screen naar Willy?)

Hoezo denk jij gelijk bij binnenkomst even de leiding te kunnen veranderen en niet als een onderdeel van de leiding willen zijn.De stam heeft sinds dag 1 en tot heden altijd 2 leiders gehad,
LLM die Dream even komt redden, door die mentaliteit begint het al verkeerd.

Daarbij wordt jij nog steeds door Roy harder onderuit gehaald geworden, maar over hem typ je letterlijk 0 woorden > Angst ?

Angst? Ik krijg zelf geen reactie?
Maar hey Mark ben trots op jou stoken tussen ons!

Ik heb nergens de woorden eerlijk/oneerlijk getypt zoals jij het suggereert,
Enige wat er toen gezegd was geworden:
Met de C-lijn voorstel gaat Dream met 6 accounts vs 7 accounts een strijd moeten leveren, met die verhouding zal Dream uiteindelijk de strijd verliezen.
Ik kan dit volledig staven, jij die letterlijk zegt dat we een eerlijke strijd nooit gaan winnen in onze discord. (screen naar Willy?)

Als je wilt kan ik je terug voegen in de discord chat van Dream en kan jezelf lezen wat er over LLM wordt getypt.
Zelfs de irl vrienden waar je het over hebt, kan je het allemaal zelf terug lezen....

Das best wel raar want iedereen wist mij privé te vertellen dat ze mij begrepen in deze situatie.
Ook werd meerdere malen aan LLM gevraagd om terug te komen als leiding (raar he als we zogezegd nooit leiding zijn geweest?) (screen naar Willy?)
Na de join van HMB binnen dream zou Cabbie zich gestabt hebben gevoeld en hierop voerde Cabbie gezamenlijke acties uit op HMB.
(De screen van de afscheid van HMB en de eenzijdige nap is aanwezig bij Tales)
Waarom Cabbie zich gestabt voelde en de gezamenlijke aanvallen voor zichzelf rechtvaardigde, weet ik niet, notabene gelde op dat moment een 1 vs 1 vs 1 afspraak.
De gezamenlijke aanvallen van Cabbie samen met Viral bleven doorgaan en vanuit Cabbie is altijd beweerd geworden dat dit puur toeval was.
Alleen de screens die ik gisteren heb gezien en de getimede edels van Cabbie achter de clears van Viral laten iets anders merken.

Later de gezamenlijke aanvallen met Frats en Cabbie, er kan nu wel beweerd worden dat dit een actie > reactie was, maar Dream viel niet samen met een derde stam Tales aan.

Als dit een actie > reactie over de interns is, naja, beide stammen hebben flink wat interns gedaan, maar interns staan nog steeds los van gezamenlijke aanvallen.

Mark dit is pas bullshit, van zodra de 1 vs 1 vs 1 werd aangekondigd was jij nog altijd in gesprek met Obamer en had je nog altijd de plannen om daar te gaan internen/recruiten. Er is nooit een 1 vs 1 vs 1 geweest en dat weet jij zelf goed genoeg. (screen naar Willy?)

Ook hier ben je wederom onzin aan het aankondigen, je kan zelf via TWstats zien hoeveel dorpen Coruscant van Viral heeft ge-edeld en hoeveel ODA er tegen behaald was geworden.
Doordat je je oogkleppen puur op 1 richting gefocust had, kreeg je het totaal beeld niet te zien, want na de edels van Coruscant liepen de recapes al.

Reden waarom Linzor als target was gekomen, was ook besproken binnen de stam.

Besproken binnen de stam?
Ik heb blijkbaar de stemming gemist waar iedereen voor stemde om alles meerdere malen dood te lopen op Liznor? What a joke.
Alleen bleven jullie als LLM volhouden, want jullie zouden even de wereldwinst binnen halen toch.
Alle clears op Frats.
Op Frats liepen 600/650 inc bijna elke wave., hoeveel dorpen heb jij weten binnen te halen, met zo een overmacht ?
(Zelfs met de perfecte timings zijn jullie gesniped geworden).

Door de hele gedoe met Frats, wat er nog steeds staat, heeft Cabbie diepe dorpen weten te bemachtigen,
Al zouden jullie na weken door Frats heen zijn geraakt, dan zouden de legale CF van Cabbie jullie daar doen stoppen.

Ohja dus de lijn van Royco was ook voor LLM dan? Weer zo'n tactische leider zet van jou?
Wij namen 30-40 dorpen van frats en maakten vooruitgang?

Oh en je bedoelt die massa's waar ik 5 clears vroeg per dorp en jij 3 clears per dorp genoeg vond? Omdat je te lui was en Frats noob leek voor jou?
WAT EEN LEIDERMENTALITEIT.

Daarbij als laatste,

@LLM, probeer niet via mij zielen te vinden om jullie TW carrière voort te kunnen zetten en vooral niet hier proberen te suggereren dat ik unfair spel aanmoedig.
(Heb het dan nog niet eens gehad over de poging van LLM om binnen Tales te raken ;))

Op de eerdere werelden is voldoende te lezen hoe jullie en de zielen die nu hier als steun zijn gekomen TW aan het spelen zijn.

Je moedigt letterlijk unfair spel aan, en je bent nog niet half de man om dat toe te geven. En dat terwijl bijna iedereen duidelijk unfair spel ziet als de naam Coruscant op de wereld verschijnt.

Als Corus niet verder speelt op w84 dan zal ook LLM verdwijnen hoor, ik speel niet voor de win, ik speel voor mijn plezier. En mensen wegspelen van een wereld die dat plezier ontnemen doe ik graag.

En ja Mark voor mij is het echt heel belangrijk wat mensen denken van ons in een online browser spelletje hoor, die 'TW carrière' is van uiterst belang. :rolleyes:
Er ooit al over nagedacht dat als je respect toont naar andere spelers dat je dit soms terug krijgt?

En aub toon mij die gesprekken over LLM naar Tales? Want niemand heeft dit ooit uitgesproken.
Het enige wat iedereen nu wel weet is dat ik Corus moet hebben.
 
Reactiescore
1
Dit is echt zielig hoe iedereen mark hier probeert af breken, lijkt wel een spam.
Als er 100* zijn die zeggen dat het zo is, is het daarom niet zo maar zo wordt hier wel gedacht. is zoals ik kan lezen in een vorige reactie "net weer de basisschool" benieuwd waar deze manier van denken jullie gaat leiden in het echte leven.

Alle sinds is wereld 84 naar de kloten door een opmerking waar geen concrete bedreiging in zat als deze niet met ''al dan niet goede'' humor kan bekeken worden is er een probleem met het beleid, en moest meer dan de helft van de wereld al een permanente ban gekregen hebben.
Maar ja, wie zoekt die vindt.

Over de afspraken wil ik het zelf niet hebben want deze worden al van dag 1 door tales verbroken.
 
Reactiescore
119
Ik denk dat er simpelweg een kern van waarheid in zit wanneer meerdere mensen hetzelfde beeld schetsen van een bepaald persoon gebaseerd op een opgedane ervaring met de persoon in kwestie. In mijn ogen kan de persoon in kwestie dit zichzelf aanrekenen. Dat daar dan meerdere mensen overheen vallen is misschien niet nodig, maar geeft wel aan hoe erg de persoon in kwestie het heeft weten te verprutsen. Op het moment dat zelfs je ex-stamgenoten op deze wijze reageren, dan zegt mij dat genoeg.
 
Reactiescore
1
Bullshit verhaal? net zoals jij het zoeken naar een eerlijke oplossing bullshit vond binnen Dream he? (screen naar Willy?)



Angst? Ik krijg zelf geen reactie?
Maar hey Mark ben trots op jou stoken tussen ons!


Ik kan dit volledig staven, jij die letterlijk zegt dat we een eerlijke strijd nooit gaan winnen in onze discord. (screen naar Willy?)



Das best wel raar want iedereen wist mij privé te vertellen dat ze mij begrepen in deze situatie.
Ook werd meerdere malen aan LLM gevraagd om terug te komen als leiding (raar he als we zogezegd nooit leiding zijn geweest?) (screen naar Willy?)


Mark dit is pas bullshit, van zodra de 1 vs 1 vs 1 werd aangekondigd was jij nog altijd in gesprek met Obamer en had je nog altijd de plannen om daar te gaan internen/recruiten. Er is nooit een 1 vs 1 vs 1 geweest en dat weet jij zelf goed genoeg. (screen naar Willy?)



Besproken binnen de stam?
Ik heb blijkbaar de stemming gemist waar iedereen voor stemde om alles meerdere malen dood te lopen op Liznor? What a joke.


Ohja dus de lijn van Royco was ook voor LLM dan? Weer zo'n tactische leider zet van jou?
Wij namen 30-40 dorpen van frats en maakten vooruitgang?

Oh en je bedoelt die massa's waar ik 5 clears vroeg per dorp en jij 3 clears per dorp genoeg vond? Omdat je te lui was en Frats noob leek voor jou?
WAT EEN LEIDERMENTALITEIT.



Je moedigt letterlijk unfair spel aan, en je bent nog niet half de man om dat toe te geven. En dat terwijl bijna iedereen duidelijk unfair spel ziet als de naam Coruscant op de wereld verschijnt.

Als Corus niet verder speelt op w84 dan zal ook LLM verdwijnen hoor, ik speel niet voor de win, ik speel voor mijn plezier. En mensen wegspelen van een wereld die dat plezier ontnemen doe ik graag.

En ja Mark voor mij is het echt heel belangrijk wat mensen denken van ons in een online browser spelletje hoor, die 'TW carrière' is van uiterst belang. :rolleyes:
Er ooit al over nagedacht dat als je respect toont naar andere spelers dat je dit soms terug krijgt?

En aub toon mij die gesprekken over LLM naar Tales? Want niemand heeft dit ooit uitgesproken.
Het enige wat iedereen nu wel weet is dat ik Corus moet hebben.
Die laatste zin... --> gaat llm niet doen op 84 allesinds ;)
 
Reactiescore
1
Ik denk dat er simpelweg een kern van waarheid in zit wanneer meerdere mensen hetzelfde beeld schetsen van een bepaald persoon gebaseerd op een opgedane ervaring met de persoon in kwestie. In mijn ogen kan de persoon in kwestie dit zichzelf aanrekenen. Dat daar dan meerdere mensen overheen vallen is misschien niet nodig, maar geeft wel aan hoe erg de persoon in kwestie het heeft weten te verprutsen. Op het moment dat zelfs je ex-stamgenoten op deze wijze reageren, dan zegt mij dat genoeg.
Ochja, iedereen ziet het wel eens verkeerd he. :)
 
Reactiescore
470
haa wie is er nat aan het gaan??
 
Reactiescore
81
Conclusie: AF actiever dan de nummer 4 op de ranglijst

Primeur?
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
470
Dag @Vleesje ,

Ik was net mijn liefdesverklaring aan het uittyppen maar plots merk ik dat je reactie op mysterieuze wijze is verdwenen???
 
Reactiescore
399
In ieder geval heeft @sosabowski nu de screens ontvangen en we hebben we enkele zaken besproken.
Hij geeft aan de situatie te begrijpen en zal dit binnen Tales bespreekbaar maken.

LLM is een hele aparte verhaal en wat ik nu uitmaak uit hun vehaal, jong wat zijn jullie gedupeerd geworden.
Zelfs ik krijg nu tranen in mijn ogen na lezen van jullie bull shit verhaal.
Maar zielen winnen middels een bull shit verhaal, daarvoor is de AF toch.




Hoezo denk jij gelijk bij binnenkomst even de leiding te kunnen veranderen en niet als een onderdeel van de leiding willen zijn.De stam heeft sinds dag 1 en tot heden altijd 2 leiders gehad,
LLM die Dream even komt redden, door die mentaliteit begint het al verkeerd.

Daarbij wordt jij nog steeds door Roy harder onderuit gehaald geworden, maar over hem typ je letterlijk 0 woorden > Angst ?



Jouw voorstel, de C-lijn kreeg binnen de stam 0 steun, dit bleek ook uit de stemming die gehouden was geworden.
In plaats je hierbij neer te leggen en verder mee te werken aan de voorstel die wel de meeste stemmen had gekregen, bleef jij elke dag opnieuw doordrammen dat de stam een grote fout maakte door niet jouw plan in uitvoering te nemen.



Ik heb nergens de woorden eerlijk/oneerlijk getypt zoals jij het suggereert,
Enige wat er toen gezegd was geworden:
Met de C-lijn voorstel gaat Dream met 6 accounts vs 7 accounts een strijd moeten leveren, met die verhouding zal Dream uiteindelijk de strijd verliezen.



Binnen Dream was er gezocht geworden wie onze 7e lid kon zijn, hierop waren meerdere accounts benaderd geworden.
Uiteindelijk bleef The Beast als enige optie over en daar was over gestemd geworden.

Ook aan LLM was gevraagd geworden om iemand aan te dragen, reactie daarop ???



Als je wilt kan ik je terug voegen in de discord chat van Dream en kan jezelf lezen wat er over LLM wordt getypt.
Zelfs de irl vrienden waar je het over hebt, kan je het allemaal zelf terug lezen....




Na de join van HMB binnen dream zou Cabbie zich gestabt hebben gevoeld en hierop voerde Cabbie gezamenlijke acties uit op HMB.
(De screen van de afscheid van HMB en de eenzijdige nap is aanwezig bij Tales)
Waarom Cabbie zich gestabt voelde en de gezamenlijke aanvallen voor zichzelf rechtvaardigde, weet ik niet, notabene gelde op dat moment een 1 vs 1 vs 1 afspraak.
De gezamenlijke aanvallen van Cabbie samen met Viral bleven doorgaan en vanuit Cabbie is altijd beweerd geworden dat dit puur toeval was.
Alleen de screens die ik gisteren heb gezien en de getimede edels van Cabbie achter de clears van Viral laten iets anders merken.

Later de gezamenlijke aanvallen met Frats en Cabbie, er kan nu wel beweerd worden dat dit een actie > reactie was, maar Dream viel niet samen met een derde stam Tales aan.

Als dit een actie > reactie over de interns is, naja, beide stammen hebben flink wat interns gedaan, maar interns staan nog steeds los van gezamenlijke aanvallen.




Ook hier ben je wederom onzin aan het aankondigen, je kan zelf via TWstats zien hoeveel dorpen Coruscant van Viral heeft ge-edeld en hoeveel ODA er tegen behaald was geworden.
Doordat je je oogkleppen puur op 1 richting gefocust had, kreeg je het totaal beeld niet te zien, want na de edels van Coruscant liepen de recapes al.

Reden waarom Linzor als target was gekomen, was ook besproken binnen de stam.

Wilt Dream een goede kans maken, dan moet er een Tales account gebroken worden, op dat moment was Linzor de enige account met de meeste front tegen Dream.

Alleen bleven jullie als LLM volhouden, want jullie zouden even de wereldwinst binnen halen toch.
Alle clears op Frats.
Op Frats liepen 600/650 inc bijna elke wave., hoeveel dorpen heb jij weten binnen te halen, met zo een overmacht ?
(Zelfs met de perfecte timings zijn jullie gesniped geworden).

Door de hele gedoe met Frats, wat er nog steeds staat, heeft Cabbie diepe dorpen weten te bemachtigen,
Al zouden jullie na weken door Frats heen zijn geraakt, dan zouden de legale CF van Cabbie jullie daar doen stoppen.




Volgens de versie van de wereldafspraken die bij ons bekend was op dat moment, was deze recruit niet in tegenstrijd met de wereldafspraken.
Later bleek dat de wereldafspraken een up date hadden en volgens de nieuwe versie wel.

Dit is ook gecommuniceerd geworden met Tales en zelfs over de recruit van The Beast is er begrip vanuit Tales.

Alleen de Perma Ban van Wouzlan doet de omstandigheden nu flink roet in het eten gooien en we moeten als Dream zien of we nog een doorstart kunnen maken.


Daarbij als laatste,

@LLM, probeer niet via mij zielen te vinden om jullie TW carrière voort te kunnen zetten en vooral niet hier proberen te suggereren dat ik unfair spel aanmoedig.
(Heb het dan nog niet eens gehad over de poging van LLM om binnen Tales te raken ;))

Op de eerdere werelden is voldoende te lezen hoe jullie en de zielen die nu hier als steun zijn gekomen TW aan het spelen zijn.


Dat ik door Corona alsnog TW heb opgestart is wellicht de grootste fout die ik had gemaakt.
Want de afgelopen werelden, laat duidelijk zien, hoe diep de meeste zijn gezakt, ene wereld maken ze elkaar uit voor de grootste stabbers en een wereld erna kruipen ze zo diep in elkaar reet, om een WW op hun profiel te kunnen noteren > mooiste is, daar zijn ze ook nog trotst op.

Mocht Dream geen doorstart kunnen maken, dan mag W84 edelen om de 61% dominantie binnen te halen, terwijl wij als Dream van de zomer gaan genieten.


Ons verhaal bullshit noemen terwijl alles wat hier staat 1 stuk onzin is lmao

Effe eerlijk vooral dat laatste stuk over carriere is geniaal, misschien eerst eens leren timen voor jij het over een TW carriere hebt chappie
 
Reactiescore
1.918
Dag @Vleesje ,

Ik was net mijn liefdesverklaring aan het uittyppen maar plots merk ik dat je reactie op mysterieuze wijze is verdwenen???
had blijkbaar iemand beledigd...

heb er weer een puntje bij potjandorie
 
Reactiescore
3
Ohja dus de lijn van Royco was ook voor LLM dan? Weer zo'n tactische leider zet van jou?
Wij namen 30-40 dorpen van frats en maakten vooruitgang?

Oh en je bedoelt die massa's waar ik 5 clears vroeg per dorp en jij 3 clears per dorp genoeg vond? Omdat je te lui was en Frats noob leek voor jou?
WAT EEN LEIDERMENTALITEIT.
Was wel een beter idee geweest Markie om die 5 clears te sturen;)

Maar goed, terwijl jullie als een stel kinderen elkaars snoepjes zaten te stelen hebben wij hier toch nog een mooie eerlijke strijd gevoerd. Toch jammer dat deze server daar niet al te vaak aan doet. Misschien tijd dat er een tussenpersoon komt in de onderhandelingen tussen Tales en Dream?!

Altijd leuk hoe Frats van alles beschuldigd wordt, maar na de massa op HMB (tja kan je het echt een massa noemen als frats 6 treintjes stuurt die met 50ms edels zijn gegooid) hebben wij geen enkele keer meer samen gewerkt met Tales. Om de week kregen we weer een berichtje dat we samen zouden hebben gewerkt, dingen hebben gecleard, bepaalde Naps hebben etcetc. Maar ik kan jullie wel zeggen dat wij zowel de interns van Dream als de interns van Tales hebben Afgestaan. Ook tijdens de massa's op ons hebben wij dit zelf gedaan. Helaas blijven de beschuldigingen komen. Misschien moeten jullie je ego's ff wegstoppen en gewoon het spel gaan spelen.
Het wordt tijd dat er meer stammen zoals Frats komen die gewoon voor zichzelf blijven spelen en een leuke groep weten te vormen samen:like:

Leesonga | J
 
Bovenaan