[Speeltopic] WvW 344

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.150
Nogmaals mijn excuses voor mijn inactiviteit.

Ik had gewoon echt een slechte week. En dat wilde ik ook gewoon niet reflecteren in het potje, maar helaas.

Noah toch bedankt voor het leiden! Ondanks de weinige burgers, 2 cupids, het aantal wolven dat er waren, was het echt een mindfuck potje. Zeker omdat de instelling en rolinstelling zo anders waren, maakte het wel interessant om te volgen.

Was vooral pec dat het orakel er zo snel uitging, denk dat uiteindelijk met maarliefst 4 zienende rollen en een eigen raaf, de 2 slechte raven niet zo heel OP was. Maar ging wel voor de mindfuck idd :biggrin:
 
Reactiescore
1.699
EINDVERHAAL

Een week geleden begon dit episch potje met de creme de la creme van de WvW deelnemers. Alle graag geziene gasten waren aanwezig, en niemand kon ik het daarom ook aandoen ze de rol van burger te geven. Zoiets geef je aan een sujet als Denduvel wanneer deze meedoet.
De 4 wolven begonnen als een sterk kwartet. Simoen, Blond, Hond en Combino. Een beducht stel die ervanuit gingen dat ze dit varkentje wel even gingen wassen.

Ze hadden buiten het feit gerekend dat er twee cupidos actief waren, het toeval wilde dat spieder zich aan hond koppelde. En vervolgens dash zich weer aan spieder. De spelleider had niet op zoveel geluk kunnen hopen, het potje was nu wijd open, GGS koppel en 2 slechte raven. Dit lijkt wellicht overpowered, maar de goedjes hadden alle tools in handen om te winnen.

Ten eerste de powervrouwen, met rinske als bengel, laila als orakel, tigor als wijze burger en candiu als levensheks hadden de mannen in het ggs koppel en de wolven geduchte tegenstanders. Bovendien zaten er met Rob als muizenval (die 4 keer heeft mogen zien door wellicht een tegenereuze spelleider) als ja nde inbreker genoeg om in de pap te brokkelen. Helaas gingen laila en candiu er al snel uit....


Maar ik kan niet ontkennen dat het hele potje gedomineerd is door het GGS koppel. De slechtjes hebben geen enkel moment doorgehad dat hond zich als een gezwel in hun midden hen corrupeerde en slim alle lynch targets beinvloede, en hoe zijn partners spieder en dash vakkundig de enige andere wolf combino op dag 2 al uit het potje haalde. Zodat er geen lunch per ongeluk op hen kwam. Daarna hebben ze met als lynchpin hond makkelijk via de slechte raven en het spel van enkele spelers het potje makkelijk uit kunnen spelen.
Tldr
 
Reactiescore
993
Mooi potje ci maar
Levensheks quizmaster ontbraken in rol lijst werden later pas toe gevoegd
Vallen slechte raven niet dood omdat ze niet kunnen winnen na dood van eerste wolf
Dacht dat ggs niet kon dacht dat iemand dan in 2 koppels zou zitten
Had met hulp de connectie tussen dash en anthraxxol door
En wou speeder lynchen door zijn stem op joker
Zeker goed gedaan ggs om onder die lynch uit te komen
Heb in gebroken bij Moh
In 340 is gezegd dat verhullende wolf zijn eigen dood niet kan verhullen zou graag meer rechtlijnigheid in rollen hebben anders ga ik de spelleiding elke potje spammen met rol vragen dat vind ik wel leuk om te doen
Levensheks stond er gewoon in vanaf het begin.
De omschrijving heb ik ergens in ander potje gezocht. Werkte prima ;)
 
Reactiescore
397
Nee, maar was een leuk een chaotische pot door de rollenverdeling. Ik kan wel begrijpen dat Jan dat verwarrend vond, aangezien rollen andere dingen deden dan in de omschrijving stonden en er een rol niet tussen stond.

Sterk gespeeld van het g/g/s al was een ggs in dit potje wel vrij sterk door het beperkte aantal spelers. Wel knap Combino er rap uitgewerkt.

Vond overigens twee slechte raven wellicht iets te veel van het goed maar gelukkig corrigeerde het ggs koppel dat goed. Met een aantal inactievelingen hebben de slechtjes al snel de overhand met twee slechte raven. Gelukkig genoeg hadden we een ggs die de goedjes de goede kant op stuurden.

Calamus heeft keurig gelijd, snelle uitslagen. Doe je volgende pot weer maatje?

Overigens goed gespeeld van Rinske aan de goedjes kant die simeco zonder meer informatie vrij rap door had. Daarnaast maakte Roy ook vrij goede beslissingen aan het begin van de pot. Jammer dat Rob aan het eind overtuigingskracht te kort kwam. Heb wel weer genoten vooral toen ik wist dat het een g/g/s was. Dank allen.
 
Reactiescore
389
Lees de rollen altijd geef me wat houvast
Dat is heel Wolfs
Ben daarmee aan het solliciteren voor een rol
Ci bedankt voor het potje was leuk
 
Bovenaan