[Speeltopic] WvW 344

Reactiescore
389
Moh tunnelde op joker als hij slecht was dan was joker geen lunch verwacht goedje
Dash probeerde Rob te overtuigen om niet anthraxxol te stemmen lijkt op vorig potje met Jo ban
Dash en anthraxxol koppel
Speeder raaf of slecht
Tigor is inactief verwacht dat ze dood zou vallen maar misschien wil ci zo niet het spel laten eindige
Rob speelt redelijk op voor grond maar is nooit beslissend behalve met zijn simeco babbos switch
Ben morgen middag niet online daarom doe ik het nu
 
Reactiescore
1.383
Wtf? Ik neig naar Rob maar ik wil echt meer van Tigor horen. Houdt zich het hele potje al afzijdig. Denk dat de laatste daar tussen zit ik denk niet dat er nog 2 zijn wat jij zegt Jan dat is te veel
 

Deleted User - 487963986

Guest
Wtf? Ik neig naar Rob maar ik wil echt meer van Tigor horen. Houdt zich het hele potje al afzijdig. Denk dat de laatste daar tussen zit ik denk niet dat er nog 2 zijn wat jij zegt Jan dat is te veel

Jammer, ik had eigenlijk gehoopt dat de wolven mij geluncht zouden hebben qua inactiviteit. Ik kan de tijd er echt niet voor opbrengrn hoe graag ik ook wil en probeer. Ik zou zelfs als wolf zijnde zo niet willen spelen. Dat zou ik mijn medeslechtjes niet willen aandoen.

@jan1996 wat pleit jou eigenlijk vrij om geen slechtje te zijn?
 
Reactiescore
1.383
Moh tunnelde op joker als hij slecht was dan was joker geen lunch verwacht goedje
Dash probeerde Rob te overtuigen om niet anthraxxol te stemmen lijkt op vorig potje met Jo ban
Dash en anthraxxol koppel
Speeder raaf of slecht
Tigor is inactief verwacht dat ze dood zou vallen maar misschien wil ci zo niet het spel laten eindige
Rob speelt redelijk op voor grond maar is nooit beslissend behalve met zijn simeco babbos switch
Ben morgen middag niet online daarom doe ik het nu
Kijk overigens nog eens naar alle stemmingen + de extra stemming en overweeg een deel van deze lijst nog eens.

Ik ben steeds minder zeker van Rob, ook wat je hier zegt
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.141
Hoe wil je dan de 2 verhullingen plaatsen?

Je kan toch niet verhullen als je lynch bent?

In dit potje kon dit overigens mogelijk wel wil ik even vermelden voor er wordt gehandeld op een vergissing qua instellingen. Groetjes spellijder.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
antra en speeder wolven
 

Deleted User - 487963986

Guest
antra en speeder wolven

Wat vind jij van de mogelijkheid tot 2 cupids? Gezien er toch wel zijn die een andere verdedigen?

Plus het feit van het aantal raven, 2 verhullingen....
Zie ik hier wel een optie in. Al denk ik dat de kans klein is dat beide dan g/s zouden zijn.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Wat vind jij van de mogelijkheid tot 2 cupids? Gezien er toch wel zijn die een andere verdedigen?

Plus het feit van het aantal raven, 2 verhullingen....
Zie ik hier wel een optie in. Al denk ik dat de kans klein is dat beide dan g/s zouden zijn.
niet over nagedacht, ze zijn misschien tesamen verbonden? 1 groot cupido netwerkske
 
Reactiescore
1.383
Het enige waar je je al het hele potje mee bezig houden is het sturen van anderen, bij elke lynchstemming heb je geen belangrijke stem en de kleine hysterie doet me denken aan een wolf die bijna z’n overwinning binnen heeft.
 
Reactiescore
1.383
ze leven nog beiden, 100%
Ook hier, zoveel verwarring schudden. Combino was er een en heeft zichzelf verhult, zo konden er geen bewezen goedjes ontstaan. Waardoor het makkelijker is voor de overgebleven slechtjes.

Ook gister weer, of Capri of het andere slechtje was verhullend. Zo kan er weer geen info gehaald worden door de goedjes uit deze stemming, maar weten de slechtjes zo goed als alles.

Er is er nog 1, 100%.
 
Bovenaan