Golden Awards

Reactiescore
448
ALLO, Eens kijken of we een mooi topic kunnen maken voor W85.


Code:
[B]Beste speler:

Beste stam:

De beste stam speler:

Het grootste ego:

Beste leider:

Slechtste leider:

Meest onderschatte stam:

Meest overschatte stam:

Meest overschatte speler:

Meest onderschatte speler:

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

Mooiste spelers naam:

Mooiste stam naam:

Het tofste topic:

Het domste topic:

Favoriete forum poster:

Minst favoriete forum poster:

Dikste wannabe op het forum:

Dikste wannabe in het spel:

Mooiste profiel foto van spelers:

Mooiste profiel foto van stammen:

Mooiste actie van de wereld:

Meest belovende speler voor de toekomst:

Meest belovende stam voor de toekomst:

Grootste blunder:

Voor wie heb je nu echt respect:

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:

Ik wil graag nog meedelen dat:[/B]
 
Reactiescore
5.595
Bedankt voor de benoemingen
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
eos baazekes iddkes
 
Reactiescore
448
Beste speler: EoS Baazekes. Doen het redelijk goed. Groeien stabiel door. Wil zeker XBraun ook niet vergeten. Komen hard door na lang stil gelegen te hebben

Beste stam: Bij gebrek aan beter ; ICE. Maar ik mis wel de goed geleide stammen met propaganda kanonnen van vroeger. Het is allemaal maar heel erg tam wanneer je de labiliteit van enkele spelers weg denkt.

De beste stam speler: Joa. Hij regelt vrijwel alles in Melt heb ik de indruk

Het grootste ego: Luc in Melt en Melvin in ICE.

Beste leider: Joa. Maar Jordi ad de potentie

Slechtste leider: Maar Jordi liet ons zitten

Meest onderschatte stam: SGC, kunnen echt wel wat volgens mij. Daarnaast is ook Great Summer wel aardig onderschat i guess.

Meest overschatte stam: ICE & Melt

Meest overschatte speler: Geen idee

Meest onderschatte speler: Blue Eyes, QID en XBraun , Doen et prima!

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Vooral oudere spelers. Robin (bickymeister), TvL (Jack Daniels), Maks (Mortua), Rogier (DeSukke), Jordi (CbC), Steven (global knowledge), Niek (Boxem) ,Louis (Aus), Wouter (Mount of Monte Cristo) , Ian (Prinsjesje), Roald (Roald97) Vrijwel allemaal gestopt. Joa lijkt me ook een prima kerel in de omgang

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Kan met iedereen door een deur, maar labiele figuren vermijdt ik liever

Mooiste spelers naam: Do not eat yellow Snow. Maar kan simpele namen als Schedel en thegreatwar ook zeker waarderen!

Mooiste stam naam: Steam

Het tofste topic: Deze binnenkort

Het domste topic: Case Vanquisher

Favoriete forum poster: Iedereen die meer dan 5 zinnen in een post zet tegenwoordig

Minst favoriete forum poster: -

Dikste wannabe op het forum:
We like hot chicks

Dikste wannabe in het spel: Reisje rond de wereld

Mooiste profiel foto van spelers: -

Mooiste profiel foto van stammen: -

Mooiste actie van de wereld:
Innosmurf nakken terwijl hij ons een ban wilde aansmeren.

Meest belovende speler voor de toekomst: QID en XBraun

Meest belovende stam voor de toekomst: -

Grootste blunder:
Cala die een ban pakt

Voor wie heb je nu echt respect: Jurrien, die gast geilt zo heftig op de details

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Jurrien en spelers die een beetje stoken/af en toe prikken bij de tegenstander

Ik wil graag nog meedelen dat: Deze wereld wel wat actiever kan
 
Reactiescore
448
Mooie lijstjes wel weer.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Beste speler: EOS Baazekes, ik denk niet dat er een team ook maar half de skills van ons heeft. Daarnaast ook erg actief met een vaste nachter, 3 dag co’s en 2 deffers/offers.

Beste stam: Qua kwantiteit ICE, maar ik denk dat Melt in aantallen nu met name meer deffers heeft. ICE is aanzienlijk minder stacked dan bij de start.

De beste stam speler: Blue Eyes White Dragon vind ik een erg fijne buur (met veel scouts).

Het grootste ego: René die iedereen uitdaagde en dan pas net 1 miljoen punten heeft.

Beste leider: Joachim probeert er wat van te maken en steekt er veel tijd in, bij ons is de oorspronkelijke leider al pleite.

Slechtste leider: /

Meest onderschatte stam: Melt werd flink onderschat door ICE, maar ze groeide ook abnormaal langzaam.

Meest overschatte stam: ICE lijkt meer dan het is door de snelle groei

Meest overschatte speler: .DaVinci, account kan niet eens normaal bijblijven qua groei. Uiterst luie spelers met weinig inzet en discipline. Ze kunnen prima speler hoor, maar dit nekt ze gewoon.

Daarnaast Schedel, die hier wel even weerstand zouden bieden. Natuurlijk gaat Schedel geen weerstand bieden, want het enige wat schedel kan is met grote overmacht een end-game ingaan en een groter account hebben zodat ze kunnen blocken.

Meest onderschatte speler: QQEEZZ, door vele weggezet als idioot door Luc’s enorme arrogantie. Echter gewoon zeer prima spelers die ik gelijkwaardig acht met het oude Snow team (indien beide actief zijn).

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: QQ zoals op W71.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: WeLikeTurtles hoeft van mij niet meer. Heb ze echt ervaren als lastig account, behalve Nordin dat is een topper.

Mooiste spelers naam: Losing Our Religion

Mooiste stam naam: Ja niks, veel te veel peaky blinders trouwens tegenwoordig.

Dikste wannabe op het forum: René, lijkt me duidelijk. Iedereen uitdagen en nu enkel janken met z’n stammetje.

Dikste wannabe in het spel: Eigenlijk ook René om dezelfde reden

Mooiste actie van de wereld: Het wegspelen van Iannator007 was grote klasse

Meest belovende speler voor de toekomst: Calamity, goede massa planner en speler. Erg benieuwd in hoeverre hij ons het vuur aan de schenen gaat leggen.

Meest belovende stam voor de toekomst: ICE of Melt, de rest is irrelevant.

Grootste blunder: Cala en Turtles die beide ban koppen.

Voor wie heb je nu echt respect: Joa en Tom dat je dit wilt leiden.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Dennis, Mien, Lars en Dirk

Ik wil graag nog meedelen dat: EOS bewezen Baazekes
 
Reactiescore
119
Eos once again asking for scouts!
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
ik ben helemaal niet pleite melvin, stop met liegen?
 
Reactiescore
1.363
Daarnaast Schedel, die hier wel even weerstand zouden bieden. Natuurlijk gaat Schedel geen weerstand bieden, want het enige wat schedel kan is met grote overmacht een end-game ingaan en een groter account hebben zodat ze kunnen blocken.
amen, eindelijk iemand anders dan ik die t zegt.. goedzo melmel
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Eos baaskez


vind het nog wel te vroeg voor lijstjes
Tja ja en nee, omdat er gewoon geen midgame aanwezig is op de wereld waar spelers zich echt kunnen bewijzen. Dus juist nu maar lijstjes droppen zodat je over paar maanden de tweede kan droppen op basis van eindstrijd resultaten, lijkt me dan de way to go.
 
Reactiescore
1.918
Eos naabkes

Kennenn het verschil niet tussen draften en backtimen
 
Bovenaan