Spotprenten

Reactiescore
57
Ik zeg ook niet dat er geen sprake is van een overmacht, maar jij deed alsof het slagen van de massa door de overmacht kwam, maar kwam dus doordat je geen tijd had om te deffen :p

En sure, op lange termijn is het niet vol te houden voor jullie, maar vond wel jammer had wel iets meer weerstand verwacht
Ik ook, maarja werk is belangrijker dat dit spel haha.
 
Reactiescore
1.478
1657476858261.png

Ik snap wel dat het forum zo stil is. Gaan jullie elkaar nog eens aanvallen of wat zijn dit voor grappen?

Geniet trouwens allemaal even van de namechange van onze geliefde Coruscant.
 
Reactiescore
383
Als dat al danger is zegt het wel echt genoeg over w84
 
Reactiescore
634
Geniet trouwens allemaal even van de namechange van onze geliefde Coruscant.

Het is niet enkel de naam die verandert is, Mark is er nu geheel en volledig mee gestopt. Ik ben zeer benieuwd naar wat deze wereld ons nog gaat brengen. Maar als ik het hier allemaal zoal kan lezen, zal de sensatie zich vooral in-game afspelen, en niet op de forums. :)

@potje ik denk niet dat ik zo'n stack ooit gewoon zo zal proberen breken,en alzeker niet tijdens nb :D ik ben vooral wat aanpassingen aan het aanbrengen in Mark zijn tactiek en opstelling ;)

In ieder geval zou ik iedereen die nog op deze wereld resteert enorm veel succes en plezier willen wensen!

Mits men met vragen zit of gewoon lekker wil praten kan men me altijd een berichtje sturen. We zijn altijd wel into gezelligheid :)
 
Reactiescore
493
Het is niet enkel de naam die verandert is, Mark is er nu geheel en volledig mee gestopt. Ik ben zeer benieuwd naar wat deze wereld ons nog gaat brengen. Maar als ik het hier allemaal zoal kan lezen, zal de sensatie zich vooral in-game afspelen, en niet op de forums. :)

@potje ik denk niet dat ik zo'n stack ooit gewoon zo zal proberen breken,en alzeker niet tijdens nb :D ik ben vooral wat aanpassingen aan het aanbrengen in Mark zijn tactiek en opstelling ;)

In ieder geval zou ik iedereen die nog op deze wereld resteert enorm veel succes en plezier willen wensen!

Mits men met vragen zit of gewoon lekker wil praten kan men me altijd een berichtje sturen. We zijn altijd wel into gezelligheid :)

Lekker dan, kunnen we mark niet rekken.... enige reden waarom deze wereld nog te doen was
 
Reactiescore
60
Wanneer Dream. Zijn zin niet krijgt en geen gratis dorpjes krijgt (zie screenshot). Liegen tegen kleinere stammen kunnen ze heel goed, maar als ze dan eens teruggepakt worden kan de leider niet zo goed tegen zijn verlies.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20220714-012257_Discord.jpg
    Screenshot_20220714-012257_Discord.jpg
    138,9 KB · Weergaven: 52
Reactiescore
60
Ter info: 46 Mln stam vs 7.5mln stam.
Ondertussen al meerdere dreigementen van LLM ontvangen. Bovenstaande screenshot was de eerste reactie op onze oorlogsverklaring aan Dream nadat hij ons als stam al weken tegen elkaar op probeert te zetten.
 
Reactiescore
69
Goed om te lezen dat je niet verdronken bent.
Je kan dus al beter zwemmen dan Tribalwars spelen.

Ga geen leugens verkondigen in een spotprenten topic aub.
Wij hadden een deal, jij stabbed dus de enige joke hier ben jij.

Groetjes
 
Reactiescore
1.478
Als een topstam doet dream hard zijn best om met iedereen contact te hebben. En daar het maximale uit te halen. Gratis dorpjes, co-spelers, moraalbrekers. Als de ander dan even niet meewerkt direct dreigen of internen. Alsof ze nog niet genoeg kwantiteit hebben.

Tales overigens net zo hoor. Eigenlijk de meeste TW spelers. Ik zou willen dat er meer stammen zoals Frats waren. Lekker het spelletje spelen en wel zien waar we komen. Mooi weigeren met de 'grote jongens' mee te doen. En dan met teamwork en overleggen (en het gewoon iets langer uithouden) toch top 4 hebben gestaan!
 
Bovenaan