Spotprenten

Reactiescore
167
Heb dit nog nooit mee gemaakt.

Yupp... ZC-count misgecalculeerd en geen zwaard meer in range gehad hihi. GGWP buddy :D!

En vijf dorpen is erg schalig voor een 60% off met genoeg close-range middelen.
 
Reactiescore
344
Haha heb maar 3 treintjes gestuurd en 1 recap maat. En 2 dorpen winst. En nee ben geen 60% deff eerder richting de 70 maar was meer om jou vorige post toch lichtelijk te ontkrachten :p en mijn lc post ging meer om dat er maar 15 lc bleef leven. Normaal is het toch zo dat de helft moet overleven voor de edel sneuvelt.
 
Reactiescore
742
Haha heb maar 3 treintjes gestuurd en 1 recap maat. En 2 dorpen winst. En nee ben geen 60% deff eerder richting de 70 maar was meer om jou vorige post toch lichtelijk te ontkrachten :p en mijn lc post ging meer om dat er maar 15 lc bleef leven. Normaal is het toch zo dat de helft moet overleven voor de edel sneuvelt.
infanterie ja...
 
Reactiescore
167
Idd voor infantrie. Als er zwaardmannen bij zaten en/of meer zc was t gwn een block :)

Maja da was nii :D!
 
Reactiescore
344
Nee dat was ook niet echt mijn doel om je belachelijk te maken. Was meer dat ik dacht hoe kan mijn edel overleven met enkel 15 lc.

Maar wel een beetje neutraal blijven hè :p van 90% deff naar 60% off speler mij bestempelen.

In beide gevallen ligt dit iets lager
 
Reactiescore
167
Nee dat was ook niet echt mijn doel om je belachelijk te maken. Was meer dat ik dacht hoe kan mijn edel overleven met enkel 15 lc.

Maar wel een beetje neutraal blijven hè :p van 90% deff naar 60% off speler mij bestempelen.

In beide gevallen ligt dit iets lager

Ohnee vond het eigenlijk best komisch. Ik wist dat er 999 lc inzat en het ging gebeuren, maar je had net teveel geluk mee :p
 
Reactiescore
1.752
Haha ja elke tw'er weet toch dat dat enkel infanterie is
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
ik wist dit dus ik ga er vanuit dat iedereen dit wel wist??

al ben ik dan ook fantastisch goed
 
Reactiescore
5.598
Ik offer mezelf ook op om te helpen recappen. Ik ben de beroerdste niet.
 
Reactiescore
1.542

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
cbc gaat volgende week op tiembilding dus wij zijn even niet bereikbaar
 
Bovenaan