Case Vanquisher.

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Dikke dorpen van 20k punten dan haha.
Ten eerste kaapte vanquisher helemaal geen dorpen weg voor Turtles. Ik ga het nogmaals zeggen; Bende was eerst vooral pro SF!/Melt maar door bepaalde acties/uitlatingen zijn ze daar op terug gekomen. Zelfreflectie is nog steeds niet verboden. Dus ik zou zeggen, doe je ding.

Je wist van te voren al dat je deze dorpen niet of moeilijk ging en kon behouden ivm de ligging en het recapgevaar al dan niet door vanq en de huidige wereldinstellingen mbt niet ossen naar geen stamgenoten.

En hou alsjeblieft op met dat boostverhaal wanneer je zelf als stam zijnde al 20 a 30 accountjes op barbaar hebt laten springen.
Als je een dorp edelt van Turtles creëer je 20k verschil, logisch nadenken.
Niet relevant wat Bende dacht, de leider gaf aan liever Vanq in zn cluster te hebben omdat die hem minder snel zouden aanvallen dan Melt. Al doet die het omdat Kevin een scheet laat, who cares.
Heeft verder geen zin om een what if verhaal op te zetten, maar schijnbaar had het dus ook anders gekund als ik jou zo hoor praten? Had je wel gesierd eigenlijk in plaats van deze moves doen. Dan had niemand er wat over gezegd :smile:
 
Reactiescore
451
Als je een dorp edelt van Turtles creëer je 20k verschil, logisch nadenken.
Niet relevant wat Bende dacht, de leider gaf aan liever Vanq in zn cluster te hebben omdat die hem minder snel zouden aanvallen dan Melt. Al doet die het omdat Kevin een scheet laat, who cares.
Heeft verder geen zin om een what if verhaal op te zetten, maar schijnbaar had het dus ook anders gekund als ik jou zo hoor praten? Had je wel gesierd eigenlijk in plaats van deze moves doen. Dan had niemand er wat over gezegd :smile:

Waarom mijn naam?
 
Reactiescore
2.369
Jij zal de meeste scheten laten lijkt me
 
Reactiescore
56
Zijn we het eens dat heel melt en ice op de ban kunnen. Qis top, qis voor wereld winst. All jokes aside. Idk hoe jullie nog steeds zagen over deze wereld. Maar iedereen boost iedereen eruit, of er gebeuren dubieuze acties

beter wereld sluiten want haha leuke eindstrijd op deze manier, wereld is al lang verziekt door beidde partijen

Of alles ook waar is wat er overal geschreven wordt, mayby, mayby not. Boeit me ook nie meer immo
 
Reactiescore
742
Zijn we het eens dat heel melt en ice op de ban kunnen. Qis top, qis voor wereld winst. All jokes aside. Idk hoe jullie nog steeds zagen over deze wereld. Maar iedereen boost iedereen eruit, of er gebeuren dubieuze acties

beter wereld sluiten want haha leuke eindstrijd op deze manier, wereld is al lang verziekt door beidde partijen

Of alles ook waar is wat er overal geschreven wordt, mayby, mayby not. Boeit me ook nie meer immo

mag ik je dorpen hebben?
 
Reactiescore
1.853
Zometeen beweert Melt/Calamity nog dat Ice verplicht één a twee accounts een tijdelijke ban + puntenaftrek moet laten vangen om een gelijkwaardiger speelveld te creëren. Kruip eens uit die slachtofferrol en ga gewoon TW spelen?
 
Reactiescore
2.062
Misschien moeten jullie iets minder de moraalridder uithangen en gewoon inzien hoe triest het verloopt.

Als melt iets doet komt er een leger van Ice mensen aan om ons zwart te maken. Als Ice iets doet komt onze vertegenwoordiger Calamity met bewijs, en is hij een jankerd.

Houd toch op, kijk in de spiegel en kom als je zo stoer bent lekker zelf spelen.
 
Reactiescore
1.542
Misschien moeten jullie iets minder de moraalridder uithangen en gewoon inzien hoe triest het verloopt.

Als melt iets doet komt er een leger van Ice mensen aan om ons zwart te maken. Als Ice iets doet komt onze vertegenwoordiger Calamity met bewijs, en is hij een jankerd.

Houd toch op, kijk in de spiegel en kom als je zo stoer bent lekker zelf spelen.

Eens. Maarja dat krijg je als je wereld na wereld met kontje knal fc blijft samenspelen
 
Reactiescore
736
Misschien moeten jullie iets minder de moraalridder uithangen en gewoon inzien hoe triest het verloopt.

Als melt iets doet komt er een leger van Ice mensen aan om ons zwart te maken. Als Ice iets doet komt onze vertegenwoordiger Calamity met bewijs, en is hij een jankerd.

Houd toch op, kijk in de spiegel en kom als je zo stoer bent lekker zelf spelen.

Rene distantieer je hier nou eens van. Wat ben jij een jankbal op deze wereld amaiiii
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Reactiescore
736
Als er een hittegolf zou zijn op dit moment zou het gelukkig niet droog zijn!!

Jullie doen ook niks anders, ik zie alleen feiten die benoemd worden.
 
Reactiescore
1.542
Reactiescore
5.603
Misschien moeten jullie iets minder de moraalridder uithangen en gewoon inzien hoe triest het verloopt.

Als melt iets doet komt er een leger van Ice mensen aan om ons zwart te maken. Als Ice iets doet komt onze vertegenwoordiger Calamity met bewijs, en is hij een jankerd.

Houd toch op, kijk in de spiegel en kom als je zo stoer bent lekker zelf spelen.
Doe nog een jumpje anders René.

Het is gewoon kei simpel, ik heb t al eens eerder uitgelegd. Melt heeft verkeerde keuzes gemaakt mbt tot boosten, maar ook de groei van accounts. De enige 2 accounts die relatief tactisch gespeeld hebben zijn QQ en Cala. Die hebben namelijk het inzicht en activiteit gehad om naar het front toe te edelen en ook de rim, dit zie je terug in het feit dat er hier geen gezeik is. Cala heeft een mooie lijn met afgesproken met eos en stukje cbc en QQ ligt ook al redelijk aan het front.

Wat ik ermee wil zeggen is dat als turtle hetzelfde had gedaan, vanq überhaupt niet zo diep had kunnen komen. Het is al maanden duidelijk dat vanq zuidelijker ligt en edelt en het is ook al maanden duidelijk dat qid daar geplaatst is en dat vinci dus rap omhoog moest om gebied af te bakenen.

Dit is NIET gebeurd, zowel door inactiviteit, motivatie en de ban van turtle. Dat is kut voor melt, maar in plaats van naar jezelf te kijken is het mens eigen naar een ander te gaan kijken en daar een mooie vergrootglas op te leggen. Ik neem het niemand kwalijk hoor, dit doen we allemaal wel in het leven.

Nogmaals, die gerecapte dorpen waren en zijn onnodig en hier wordt over gepraat. Maar de voornaamste reden voor het “trieste” verloop van deze wereld is de mismanagement en het non-inzicht van Melt dat momenteel overal en nergens gecompenseerd moet worden.
 
Bovenaan