Package TribeShare

Deleted User - 24028

Guest
Er zijn momenteel wat problemen met de server die niet meteen opgelost geraken. Het zal helaas wat langer duren om deze op te lossen…
 
Reactiescore
1.752
Bij mij lijken alle functies terug te werken, klikte toevallig net het forum open haha goeie timing bedankt voor het fixen!
 
Reactiescore
9
@Warre @r00t Heb even gekeken na de hand van r00t bericht hierboven en dit blijkt de fix voor Chrome te zijn:

1652405432449.png

Standaard kunnen sommige mensen optie 3 (zoals ik had) geselecteerd hebben en daardoor werkt TribeShare niet. Door dit aan te passen naar optie 1 of 2 werkt TribeShare wel.

Dit zou dus de fix moeten zijn voor iedereen die Chrome gebruikt en die rode sessie key error krijgt.
 
Reactiescore
48
In plaats van alle cookies van derden accepteren, kon ik in mijn google chrome een uitzonderingsregel toevoegen. Even teruggekeken, ik heb
Code:
[*.]tribalwars.nl:443
als uitzondering ingesteld, zodat ik alle nederlandse tribalwars werelden wel cookies van derden accepteer, maar op andere websites niet :)
 

Deleted User - 24028

Guest
Goede middag,

Afgelopen tijd heb ik weer wat gewerkt aan TribeShare om er nog een aantal bugs uit te halen, de nieuwe versie is net online gezet en daarmee zouden volgende bugs opgelost moeten zijn:
  • Een fout waardoor niet altijd het meest recente bericht getoond werd op de kaart.
  • De TribeShare code die bleef staan op het profiel, dit deed zich voor als er te snel doorgeklikt werd naar een volgende pagina terwijl de verificatie nog bezig was. Nu wordt deze sowieso teruggezet, als je te snel door klikt zal dit gebeuren op de volgende pagina. (iedereen mag de melding nu uit het profiel halen en vervolgens laten weten of het toch nog moest voorkomen)
  • Andere backend errors die voor kleine problemen zorgde
Helaas komt hiermee ook wat slecht nieuws... bij het werken aan deze aanpassingen is er iets mis gelopen waardoor alle Village Info (= OFF / DEF markeringen) verwijderd zijn uit de database. Helaas zijn deze dus verloren gegaan en ook niet meer terug te halen, excuses voor het ongemak.

Mvg,
Warre
 
Reactiescore
1.752
Nog eens bedankt om alles van Melt te verwijderen names heel Ice <3
 
Reactiescore
0
Kan je op een of andere manier je eigen dorpen taggen als DEF? Mijn dorpen worden namelijk altijd bij onbekend gezet
 
Reactiescore
1.228
Kan je op een of andere manier je eigen dorpen taggen als DEF? Mijn dorpen worden namelijk altijd bij onbekend gezet
waarom zou je je eigen dorpen willen taggen? :eek:
 
Reactiescore
1.228
Ik dacht dat je met deze addon ook kon zien of de dorpen van je stamgenoten/vrienden OFF of DEF waren? (indien ze u ingesteld hebben uiteraard
Dit is om vijanden hun dorpen te markeren, waarom zou je dat van stamgenoten willen zien?
 
Reactiescore
1.228
Bovenaan