Spotprenten W86

Reactiescore
167
Wat is een wereld, zonder SPOTPRENTEN? Bij deze het belangrijkste topic.
 
Reactiescore
16
Wat ik me toch af vraag als newgen…
Waarom worden er hier geen boekwerken getypt over al het valse spel dat er plaats vind deze wereld
 
Reactiescore
469
Wat ik me toch af vraag als newgen…
Waarom worden er hier geen boekwerken getypt over al het valse spel dat er plaats vind deze wereld
omdat w86 een gigantische noob wereld is.
 
Reactiescore
206
omdat w86 een gigantische noob wereld is.

En jij bent..? Nou goed, maakt mij eigenlijk ook niets uit. Daag je uit om dergelijke grootpraat op passende wijze dan ook wat kracht bij te zetten.

Raap je balletjes maar bij elkaar en kom tegen ons fronten. Hoor graag als ik je in contact kan brengen met onze tegenstanders.
 
Reactiescore
1.752
Nou wat is die astonishing een partijtje op zen pik getrapt, pik je deze challenge @NachtFritz ???
 
Reactiescore
469
Nou wat is die astonishing een partijtje op zen pik getrapt, pik je deze challenge @NachtFritz ???
Niet bepaald nee, heb wel wat beters te doen dan met een stel noobs te spelen, of überhaupt nog tw te spelen.

En jij bent..? Nou goed, maakt mij eigenlijk ook niets uit. Daag je uit om dergelijke grootpraat op passende wijze dan ook wat kracht bij te zetten.

Raap je balletjes maar bij elkaar en kom tegen ons fronten. Hoor graag als ik je in contact kan brengen met onze tegenstanders.
Je kan wel allemaal interessant gaan doen maar als je op een wereld 1e staat waar de top page bestaat uit accounts als, ayevamos, magmador, mamba mentality en Mickey mousse en daarom een beetje op je teentjes bent getrapt kan je net zo goed casual gaan spelen daar is net zo veel niveau.
 
Reactiescore
1.918
tuurlijk wel potje, op werelden met de 'goede' spelers van tegenwoordig (en waar Cala zit)
w85 bv
 
Reactiescore
1.918
ja pipo, toen er nog vals spel gebeurde in de toenmalige fase van de wereld he...
geen appels met peren vergelijken

dit is gewoon een ondermaatse wereld

1663796222185.png
 
Reactiescore
1.752
Reactiescore
1.752
Reactiescore
1.476
ja pipo, toen er nog vals spel gebeurde in de toenmalige fase van de wereld he...
geen appels met peren vergelijken

dit is gewoon een ondermaatse wereld

Bekijk bijlage 33240
Snap ik. Maar er zit wel een negatieve spiraal in hoor. De werelden rond de 70 hebben gemiddeld nog 10k posts per wereld. 84 is bijna afgelopen en heeft maar 600 posts.
 
Bovenaan