Spotprenten

Reactiescore
448
6c410o.jpg
 
Reactiescore
736
Mensen die hun louboutin schoen fotograferen met een wortel erin voor het zogenaamde paard van Sinterklaas om premium punten te winnen op tribalwars neem ik persoonlijk niet bijster serieus als ze zeggen gestopt te zijn of willen stoppen.

Mvg

Ik vind dit nogal een persoonlijke sneer :(

:confused2::confused2::confused2:
 
Reactiescore
70
Leuk spel hebben jullie er allemaal van gemaakt hoor jongens. Elke keer als Vanquisher een speler over neemt blijkt deze toevallig 2 dagen niet te groeien en zitten (wat blijkt na scoutrapporten) de opslagplaatsen van deze spelers tot de nok toe vol (400k). En allemaal maar klagen dat er geen uitdaging meer in dit spel is. Dat krijg je inderdaad als je zo speelt, andere spelers vallen hierdoor gelijk al buiten de boot en zo wordt het inderdaad een saai spel. Ik snap echt niet waar jullie het plezier nog vandaan kunnen halen als je zo speelt.
 
Reactiescore
2.444
Leuk spel hebben jullie er allemaal van gemaakt hoor jongens. Elke keer als Vanquisher een speler over neemt blijkt deze toevallig 2 dagen niet te groeien en zitten (wat blijkt na scoutrapporten) de opslagplaatsen van deze spelers tot de nok toe vol (400k). En allemaal maar klagen dat er geen uitdaging meer in dit spel is. Dat krijg je inderdaad als je zo speelt, andere spelers vallen hierdoor gelijk al buiten de boot en zo wordt het inderdaad een saai spel. Ik snap echt niet waar jullie het plezier nog vandaan kunnen halen als je zo speelt.

Kan me ook niet voorstellen dat ze er plezier uithalen als er zo weinig uitdaging is, weet alleen niet wat ze er bij Vanquisher zelf aan kunnen doen? Op een lading minder pp gebruiken na, hebben ze die uitdaging zelf niet echt in de hand.
 
Reactiescore
903
Leuk spel hebben jullie er allemaal van gemaakt hoor jongens. Elke keer als Vanquisher een speler over neemt blijkt deze toevallig 2 dagen niet te groeien en zitten (wat blijkt na scoutrapporten) de opslagplaatsen van deze spelers tot de nok toe vol (400k). En allemaal maar klagen dat er geen uitdaging meer in dit spel is. Dat krijg je inderdaad als je zo speelt, andere spelers vallen hierdoor gelijk al buiten de boot en zo wordt het inderdaad een saai spel. Ik snap echt niet waar jullie het plezier nog vandaan kunnen halen als je zo speelt.
Als je het niet vertrouwd zou ik even reportje doen, dan blijkt het dat het geen boost of iets dergelijke is ;)
 
Reactiescore
344
Ik vind om deze wereld in balans te brengen het een goed idee. Dat vanq mee doet met de rest. 30% dorpen verlies en 50% munten vermindering.
 
Reactiescore
5.690
Dit klopt, vanq boost niet, maar is wel een boost voor almighty Cbc
 
Reactiescore
1.143
Leuk spel hebben jullie er allemaal van gemaakt hoor jongens. Elke keer als Vanquisher een speler over neemt blijkt deze toevallig 2 dagen niet te groeien en zitten (wat blijkt na scoutrapporten) de opslagplaatsen van deze spelers tot de nok toe vol (400k). En allemaal maar klagen dat er geen uitdaging meer in dit spel is. Dat krijg je inderdaad als je zo speelt, andere spelers vallen hierdoor gelijk al buiten de boot en zo wordt het inderdaad een saai spel. Ik snap echt niet waar jullie het plezier nog vandaan kunnen halen als je zo speelt.
Kan hier weinig aan doen (overigens ook de eerste keer dat een speler niet groeit voordat we aanvallen, dus telkens klopt niet) enige wat ik ervan kan zeggen is dat de rest van de omgeving heeft lopen slapen. Zelfs iemand die hele weekend niet heeft gelogd en ver weg ligt zag het al
 
Reactiescore
344
Oef mijn vorige opmerking was een grap, maar nu je dit zegt twijfel ik toch weer. Zou het niet zo kunnen zijn dat je contact hebt met deze persoon buiten tw om. En dat je juist de afspraak hebt gemaakt om alles te omzeilen. Zoals ga gewoon niet loggen, wij spelen je weg voor je op delete bent. Zo hebben wij de stats in orde om te ontkennen dat dit interns zijn.
 
Reactiescore
1
Oef mijn vorige opmerking was een grap, maar nu je dit zegt twijfel ik toch weer. Zou het niet zo kunnen zijn dat je contact hebt met deze persoon buiten tw om. En dat je juist de afspraak hebt gemaakt om alles te omzeilen. Zoals ga gewoon niet loggen, wij spelen je weg voor je op delete bent. Zo hebben wij de stats in orde om te ontkennen dat dit interns zijn.
hahaha, het eerste dat sterft in oorlog is de waarheid. kom maar op met je complottheorieën... of heb je toch gelijk?
 
Reactiescore
5.690
Haha sinds wanneer is dorpen van een noob pakken aanleiding tot iemand van boosten te beschuldigen.
 
Reactiescore
1
niemand beschuldigt iemand van boosten he. lees dat oorspronkelijke bericht nog ff een keer in plaats van iemand na te praten
 
Bovenaan